White trash

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jerkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jerkku

Vieras
Jos on kerran white trashia niin onko sitä aina vai voiko sieltä nousta ylös? :D

Olenko minä sitä näillä tuntomerkeillä
-Kolmikymppinen 4 lapsen äiti
-Toista kertaa naimisissa, kahdella lapsella siis eri isä kuin kahdella seuraavalla
-Asutaan omistusasunnossa kerrostalossa (hyvämaineisessa) lähiössä
-Molemmat vanhemmat duunareita, palkat yhteensä n. 3500e/kk brutto
-Alkoholia käytetään n.10krt vuodessa, niistä 2-4krt baarissa tms enemmän, muuten vaikka viinipullo puoliksi (jos sitäkään) kotosalla hyvän ruoan kanssa.
-Ei tupakoida, paitsi ehkä noilla baarireissuilla pari kertaa vuodessa
-Lasten nimet eivät ala J:llä eikä niissä ole c-kirjainta

Älkää vetäkö hernettä nenuun , nää white trash-jutut on vaan niin hauskoja :D

No en ihan white trashiksia sua tolla perusteella katso.

Ja ei mun mielestä sitä ole aina. Jos hankkii esim koulutuksen tai saa jonkin ylennyksen ja muuttaa tapojaan. Ite lasken tuohon myös päihteiden käyttöä ja muuta riehumista. Usein toki ihmiset ovat aina sitä mitä ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja jerkku:
Jos on kerran white trashia niin onko sitä aina vai voiko sieltä nousta ylös? :D

Olenko minä sitä näillä tuntomerkeillä
-Kolmikymppinen 4 lapsen äiti
-Toista kertaa naimisissa, kahdella lapsella siis eri isä kuin kahdella seuraavalla
-Asutaan omistusasunnossa kerrostalossa (hyvämaineisessa) lähiössä
-Molemmat vanhemmat duunareita, palkat yhteensä n. 3500e/kk brutto
-Alkoholia käytetään n.10krt vuodessa, niistä 2-4krt baarissa tms enemmän, muuten vaikka viinipullo puoliksi (jos sitäkään) kotosalla hyvän ruoan kanssa.
-Ei tupakoida, paitsi ehkä noilla baarireissuilla pari kertaa vuodessa
-Lasten nimet eivät ala J:llä eikä niissä ole c-kirjainta

Älkää vetäkö hernettä nenuun , nää white trash-jutut on vaan niin hauskoja :D

Ette, teidän pitäisi asua vuokralla mieluiten kunnan kerrostalossa ; )

White trash tarkoittaa köyhiä ja rahvaanomaisia ihmisiä, joilla ei ole halua parantaa elämisentasoa tai sivistää itseään. Sivistyksellä en tarkoita koulutusta vaan yleissivistystä, ajankohtaisten asioiden seuraamista ja suvaitsevaisuutta erilaisia ajattelutapoja kohtaan.

Suuri alkoholin ja muiden päihteiden kulutus on yleistä white trash -ihmisillä, mutta ne eivät mun mielestä kuulu siihen määritelmään.

Yhteistyössä