Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en tiedä, olisko white trashia, jos pakastin olisi vaikka makuuhuoneessa. Mutta tuon olen palstalta kuullut, että pakastin olohuoneessa on wt-merkki.Eli asunto jossa ei ole kellaria tai tilavaa kodinhoitohuonetta tekee ihmisestä WT?
WTF, nyt mä oon sekä WT että mies!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26091317:Pelkästään paperilla (merkinnällä opintorekisteriotteessä); opinnot tuohon vaiheeseen päättäviä on todella harvassa. Syynä on mm. se, että kandintutkinto ei riitä monessakaan virantäytössä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26094035:Mä en tiedä, olisko white trashia, jos pakastin olisi vaikka makuuhuoneessa. Mutta tuon olen palstalta kuullut, että pakastin olohuoneessa on wt-merkki.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26091092:Tiedän tuon, mutta kuten sanoin, olen liian vanha ajattelemaan noin. Mulla on sairaanhoitajan tutkinto ja kun sen aikoinaan suoritin, se oli opistotason tutkinto. Nykyisin sairaanhoitajan tutkinto on amk-tutkinto. Mulla on myös toiselta alalta amk-tutkinto, mutten osaa pitää sitä korkeakoulututkintona juuri sen vuoksi, että ei mun sairaanhoitajan tutkintonikaan ollut korkeakoulututkinto. Nykyisin on amk-insinöörejä, ennen oli opistotason insinöörejä jne. Ajattelen siis jotenkin niin, että aiemmat opistotason tutkinnot suoritetaan nykyisin ammattikorkeakoulussa. Samanlaisia töitä nämä - yleensä - kuitenkin tekevät kuin ennenkin.
. Nykyajan insinööri on varmaan entisajan DI.