Ketkä palstalaiset eivät ole white trash?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selventäkää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomalaisia ja varsinkin toisia naisia saa naiset haukkua, näinhän se on. Se on ihan normaalia, ookoo ja silleen. Mut annas olla jos menet sanomaan että kamala rätti tolla muslimilla päällään niin hirrrrvee rassssisti olet!!!!

• Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="neilikka";26091203]Totta! Eli miehet, tässä teille lisävaihtoehdot:

farkkuminihame/karvanopat/ tuoksukuusi [ ]
keinotekoinen rusketus/ stereot täysillä autoa ajaessa [ ]
vankilassa oleva/ollut mies/ nainen [ ]
paljastavat-/teinivaatteet/ keskioluen juominen [ ]
paljon meikkiä/ makkaran syöminen [ ]

Algoma, saitko yhtään lisäpisteitä? Jos et, niin oletko sinkku..? ;)[/QUOTE]

WTF, nyt mä oon sekä WT että mies!:D

Noista kivipestyistä farkuista tuli muuten mieleen, että mitä ne siis oikeasti ovat? Laitoin siis heti ruksin siihen, kun ajattelin että melkein kaikki farkuthan ovat sellaisia enemmin tai vähemmin kulututettuja jostain kohtaa, mutta ihmettelin, kun te muut ette sitä kohtaa valinneet, niin olenko nyt ymmärtänyt ihan väärin tuon kivipesun? Siis onko sitten sellainen kun hiekkapuhallus? Ja mistä sen tietää, että miten se kulutus on tehty?

palstalle kirjoittelu [x]
Vuokralla asuminen [ x] miksi osaomistusasunto lasketaan?
farkkuminihame [ ]
pakastin olohuoneessa [ ] olisi jos mahtuisi? 1/2 pistettä?
ylipaino [ x]
runsas juominen [ ]
Seiskan lukeminen [x] saako anteeksi jos ei tilaa :)
Turkissa ja/tai Kanarialla matkustelu [ ]
madallettu auto [ ]
lävistyksiä [ ]
epäekologinen elämäntapa [x ]
tupakointi [ ]
autoiluun panostaminen kulttuuriharrastusten kustannuksella [ x] helppoa, pääkaupunkiseudun autokorjausten hinnalla...
Mariskoolien halpiskopioiden omistaminen [ ] ?
epäterveellinen+halpa ruokavalio [x ] kaksi kriteeriä, kumpi pitää valita jos syö epäterveellisesti ja kalliisti?
tatuoinnit [ ]
kiroilu [x ]
mainosvaatteet [ ]
keinotekoinen rusketus [ ]
vankilassa oleva/ollut mies [ ]
sosiaalitoimiston tukien saaminen [ x] opintotuki, lapsilisät, vanhempainvapaat, sairaspäivien palkka..
paljastavat-/teinivaatteet [ ]
lähiössä asuminen [x ] Helsingissä kai kaikki paitsi Eira on lähiötä..
ei korkeakoulututkintoa [x ] maisterinpaperit vielä yhtä suoritusmerkitää vaille vajaat :)
epäsiisti olemus [x ] miten tää määritellään?
paljon meikkiä [ ]
purkan syöminen [ ]
työttömyys [ ]
värjätyt punaiset, mustat tai vaaleat hiukset [x ]
rasismi [ ]
huonokäytöksiset lapset [x ] kotona vai kylässä :)
nuorella iällä hankittu monta lasta [ ]
spagettiolkaintopin tai kivipestyjen farkkujen omistaminen [ x]
piraattituotteet [ ]
viinan hakeminen tallinnasta [x ]
runsas baareissa käyminen [ ]
lapsilla lähiönimet [ ] mitkä lasketaan lähiönimiksi?

Jos nyt oikein laskin, niin 16. Mä oon siis WT! :)

Pakko oli kyllä tehdä "testi".

Minulla napsahtaa spagettiolkaimet (kääk, näähän on mun kropallani ehdottomasti hyvän näköisiä...), palsta (vaikka olen onnistunut vähentämään), purkka, käytän ulkoillessa mainospipoa ja asuinpaikkaani haukutaan ison kaupungin lähiöksi (naapurikunta...). Mutta olisin minä kyllä aika kehno WT :D

...katsotaas kuinka ämmän käy...

Vuokralla asuminen [ ]
farkkuminihame [ ]
pakastin olohuoneessa [ ]
ylipaino [ ]
runsas juominen [ ]
Seiskan lukeminen [ ]
madallettu auto [ ]
lävistyksiä [ ]
epäekologinen elämäntapa [ ]
tupakointi [x]
autoiluun panostaminen kulttuuriharrastusten kustannuksella [ ]
Mariskoolien halpiskopioiden omistaminen [ ]
epäterveellinen+halpa ruokavalio [ ]
tatuoinnit [x]
kiroilu [ ]
mainosvaatteet [ ]
keinotekoinen rusketus [ ] (tosin joskus olen käyttänyt kevyesti päivettävää kosteusvoidetta)
sosiaalitoimiston tukien saaminen [ ]
lähiössä asuminen [ ]
ei korkeakoulututkintoa [ ]
epäsiisti olemus [ ]
paljon meikkiä [ ]
purkan syöminen [ ]
työttömyys [ ]
värjätyt punaiset, mustat tai vaaleat hiukset [ ]
rasismi [ ]
huonokäytöksiset lapset [ ]
spagettiolkaintopin tai kivipestyjen farkkujen omistaminen [x]
piraattituotteet [ ]
viinan hakeminen tallinnasta [ ]
runsas baareissa käyminen [x]
lapsilla lähiönimet [ ]

Mitä voitin, pääsinkö sisäpiiriin?

Vuokralla asuminen [x]
farkkuminihame [ ]
ylipaino [x ]
runsas juominen [ ]
Seiskan lukeminen [ x]
madallettu auto [ ]
lävistyksiä [ ]
epäekologinen elämäntapa [ ]
tupakointi [x ]
epäterveellinen+halpa ruokavalio [x ] tää koskee lähinnä mua, oon meijän perheen ainut läski :D
tatuoinnit [x]
kiroilu [ x]
mainosvaatteet [ ]
lähiössä asuminen [x ]
ei korkeakoulututkintoa [ ]
epäsiisti olemus [ ]
paljon meikkiä [ ]
purkan syöminen [ ]
työttömyys [ ]
värjätyt punaiset, mustat tai vaaleat hiukset [x ]
rasismi [ ]
spagettiolkaintopin tai kivipestyjen farkkujen omistaminen [ x]
piraattituotteet [ ]
lapsilla lähiönimet [ ]

11... Ei taida enää olla toivoa....

AMK tutkinto on korkeakoulututkinto mutta alempi korkeakoulututkinto. Tosin jos uusi lakiehdotus menee läpi, niin duaalimalli puretaan ja tulee olemaan myös ylempi amk-tutkinto, jota ei nyt siis ole. Ja melko monella ne opinnot on maisteria vaille valmiit koska osassa oppiaineita se kandi on tehty jo aiemmin aika kevyesti mutta maisterivaiheessa on kuitenkin jätetty sitten gradua vaille valmiiksi.. Ja tutkinnonuudistuksen vaiheessa moni teki edes kandin mutta ei ehtinyt saada maisteria ja kun vaatimukset sitten muuttuivat, niin se on jäänyt kokonaan tekemättä. Kaikilla aloilla tutkinnolla ei ole väliä, kuntien ja valtion virat ovat sitten asia erikseen..

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26091317:
Pelkästään paperilla (merkinnällä opintorekisteriotteessä); opinnot tuohon vaiheeseen päättäviä on todella harvassa. Syynä on mm. se, että kandintutkinto ei riitä monessakaan virantäytössä.

Koska ei suomessa tuollaisia kouluttamattomia asuntovaunualuella asuvia punaniskoja ole, jotka eivät osaa lukea.

suomalainen vastine heille on öykkäri jolla on rahaa mutta ei mitään muuta. Ei mielikuvitusta, luovuutta, kiinnostusta mihinkään paitsi tavaraan ja sillä leuhkimiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26094035:
Mä en tiedä, olisko white trashia, jos pakastin olisi vaikka makuuhuoneessa. Mutta tuon olen palstalta kuullut, että pakastin olohuoneessa on wt-merkki.

No en ole samaa mieltä. Monilla vanhoilla maalla asuvilla on, samoin kaupungeissa, isäni ikäluokalla,kyllä he enemän seuraavat aikaansa ja tietävät enemmän asioista kuin rahalla leveilevät öykkärit.

Vuokralla asuminen [x]
farkkuminihame [x]
ylipaino [ ]
runsas juominen [ ]
Seiskan lukeminen [ ]
madallettu auto [ ]
lävistyksiä [x]
epäekologinen elämäntapa [x]
tupakointi [ ]
epäterveellinen+halpa ruokavalio [ ]
tatuoinnit [x]
kiroilu [x]
mainosvaatteet [ ]
lähiössä asuminen [ ]
ei korkeakoulututkintoa [x]
epäsiisti olemus [ ]
paljon meikkiä [ ]
purkan syöminen [ ]
työttömyys [ ]
värjätyt punaiset, mustat tai vaaleat hiukset [x]
rasismi [ ]
nuorella iällä hankittu monta lasta [x] (?) (22v ja toinen lapsi tulossa.. ?)
spagettiolkaintopin tai kivipestyjen farkkujen omistaminen [ ]
piraattituotteet [ ]
lapsilla lähiönimet [ ]

jos laskin oikein niin 10 pistettä. en nyt sit tiedä mitä se tarkoittaa. jos joku nyt haluaa pitää mua jonain tollasena niin aika pitkälti yks lysti mulle :D itseni kanssa mulla ei ole ongelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26091092:
Tiedän tuon, mutta kuten sanoin, olen liian vanha ajattelemaan noin. Mulla on sairaanhoitajan tutkinto ja kun sen aikoinaan suoritin, se oli opistotason tutkinto. Nykyisin sairaanhoitajan tutkinto on amk-tutkinto. Mulla on myös toiselta alalta amk-tutkinto, mutten osaa pitää sitä korkeakoulututkintona juuri sen vuoksi, että ei mun sairaanhoitajan tutkintonikaan ollut korkeakoulututkinto. Nykyisin on amk-insinöörejä, ennen oli opistotason insinöörejä jne. Ajattelen siis jotenkin niin, että aiemmat opistotason tutkinnot suoritetaan nykyisin ammattikorkeakoulussa. Samanlaisia töitä nämä - yleensä - kuitenkin tekevät kuin ennenkin.

Pakko kyllä sanoa, ettei vanhoja opistotason tutkintoja voi rinnastaa missään olosuhteissa AMK:hon. Opetussisällöt, tavoitteet, tutkinnon rakenne jne KAIKKI muuttui ja uudistui aivan täysin, kun siirryttiin ammattikorkeakouluaikaan. Olen itse vanhanajan opistotason insinööri ja minun tutkintoni vastaa aika pitkälle nykyajan ammattikoulun datanomin tutkintoa. Vanhin tyttäreni siis on datanomi ja heidän koulutuksensa oli kutakuinkin samaa päivitettynä, mitä mun insinöörin tutkintoni aikoinaan. Kummipoikani taas on amk:ssa ja lukee insinööriksi, eikä mulle ole enää mitään tietoa ja taitoa niistä opinnoista. Nykyajan insinööri on varmaan entisajan DI.

[QUOTE="vieras";26094130]Mitä hittoa, miten teillä ei muka ole spagettiolkaintoppia, ei yhtään kpl .... ?! :O

Mulla on niitä joka sateenkaaren värissä,nehän on ihan loistavia minkä tahansa paidan, puseron tai neuleen alla...[/QUOTE]

en ymmärrä miten koko kohta ees liittyi tähän asiaan, enemmän nykyään on isoa huutoa ne "boxing" topit eli se toppimalli jossa paksummat olkaimet mitä nyt näkee joka paikassa, en tiedä ymmärtääkö kukaan mitä haen? niitä kyllä löytyy meikäläisen kaapista.. eiks tähän osuis paremmin sellaset fiorellasta/muusta ihme rytkykaupasta ostetut lörppä lycra glitter-kukkakuosi-paljetti-tosi avoin kaula aukko-topit?

Yhteistyössä