KetjunTappajat Osa 9

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Äääääh... tää ei oo kovinkaan hyvä yhdistelmä tää äiskän voimaton olo+lenssu, supisteleminen ja kaks vilkasta muksua jotka kerjää "Äitiii! Lähdetään nyt puistoon jooko?!?" :(

:hug: :hug: nyt vaan otat levon kannalta ja lapsille video pyörimään :hug:

Jotain tässä tarvis keksiä.. Isomman voi kyllä viskata ulos yksinkin (5½vuotias) muttei tuota kuopusta voi yksin sinne viskata. On sen verran riiviökin, että sattuu ja tapahtuu liikoja. Ja kyllähän noi mielellään telsua töllöttää, oon koettanu kovasti vierottaa niitä siitä.. Mut ei kai tässä auta..

Jotain tässä tarvis keksiä.. Isomman voi kyllä viskata ulos yksinkin (5½vuotias) muttei tuota kuopusta voi yksin sinne viskata. On sen verran riiviökin, että sattuu ja tapahtuu liikoja. Ja kyllähän noi mielellään telsua töllöttää, oon koettanu kovasti vierottaa niitä siitä.. Mut ei kai tässä auta..

videot vaa surraamaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Kun saapuu suklis, hän soittaa torvellaan, kun saapuu suklis pikkuautollaan, kun saapuu suklis, hurraa huudetaan, silloin laulaa, nauraa näin ketjuntappajaaat, suklis valloittaaaaa

huomenta suklis :D :wave: siehän läksit liikenteesee pirtsakast.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
hitto ku ei voi ees kakruille karjua :/

Meillä ainakii muksut ottaa kaiken irti siitä, ettei äiti voi täydellä teholla huutaa kun ääni myös käheenä.. :kieh:

joteskin oon huomannu saman jutun täällä. :kieh:

Juu tuo on lapsista kivaa kun ei äiti ei voi huutaa.
Muistan kun meiän äitiltä aikoinaan kita- tai nielurisat leikattiin a samalla kait kurkku tähystettiin kun ei saanut puhua vähään aikaan niin myöhän veljen kanssa pistettiin koko aika leikkitappelut pystyyn. Oltiin kerrankin yläkerrassa ja hirveet huudot päällä. Äippä kun sinne kapus, myö vaan sovalla istuskeltiin ja huudeltiin tappelunääniä. :laugh: :laugh:

Äijänpaskakin on koko viikonlopun töissä |O |O
työkaverilleen kyl on sanonut jolla on vaimo kotona kipeenä että tekee lyhyempiä päiviä töissä mutta itte saakeli päivystää viikonlopun vaik mä täällä kituutan...on siinä sitten yksi keleen tekopyhä ameeba-aivoinen limanuljaska |O |O |O

Yhteistyössä