Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:mie taijan mennä nyt ku siel alkaa koht ne hullut japsit eli hyvät yöt ja huomisee.:hug: :heart: :wave:
öitä =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:mie taijan mennä nyt ku siel alkaa koht ne hullut japsit eli hyvät yöt ja huomisee.:hug: :heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mä taidan mennä katteleen mitä nukkumatilla olis näyttää tänä yönä uneksi:hug:
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:huomenta vaa itse kullekki.:wave: meil poika ei mennykkää eskarii,ku on sen verra flunssane ni aattelin et jääköö sairastamaa kotii.
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:eiks siu pitänt olla pyykki hommis?
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Huomenta.. :snotty: *pipi*
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:eiks siu pitänt olla pyykki hommis?
oonhan mä...meillä siis pesukone hoitelee nuo hommat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Huomenta.. :snotty: *pipi*
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:eiks siu pitänt olla pyykki hommis?
älä nyt,ootte työ aika moderneja...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:eiks siu pitänt olla pyykki hommis?
älä nyt,ootte työ aika moderneja...![]()
suosittelen sullekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Äääääh... tää ei oo kovinkaan hyvä yhdistelmä tää äiskän voimaton olo+lenssu, supisteleminen ja kaks vilkasta muksua jotka kerjää "Äitiii! Lähdetään nyt puistoon jooko?!?"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Huomenta.. :snotty: *pipi*
huomenta :wave: :hug: t. toinen pipi...mul on ääni menny kokonaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Äääääh... tää ei oo kovinkaan hyvä yhdistelmä tää äiskän voimaton olo+lenssu, supisteleminen ja kaks vilkasta muksua jotka kerjää "Äitiii! Lähdetään nyt puistoon jooko?!?"![]()
ei kuulosta kyl kovinkaa ratkiriemukkaalt...voi sinnuu... :hug: :hug: :hug: