Ketjuntappajat Osa 31

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
nyt kyl lähetää kattomaa sitä ohjelmaa...hyvät yöt ja huomisee... :D :hug: :) :heart: :wave:

Hyvää yötä ja huomiseen.....tai voip olla et huonol säkäl tulee taas järkytys ja hyvästi unet :whistle: :kieh: :laugh: .....mut öitä :hug: :D :heart: :wave:

:laugh: ...toivotaa et saatas kumpiki nukuttua ja tehhää huomenna tilannekatsaus... :laugh: :laugh: ...nyt meen. :wave: :D

:wave: :wave:

:kieh: :kieh: Pärkeleen Elisa....ei päässyt eilen nettiin :kieh: :kieh: ja katkos mukamas kesti klo 17.30 asti...ja pjaskanmarjat, meillä oli nettipimento viel ilta kympiltäkin |O

Kohta pitää lähteä keskustelemaan gradusta vaik mä en kyl haluaisi

:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:kieh: :kieh: Pärkeleen Elisa....ei päässyt eilen nettiin :kieh: :kieh: ja katkos mukamas kesti klo 17.30 asti...ja pjaskanmarjat, meillä oli nettipimento viel ilta kympiltäkin |O

Kohta pitää lähteä keskustelemaan gradusta vaik mä en kyl haluaisi

:kieh:

:o no mie jo ihan ihmettelin, et missäs se Kivisen poissaolohakemus oikeen on :kieh: :kieh: .....perkuleen Elisa |O ......toivottavasti meni gradu keskustelu hyvin :D :hug: ....ja uskon, että meni :D

moiksista häjy :wave: :wave:

jonkin verran tuli korjattavaa siihen graduun ja sitten kun se on hyväksytty täällä päässä niin se pitää kääntää viel espanjaksi kun oon kirjoilla La Lagunan yliopistossa ja ns vaihto-oppilaana täällä :kieh: :kieh:

jonkin verran tuli korjattavaa siihen graduun ja sitten kun se on hyväksytty täällä päässä niin se pitää kääntää viel espanjaksi kun oon kirjoilla La Lagunan yliopistossa ja ns vaihto-oppilaana täällä :kieh: :kieh:

Moi Kivinen :D :wave: ........ne sehän on selvää et ainahan jotain muutosta pitää vielä tehdä.....toivottavasti ei tullu paljon......mutta kiva urakka tuo kääntäminen :kieh: :kieh: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:

Moi Kivinen :D :wave: ........ne sehän on selvää et ainahan jotain muutosta pitää vielä tehdä.....toivottavasti ei tullu paljon......mutta kiva urakka tuo kääntäminen :kieh: :kieh: :hug:

se pitää viedä käännöstoimistoon kun vaativat virallisen käännöksen :kieh: :kieh: ja se taas maksaa rahaa...paljon rahaa

Yhteistyössä