KetjunTappajat Osa 9

mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..

mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..

mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..,mun kone taitaa tosiaan olla sekaisin..

Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Miun tekis mieli tehdä huomen jotain hyvää ruokaa.....sanokaas arvon naiset et kumman valitsisi.....tortillat vai täytetyt letut :p :p ....täältä palstalta saa aina näitä pahoja vaikutteita :ashamed:

pahan heitit....mutta tee tortilloja :p :p :p
meil olis huomenna kuhaa waleska :p :p :p

Miun tekis mieli tehdä huomen jotain hyvää ruokaa.....sanokaas arvon naiset et kumman valitsisi.....tortillat vai täytetyt letut :p :p ....täältä palstalta saa aina näitä pahoja vaikutteita :ashamed:

en mie tiije,ku en tiije mitä myökää syyvää huomen...

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:

pahan heitit....mutta tee tortilloja :p :p :p
meil olis huomenna kuhaa waleska :p :p :p

Kuha kuulostaa hyvältä kans :p .....miul taitaa oikeesti olla nälkä ku kaikki kuulostaa hyvältä :/

Yhteistyössä