Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kaikki tais lentää taas pihalle...
en mä vaan ku ei mulla ole lentolippua tai siipiä :snotty: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kaikki tais lentää taas pihalle...
heko,heko...ei siuta ainakaa oo siunattu kovi hyvil vitsin vääntö lahjoil... mut siltikii naurattaa eli miuta o siunattu ymmärtämää hemmeti huonoja vitsejä...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kaikki tais lentää taas pihalle...
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:heko,heko...ei siuta ainakaa oo siunattu kovi hyvil vitsin vääntö lahjoil... mut siltikii naurattaa eli miuta o siunattu ymmärtämää hemmeti huonoja vitsejä...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kaikki tais lentää taas pihalle...
joo,pikkase...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:heko,heko...ei siuta ainakaa oo siunattu kovi hyvil vitsin vääntö lahjoil... mut siltikii naurattaa eli miuta o siunattu ymmärtämää hemmeti huonoja vitsejä...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kaikki tais lentää taas pihalle...
mun kakrut kertoo juuri tuollaisia vitsejä...pikkasen oon saanu vaikutteita
ool rait,nähhää. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:joo mä lähden katsomaan meille tuli vauvaa kun tää paska tökkii :|
höh..täähän tökkii vaan ihan pikkiriikkisen verran :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:joo mä lähden katsomaan meille tuli vauvaa kun tää paska tökkii :|
voisitte vaiks sen kunniaksi pistää pienet sängynhajottajaiset pystyyn sitten käytte ostaa uuden sängyn, mielellään tuuman teräksestä tehdyn niin kelpaa nusiskella.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:meil o miehen kaa koht yhes olon vuosipäivä.
sie oot iha kahjo... arvaa monta vuotta ollaa oltu yhes?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:voisitte vaiks sen kunniaksi pistää pienet sängynhajottajaiset pystyyn sitten käytte ostaa uuden sängyn, mielellään tuuman teräksestä tehdyn niin kelpaa nusiskella.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:meil o miehen kaa koht yhes olon vuosipäivä.
237vuottaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:sie oot iha kahjo... arvaa monta vuotta ollaa oltu yhes?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:voisitte vaiks sen kunniaksi pistää pienet sängynhajottajaiset pystyyn sitten käytte ostaa uuden sängyn, mielellään tuuman teräksestä tehdyn niin kelpaa nusiskella.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:meil o miehen kaa koht yhes olon vuosipäivä.
sie oot kyl ihanan urpo... :| :| :| mut aika lähelt liippas.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:237vuottaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:sie oot iha kahjo... arvaa monta vuotta ollaa oltu yhes?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:voisitte vaiks sen kunniaksi pistää pienet sängynhajottajaiset pystyyn sitten käytte ostaa uuden sängyn, mielellään tuuman teräksestä tehdyn niin kelpaa nusiskella.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:meil o miehen kaa koht yhes olon vuosipäivä.
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:sie oot kyl ihanan urpo... :| :| :| mut aika lähelt liippas.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:237vuottaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:sie oot iha kahjo... arvaa monta vuotta ollaa oltu yhes?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:voisitte vaiks sen kunniaksi pistää pienet sängynhajottajaiset pystyyn sitten käytte ostaa uuden sängyn, mielellään tuuman teräksestä tehdyn niin kelpaa nusiskella.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:meil o miehen kaa koht yhes olon vuosipäivä.
17 vuotta,aatella jo nii kaua ja miu äiti sano miehell sillo ku oltii vuos yhes ollu et kyl sie ansaitsisit mitalin et oot tuota naista näikii kaua kestänt...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:sie oot kyl ihanan urpo... :| :| :| mut aika lähelt liippas.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:237vuottaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:sie oot iha kahjo... arvaa monta vuotta ollaa oltu yhes?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:voisitte vaiks sen kunniaksi pistää pienet sängynhajottajaiset pystyyn sitten käytte ostaa uuden sängyn, mielellään tuuman teräksestä tehdyn niin kelpaa nusiskella.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:meil o miehen kaa koht yhes olon vuosipäivä.
20v
viittasko mammas sun piereskelyihin vai luonteeseenAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:17 vuotta,aatella jo nii kaua ja miu äiti sano miehell sillo ku oltii vuos yhes ollu et kyl sie ansaitsisit mitalin et oot tuota naista näikii kaua kestänt...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:sie oot kyl ihanan urpo... :| :| :| mut aika lähelt liippas.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:237vuottaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:sie oot iha kahjo... arvaa monta vuotta ollaa oltu yhes?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:voisitte vaiks sen kunniaksi pistää pienet sängynhajottajaiset pystyyn sitten käytte ostaa uuden sängyn, mielellään tuuman teräksestä tehdyn niin kelpaa nusiskella.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:meil o miehen kaa koht yhes olon vuosipäivä.
20v
siihe aikaa ol kyse miu luonteest,olin aika vittumoine tapaus.onneks o vuodet opettanu ja loiventanu reippaast tuota luonnetta.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:viittasko mammas sun piereskelyihin vai luonteeseenAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:17 vuotta,aatella jo nii kaua ja miu äiti sano miehell sillo ku oltii vuos yhes ollu et kyl sie ansaitsisit mitalin et oot tuota naista näikii kaua kestänt...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:sie oot kyl ihanan urpo... :| :| :| mut aika lähelt liippas.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:237vuottaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:sie oot iha kahjo... arvaa monta vuotta ollaa oltu yhes?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:voisitte vaiks sen kunniaksi pistää pienet sängynhajottajaiset pystyyn sitten käytte ostaa uuden sängyn, mielellään tuuman teräksestä tehdyn niin kelpaa nusiskella.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:meil o miehen kaa koht yhes olon vuosipäivä.
20v
tänks ja onnee jo siulleki tulevast merkkipäiväst.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Peris: wautsi, onneks olkoon tuo on jo aikamoinen saavutus :heart:
Jotenkin vaikia aatella että meilläkin lokakuussa tulee ööö 13 vuotta täyteen, vastahan myö ukon kanssa tavattiin
mie piän peukkuja...siis että et menis pötköttelemää sinne maaha...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:käyn postilaatikolla...jos vaik tänään sujuis ilman persiilleen lentoja :kieh: