kummallista :/Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tää o iha paska koko palsta,mite tuo yhen viestin lainaus meni tollei...
kummallista :/Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tää o iha paska koko palsta,mite tuo yhen viestin lainaus meni tollei...
:attn: :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:myö ruvettii seukkaamaa 16.3.1991 ja kihloihi mentii 16.8.1991 ja naimisii ei kait ikuna mennäkkää vähä jotekii silt näyttäs... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kihloihin mentiin juhannuksena 24.6.1994 ja naimisiin 6.7.1996Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kesäkuun 10Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:oi,ihanaa.millo teil o merkkipäivä? :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:me ollaan peris samiksii . me ollaan miehen kans oltu kans 17v yhdessä
mikset sä kosinut karkauspäivänäAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa::attn: :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:myö ruvettii seukkaamaa 16.3.1991 ja kihloihi mentii 16.8.1991 ja naimisii ei kait ikuna mennäkkää vähä jotekii silt näyttäs... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kihloihin mentiin juhannuksena 24.6.1994 ja naimisiin 6.7.1996Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kesäkuun 10Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:oi,ihanaa.millo teil o merkkipäivä? :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:me ollaan peris samiksii . me ollaan miehen kans oltu kans 17v yhdessä
moro vaa taasen. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: moi taasen
toimii ajoittain :kieh: ...mä luin sun viestin...saitko minun lähettämän?Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:pikkis,joko siul toimii sähkäri?ku meinasin eile laittaa siulle sähkärii,mut sit aattelin et jos se ei toimi ni ethä sie voi lukeekkaa enkä sit laittanukkaa.
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: moi taasen
joo,myö tiijettii het et ollaa toisillemme ne oikeet...kuulostaapa limaselt... mitä tuota pitkittämää ja sit syksyl rupesin oottaa esikoista.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:peris, teil oli lyhyt seurustelu aika ennen kihloja ...me seurusteltiin ensin se kolme vuotta
:attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toimii ajoittain :kieh: ...mä luin sun viestin...saitko minun lähettämän?Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:pikkis,joko siul toimii sähkäri?ku meinasin eile laittaa siulle sähkärii,mut sit aattelin et jos se ei toimi ni ethä sie voi lukeekkaa enkä sit laittanukkaa.
sain mie sen mikä pit lähettää eteepäi vai mitä tarkotat????????Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toimii ajoittain :kieh: ...mä luin sun viestin...saitko minun lähettämän?Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:pikkis,joko siul toimii sähkäri?ku meinasin eile laittaa siulle sähkärii,mut sit aattelin et jos se ei toimi ni ethä sie voi lukeekkaa enkä sit laittanukkaa.
moro kivis kivinen. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::wave:
peris soranen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:moro kivis kivinen. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::wave: