tääl mie jo oon.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:paperiko siltä nyt loppu veskistä ku kestää
harittaa neAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:harittaako miu silmä vähäse.tos on joku tehny alotuksen penisiliini vai peniisiliini ja mie tuijotan sitä ja luen monta kertaa posliini vai posliini...
ihanko tottaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tääl mie jo oon.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:paperiko siltä nyt loppu veskistä ku kestää
no,en oo oikeest oo...huijasin siuta ja sie höppänä menit uskomaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ihanko tottaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tääl mie jo oon.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:paperiko siltä nyt loppu veskistä ku kestää
vähänkö teille tulee aikasin postiAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:mie käyn hakees postin,menee hetki.
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:no,en oo oikeest oo...huijasin siuta ja sie höppänä menit uskomaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ihanko tottaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tääl mie jo oon.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:paperiko siltä nyt loppu veskistä ku kestää
joskus se tulee vast lähempänä kahta,joskus jopa kympin jälkee...se aika heittelee,mut yleesä 12-13 aikoihi.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vähänkö teille tulee aikasin postiAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:mie käyn hakees postin,menee hetki.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:no,en oo oikeest oo...huijasin siuta ja sie höppänä menit uskomaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ihanko tottaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tääl mie jo oon.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:paperiko siltä nyt loppu veskistä ku kestää
apua...peris on kangastus tai joku kuumehoure
kuumeileva houre vai houraileva kuumeAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:no,en oo oikeest oo...huijasin siuta ja sie höppänä menit uskomaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ihanko tottaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tääl mie jo oon.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:paperiko siltä nyt loppu veskistä ku kestää
mie paljastan,mie se oon oikeest.
tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tuleeks siulle h&m kuvastoo?
nyt pistit pahan,ootas........................ vitsi mie oon urpo,oikee rupesin tosissaa miettii et kumpi se nyt ois...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kuumeileva houre vai houraileva kuumeAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:no,en oo oikeest oo...huijasin siuta ja sie höppänä menit uskomaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ihanko tottaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tääl mie jo oon.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:paperiko siltä nyt loppu veskistä ku kestää
mie paljastan,mie se oon oikeest.
:attn: :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tuleeks siulle h&m kuvastoo?
jos siulle o tullu jo tuo kevät/kesä kuvasto,ni siel sivul 134 ne ekat alkkarit mis sydän persees meinasin miehelle täs jolloki hommata...rakkauspökät...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tuleeks siulle h&m kuvastoo?
joo,silt tuntuu. |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja taas toimii palsta. nyt kyllä jumittaa koko palsta eikä vain tää ketju :/ :/
Mun kevät/kesä 2008 kuvastossa ei kyllä mitään tuollaista löydy sivulta 134 On vaan yksivärisiä naisten pikkareita ja rinnanriiputtimia.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:jos siulle o tullu jo tuo kevät/kesä kuvasto,ni siel sivul 134 ne ekat alkkarit mis sydän persees meinasin miehelle täs jolloki hommata...rakkauspökät...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tuleeks siulle h&m kuvastoo?
meil o sit erilaiset lehet...outoo.onks siin siu kuvston kannes akka ja pal keltast värii?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun kevät/kesä 2008 kuvastossa ei kyllä mitään tuollaista löydy sivulta 134 On vaan yksivärisiä naisten pikkareita ja rinnanriiputtimia.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:jos siulle o tullu jo tuo kevät/kesä kuvasto,ni siel sivul 134 ne ekat alkkarit mis sydän persees meinasin miehelle täs jolloki hommata...rakkauspökät...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tuleeks siulle h&m kuvastoo?