KETJUNTAPPAJAT Osa 8

Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
nyt on nirsot näykkimässä ruokaansa :kieh:
onks viel sellaset nyrpeet ilmeet naamal? :D

likka kieltäyty heti syömästä ja keksimmäinen söi tasan 2 haarukallista ja sanoi ettei jaksa enää syödä ja nuorin näyttäis pyörittelevän haarukkaa ja sormia lautasella.
noille ei sitten mikään kelpaa. :kieh: tänään on tarjolla spaghettia ja jauhelihakastiketta.
mie voisin tulla teille syömää,harmi ku tää matka o nii pitkä. :D
jos mä laittaisin kirjekuoressa tulemaan :whistle: :LOL: :LOL:
ööööö...tota...onnistukoha se... :LOL:
onnistuu se :D laitan katos ensin ne pöperöt pussiin ja pussinsuun solmuun. :D Haluutkos kastikkeen ja spaghetit eri pusseihin vai sotketaanko samaan :D saako olla ketsuppia kans :D :LOL: :LOL:
pistä samaa vaa,mut ei ketsuppii...en tykkää siit. :D

meil olis kyllä sellasta aikuisten ketsuppia missä on valkosipulia ja basilikaa ja mitähän vielä... :D ja sitten löytyy chiliketsuppia...
ei mitää muuta mukaa,pelkkä sapuska vaa...pitäsköhä laittaa varuiks naapurin osote jotta jos paketti on vähä sottane ni sotkee sit naapurin lootan eikä meijen. :LOL:
joo...laita vaan...mutta mä laitan siihen kuoreen että kiikuttaa sen naapurin perikselle. :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
:LOL: :LOL: :LOL: vähänkö naapuri ihmettelis et mikä helvetin peris...

fiksuna ihmisenä se tietty soittais kaikkien ovikelloja ja kysyis että asuuko täällä ketään peristä :D :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: joo ja meijen kohal sanosin sille et ookko menny vähä sekasi,tiijet varsin et ei tääl ketää sellast asu.
*laittaa kuoreen myös nuo kommentit* arvaa sitten että oikea osoite on teillä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
:LOL: :LOL: :LOL: vähänkö naapuri ihmettelis et mikä helvetin peris...

fiksuna ihmisenä se tietty soittais kaikkien ovikelloja ja kysyis että asuuko täällä ketään peristä :D :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: joo ja meijen kohal sanosin sille et ookko menny vähä sekasi,tiijet varsin et ei tääl ketää sellast asu.
*laittaa kuoreen myös nuo kommentit* arvaa sitten että oikea osoite on teillä. :D
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
vitsit ku paleltaa...ja vähä issias taas muistuttaa ittestää.
no höh =) :hug: =)
ei kannata ainakaan flunssaa saada, tää on ihan tylsä tauti...ihan totta :snotty: :xmas:
luulet sie et en muka tiije...meil hei sairastettii enempi ja vähempi lokakuust asti... |O |O |O |O |O |O |O |O |O ...mahoton mite kiihyin... :eek: :eek: :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
vitsit ku paleltaa...ja vähä issias taas muistuttaa ittestää.
no höh =) :hug: =)
ei kannata ainakaan flunssaa saada, tää on ihan tylsä tauti...ihan totta :snotty: :xmas:
luulet sie et en muka tiije...meil hei sairastettii enempi ja vähempi lokakuust asti... |O |O |O |O |O |O |O |O |O ...mahoton mite kiihyin... :eek: :eek: :eek:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
periksellä kiihtyvyys nollasta sataan km tunnissa alle 2 sekunttia. WOW :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
vitsit ku paleltaa...ja vähä issias taas muistuttaa ittestää.
no höh =) :hug: =)
ei kannata ainakaan flunssaa saada, tää on ihan tylsä tauti...ihan totta :snotty: :xmas:
luulet sie et en muka tiije...meil hei sairastettii enempi ja vähempi lokakuust asti... |O |O |O |O |O |O |O |O |O ...mahoton mite kiihyin... :eek: :eek: :eek:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
periksellä kiihtyvyys nollasta sataan km tunnissa alle 2 sekunttia. WOW :D
:LOL: :LOL: :LOL:
 
tiijetkös,mie iha tos yhten päivän rupesin miettii ja miehellekki haastoin et iha ufolt tuntuu et koht mie oon 40v muutama hassu vuos enää...aattele.mut sitte mietin et hei...ei se oikeestaa oo kamalaa,se o aika vänkää.onneks mie oon mieleltäin alle 30v ni pärjää tän vanhenemise kaa ehkä paremmi...siis tää tahtoo sanoo et miu ne synttärit o noin kolmen viikon pääst. :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
tiijetkös,mie iha tos yhten päivän rupesin miettii ja miehellekki haastoin et iha ufolt tuntuu et koht mie oon 40v muutama hassu vuos enää...aattele.mut sitte mietin et hei...ei se oikeestaa oo kamalaa,se o aika vänkää.onneks mie oon mieleltäin alle 30v ni pärjää tän vanhenemise kaa ehkä paremmi...siis tää tahtoo sanoo et miu ne synttärit o noin kolmen viikon pääst. :D :D :D
:D :D :D vierivä peris ei sammaloidu...varsinkaan jos on kannikoissa hunajamelonit vauhtia antamassa. :D :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
tiijetkös,mie iha tos yhten päivän rupesin miettii ja miehellekki haastoin et iha ufolt tuntuu et koht mie oon 40v muutama hassu vuos enää...aattele.mut sitte mietin et hei...ei se oikeestaa oo kamalaa,se o aika vänkää.onneks mie oon mieleltäin alle 30v ni pärjää tän vanhenemise kaa ehkä paremmi...siis tää tahtoo sanoo et miu ne synttärit o noin kolmen viikon pääst. :D :D :D
:D :D :D vierivä peris ei sammaloidu...varsinkaan jos on kannikoissa hunajamelonit vauhtia antamassa. :D :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: ihanast sanottu,kiitti... :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
mun keskimmäinen on ihan kauhea piereskelemään :x :$ :x
mikään mätäyrjöripulirikkikatkukaan ei haise niin pahalle kuin tuo poika. |O |O |O
tänne tukehtuuu |O |O |O
:LOL: :LOL: :LOL: ihana...miult kans o tänää tullu aika vinkee hajusii töräyksii...
tää tässä on katalysaatori

suosittelen sen käyttöä lämpimästi niin sulle kuin mun pojallekin. :D :LOL:
tuon kun ahtaa ahteriinsa niin avot. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
mun keskimmäinen on ihan kauhea piereskelemään :x :$ :x
mikään mätäyrjöripulirikkikatkukaan ei haise niin pahalle kuin tuo poika. |O |O |O
tänne tukehtuuu |O |O |O
:LOL: :LOL: :LOL: ihana...miult kans o tänää tullu aika vinkee hajusii töräyksii...
tää tässä on katalysaatori

suosittelen sen käyttöä lämpimästi niin sulle kuin mun pojallekin. :D :LOL:
tuon kun ahtaa ahteriinsa niin avot. :D
:LOL: :LOL: :LOL: sellane se on sit vissii hommattava...
 

Yhteistyössä