moro unfori :wave: jokos uus nikki o hahmottunu?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave:
ei oo...vaan akka ja harmaa tausta.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:meil o sit erilaiset lehet...outoo.onks siin siu kuvston kannes akka ja pal keltast värii?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun kevät/kesä 2008 kuvastossa ei kyllä mitään tuollaista löydy sivulta 134 On vaan yksivärisiä naisten pikkareita ja rinnanriiputtimia.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:jos siulle o tullu jo tuo kevät/kesä kuvasto,ni siel sivul 134 ne ekat alkkarit mis sydän persees meinasin miehelle täs jolloki hommata...rakkauspökät...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tuleeks siulle h&m kuvastoo?
Noup...en oo jaksannu miettii :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:moro unfori :wave: jokos uus nikki o hahmottunu?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave:
joo,se on se paksu kuvasto.et oo sit viel saanu sitä ohuempaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ei oo...vaan akka ja harmaa tausta.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:meil o sit erilaiset lehet...outoo.onks siin siu kuvston kannes akka ja pal keltast värii?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun kevät/kesä 2008 kuvastossa ei kyllä mitään tuollaista löydy sivulta 134 On vaan yksivärisiä naisten pikkareita ja rinnanriiputtimia.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:jos siulle o tullu jo tuo kevät/kesä kuvasto,ni siel sivul 134 ne ekat alkkarit mis sydän persees meinasin miehelle täs jolloki hommata...rakkauspökät...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tuleeks siulle h&m kuvastoo?
no,voi hö.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Noup...en oo jaksannu miettii :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:moro unfori :wave: jokos uus nikki o hahmottunu?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:joo,se on se paksu kuvasto.et oo sit viel saanu sitä ohuempaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ei oo...vaan akka ja harmaa tausta.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:meil o sit erilaiset lehet...outoo.onks siin siu kuvston kannes akka ja pal keltast värii?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun kevät/kesä 2008 kuvastossa ei kyllä mitään tuollaista löydy sivulta 134 On vaan yksivärisiä naisten pikkareita ja rinnanriiputtimia.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:jos siulle o tullu jo tuo kevät/kesä kuvasto,ni siel sivul 134 ne ekat alkkarit mis sydän persees meinasin miehelle täs jolloki hommata...rakkauspökät...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tuleeks siulle h&m kuvastoo?
älä hättäile kyl se sit varmaa piakkoin tulee ja muista sit sivu 134.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:joo,se on se paksu kuvasto.et oo sit viel saanu sitä ohuempaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ei oo...vaan akka ja harmaa tausta.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:meil o sit erilaiset lehet...outoo.onks siin siu kuvston kannes akka ja pal keltast värii?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun kevät/kesä 2008 kuvastossa ei kyllä mitään tuollaista löydy sivulta 134 On vaan yksivärisiä naisten pikkareita ja rinnanriiputtimia.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:jos siulle o tullu jo tuo kevät/kesä kuvasto,ni siel sivul 134 ne ekat alkkarit mis sydän persees meinasin miehelle täs jolloki hommata...rakkauspökät...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tuleeks siulle h&m kuvastoo?
aha...että on taas uutta kuvastoa tulossa. Mulle kyllä tuli joku lasten H&M kesäkuvasto mutta ei muuta.
syö hyvä ihmine se poies,miekii mätän tääl tummaa suklaatii...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mulla olis puolikas levy fazerin sinistä tuolla kaapissa
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:syö hyvä ihmine se poies,miekii mätän tääl tummaa suklaatii...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mulla olis puolikas levy fazerin sinistä tuolla kaapissa
älä vaan väitä että sulla on mämmiä niinkuin huittiskalla eilen :x :$ :xAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:arvatkaa mitä mie syön
en mie osaa arvata,kerro.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:arvatkaa mitä mie syön
tää ei oo muuta tehnykkää ku jumittanu ja heitelly pihalle. |OAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ei ku sipsii..helkkari pätkiikö teillä nää sivut..mulla jumittaa ihan sikana
mulla oli eilen iltapalaksi sipsejä ja suklaata kun nuo minimittaiset meni nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ei ku sipsii..helkkari pätkiikö teillä nää sivut..mulla jumittaa ihan sikana
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tääl vilahtelee sunikka.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tääl vilahtelee sunikka.
mikä hiivatan sunikka
aurinko,etkö puhetta ymmärrä?????????????kuume on sumentanu siut kokonaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tääl vilahtelee sunikka.
mikä hiivatan sunikka
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
ei leikkaa enää mikään. korvienväli on täyn räkää