###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Minä oon suht uus palstailija että reilun puli vuotta olen vasta palstaillut mutta silti ahkeraan :D .
Tän ketjun yks parhaista puolista on että juttu on välillä ihan hulvatonta niin et ihan ääneen täytyy nauraa :LOL:
Mä eksyin tähän nimenomaiseen ketjuun nyt ekaa kertaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja wilma03:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Minä oon suht uus palstailija että reilun puli vuotta olen vasta palstaillut mutta silti ahkeraan :D .
Tän ketjun yks parhaista puolista on että juttu on välillä ihan hulvatonta niin et ihan ääneen täytyy nauraa :LOL:
Mä eksyin tähän nimenomaiseen ketjuun nyt ekaa kertaa..
Sun täytyy eksyä tähän ketjuun useemmin ni huomaat et tää on paras :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja wilma03:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Minä oon suht uus palstailija että reilun puli vuotta olen vasta palstaillut mutta silti ahkeraan :D .
Tän ketjun yks parhaista puolista on että juttu on välillä ihan hulvatonta niin et ihan ääneen täytyy nauraa :LOL:
Mä eksyin tähän nimenomaiseen ketjuun nyt ekaa kertaa..
Sun täytyy eksyä tähän ketjuun useemmin ni huomaat et tää on paras :D .
Se voi olla :D
Tää on ihan kätsää,kun samalla voi tehdä kymmentä muuta asiaa,pelata fb:ssä pelejä,maksaa laskuja jne. ja rupatella samalla :D
 
Minä oon niin vanhanaikainen etten oo ollenkaan tutustunut tuohon fb:n...mitä nyt joskus uteliaisuuttani jonkun tutun fb:tä kurkkinut :ashamed: :D . Meil on tää kone keittiössä ja on aina suuri houkutus kurkata tänne :D . Mies ei kyl yhtään tykkää kun olen koneella...
 
Meillä on isäntä edelleen hirvimetsällä...eihän siellä enää edes näe mitään :whistle: mutta koira ei varmaan anna ottaa itseänsä kiinni tai jotain. Se pomoilee siellä rinta rottingilla hirvipäällikönä :LOL: . Siis se meidän isäntä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Meillä on isäntä edelleen hirvimetsällä...eihän siellä enää edes näe mitään :whistle: mutta koira ei varmaan anna ottaa itseänsä kiinni tai jotain. Se pomoilee siellä rinta rottingilla hirvipäällikönä :LOL: . Siis se meidän isäntä :D
:D

Meidän isäntä taas vaihteeks töissä... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja wilma03:
Onkos teitä täällä tietty porukka aina pyörimässä tässä ketjussa?
No kyl tässä sellanen viis ihmistä ainakin ihan "vakituiseen" kirjoittelee tällä hetkellä ja sitten on niitä jotka vähän harvemmin tulee moikkaamaan. Näitä ketjuja on ollut vaiks kuinka monta ja jopa 500 sivuisia :whistle: nytki muutama päivä sitte aloitettiin uus ketju kun vanha alkoi hidastelemaan. Itse oon vasta vähän aikaa tässä kirjoitellut mut noilla "konkareilla" :LOL: taitaa olla useamman vuoden "kokemus" tästä ketjusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja wilma03:
Onkos teitä täällä tietty porukka aina pyörimässä tässä ketjussa?
No kyl tässä sellanen viis ihmistä ainakin ihan "vakituiseen" kirjoittelee tällä hetkellä ja sitten on niitä jotka vähän harvemmin tulee moikkaamaan. Näitä ketjuja on ollut vaiks kuinka monta ja jopa 500 sivuisia :whistle: nytki muutama päivä sitte aloitettiin uus ketju kun vanha alkoi hidastelemaan. Itse oon vasta vähän aikaa tässä kirjoitellut mut noilla "konkareilla" :LOL: taitaa olla useamman vuoden "kokemus" tästä ketjusta.
Niin mä vähän arvelinkin,et joku tietty vakiporukka on.
Onhan se ihan mukava niin oppii vähän tuntemaankin sit toisia :)
 

Yhteistyössä