###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Iltaa! Mä tulin korkkaamaan uuden pinon, vaikka en entisessäkään paljon kirjoitellut. :wave: Mitäs tänne?
Moro! :wave: :D . Eipä tässä ihmeempiä. kovasti stressaan ehtiikö esikoinen saamaan sikainfl.rokotteen ennen tautia... kuopus sai rokotuksen viime tiistaina ja kaks viikkohan se kestää et tulee täys suoja...tai täys ja täys mutta kuitenkin niin hyvä suoja kun siitä rokotteesta voi tulla.
 
Niin ja tuolkla kuumeilupinoissa pörrään alvariinsa (ihan liikaa kun on alkanut stressaamaan koko touhu...eikä tunnu tärppäävän vaikka nyt on kyl vasta eka yk mut silti nyt on dpo12 eikä tuu kahta viivaa ei :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
tui tui, mä tulin taas piipahtaa :wave:
Morjens! Mitä kuuluu?
Oikein mukavaa, isäntä on pojan kanssa Lukon pelissä ja meitin kolme tyttöä on illan mummolassA. Mä olen täällä koiran kanssa kahdestaan..hiljaisuudessa ja sinisen Marianne -pussin kanssa.
Ai ihanalta kuulostaa! Meillä on tuttua vilinää vilsketta, helinää helskettä... kun nuo vajaa 2v ja reilu 3v temuaa ympäriinsä :attn:
 
erka Kiitos, ihan hyvin (kai). Otin rokotteen kolme vuorokautta sitten, olkavarsi on kipeä ja nyt tuntuu että tulen kipeäksi muutenkin (yskää ja pöhkö olo). Tiistaina neuvola, siihen asti panikoin, että onko rokote tappanut meidän vauvan. :ashamed:

Mites erka teidän vauvaprojekti? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
erka Kiitos, ihan hyvin (kai). Otin rokotteen kolme vuorokautta sitten, olkavarsi on kipeä ja nyt tuntuu että tulen kipeäksi muutenkin (yskää ja pöhkö olo). Tiistaina neuvola, siihen asti panikoin, että onko rokote tappanut meidän vauvan. :ashamed:

Mites erka teidän vauvaprojekti? :)
Kyllä sillä vauvalla varmasti kaikki on hyvin älä murehdi. :hug:
Minä oon ihan kaiuheen kärsimätön tuon vauvahankken suhteen kun kaiken tarttis tapahtuu ja onnistuu heti! Oon kauhee hätähousu tässäa asiassa. Kaiken piti olla ihaqn ok ja kahta viivaa odottelin mut ei tuu ku yks... ja oon pettynyt. Niin se taitaa olla että 35 v:n jälkeen hedelmällisyys laskee ku lehmän häntä, en oo vaan tahtonu sitä uskoo...
 
Nyt mun täytyy mennä kun nuo "riiviöt" hajottaa muuten olohuoneen :kieh: . Alkavat olla ylikierroksilla kun ilta tulee niin ettei perässä meinaa pysyä ja ah niin päättömiä molemmat :headwall:
Joten palaillaan :wave: :heart: :hug:
 
Huomasin just et yhdessä eilisessä ketjussa olinkin saanut aikamoiset arvostelut osalleni...inhottava tunne... oon kai liian herkkänahkainen kun harmitrtaa tuollaiset. Ehkä syystäkin ovat tuohtuneita mutta en silti toimisi toisin. Kyse siis siitä että kuopuksen sikarokotuksen jälkeisenä yönä en antanut mitään lääkettä kun toisten mielestä olisi pitänyt antaa. Kuumetta 38 ja ne kauheet mahaoireet. Mutku mutku...sitä kuumetta ei tuon enempää ollut ja en uskko että särkylääkkeillä/kuumelääkkeillä olis tuo mahakouristelu loppunut tai edes helpottanut kun se johtui siitä kaasumäärästä siellä suolessa. Mitä lääkettä sellaisenn yleensä voi ottaa??? Mun mielestäni ei oikein muuta kuin yrittää paukutella... :whistle:
Sitten kun on varoiteltu että lääkkeet laskee rokotteen tehoa...myös rokotuksen jälkeen otetut lääkkeet niin...mikä sille lapselle sitten on paras???
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Huomasin just et yhdessä eilisessä ketjussa olinkin saanut aikamoiset arvostelut osalleni...inhottava tunne... oon kai liian herkkänahkainen kun harmitrtaa tuollaiset. Ehkä syystäkin ovat tuohtuneita mutta en silti toimisi toisin. Kyse siis siitä että kuopuksen sikarokotuksen jälkeisenä yönä en antanut mitään lääkettä kun toisten mielestä olisi pitänyt antaa. Kuumetta 38 ja ne kauheet mahaoireet. Mutku mutku...sitä kuumetta ei tuon enempää ollut ja en uskko että särkylääkkeillä/kuumelääkkeillä olis tuo mahakouristelu loppunut tai edes helpottanut kun se johtui siitä kaasumäärästä siellä suolessa. Mitä lääkettä sellaisenn yleensä voi ottaa??? Mun mielestäni ei oikein muuta kuin yrittää paukutella... :whistle:
Sitten kun on varoiteltu että lääkkeet laskee rokotteen tehoa...myös rokotuksen jälkeen otetut lääkkeet niin...mikä sille lapselle sitten on paras???
Älä noista puheista välitä,täällä saa helposti kuraa niskaan tekipä niin tai näin.
Sinä tunnet oman lapsesi parhaiten ja varmasti toimit ihan oikein.Tuo särkylääke olisi saattanut pahentaa entisestään mahakipuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja wilma03:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Huomasin just et yhdessä eilisessä ketjussa olinkin saanut aikamoiset arvostelut osalleni...inhottava tunne... oon kai liian herkkänahkainen kun harmitrtaa tuollaiset. Ehkä syystäkin ovat tuohtuneita mutta en silti toimisi toisin. Kyse siis siitä että kuopuksen sikarokotuksen jälkeisenä yönä en antanut mitään lääkettä kun toisten mielestä olisi pitänyt antaa. Kuumetta 38 ja ne kauheet mahaoireet. Mutku mutku...sitä kuumetta ei tuon enempää ollut ja en uskko että särkylääkkeillä/kuumelääkkeillä olis tuo mahakouristelu loppunut tai edes helpottanut kun se johtui siitä kaasumäärästä siellä suolessa. Mitä lääkettä sellaisenn yleensä voi ottaa??? Mun mielestäni ei oikein muuta kuin yrittää paukutella... :whistle:
Sitten kun on varoiteltu että lääkkeet laskee rokotteen tehoa...myös rokotuksen jälkeen otetut lääkkeet niin...mikä sille lapselle sitten on paras???
Älä noista puheista välitä,täällä saa helposti kuraa niskaan tekipä niin tai näin.
Sinä tunnet oman lapsesi parhaiten ja varmasti toimit ihan oikein.Tuo särkylääke olisi saattanut pahentaa entisestään mahakipuja.
Joo olenkin yleensä tosi varovainen mitä kirjoittelen mutta tuli sitten kirjoitettua kuitenkin sellainen totuus sinne ketjuun ja siitä melkein arvasikin että ovat toista mieltä.
 

Yhteistyössä