###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Pitäs kohta laittaa lumput niskaan, viedä koirat ja sit singahtaa casa Cariocaan.....
mun tarttis pestä pyykkiä, tai siis pesukonehan ne pesee :D
Mulla on pyykit kuivurissa....aika hanurista tääkin päivä...mä vaan oon levoton. onneks sentään sain ommeltua koltun.
koetahan rauhoittua ny ja kuvaa kiitos siitä koltusta :D
tässä
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2242159/mekko-muuttui-toiseksi/
laitan kyllä sinne vielä kuvan kun se on päällä....mut nyt jaksa....
Ihana kangas ja tuli kyl kivemman näköinen mekko tuunauksen jälkeen =)
juu, kangas on silkkiä. Mä kyllä luulen, et vähän korjailen sitä vielä....
Mitä muutoksia aattelit tehdä?

Hitsit ku osaiskin ommella :( Justiinsa aamulla mietin et olis kiva tehdä itelle sellaisia ns. toimistopaitoja vaik ei ne kyl kaupassakaan mahottomia maksa.

 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mitä muutoksia aattelit tehdä?

Hitsit ku osaiskin ommella :( Justiinsa aamulla mietin et olis kiva tehdä itelle sellaisia ns. toimistopaitoja vaik ei ne kyl kaupassakaan mahottomia maksa.
Katotaan, en ole ihan tyytyväinen lopputulokseen....
 
Ja hyvää oli pizza :p . Söin samalla vielä muusiaq ja kastiketta lasten iloks...ku ovat niin huonoja syömään ettei pizza kelpaa ja yritin näyttää mallia mallikkaasti ja nyt on ähky olo ja lieskat lentää suusta :p kun tykkään tulisesta :D ...siis pizzasta.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:whistle: :whistle: :p :p :p :p :p

no johan oli unet yöllä :p :p :p :p
Ois vaan ollu miullaki..mut ei. Ja sen lisäks unet keskeytettiin muutenkin, ku esikoinen päätti ettei enää nukutakaan..arviolta joskus 5 maissa..ellei jopa ennen.
(Ja sori että tungen ketjuun)
 
Huomenta! Varoituksen sana: oon aika pahalla päällä kun oon niin väsy ja taas tuli negaaaa! Murinaa! Päivät matelee jotenkin niin hitaasti kun jotain oikein odottaa! :kieh: No, kaunis ilma ainakin näyttäis ulkona olevan ja pakkastakin n. 11 astetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Huomenta! Varoituksen sana: oon aika pahalla päällä kun oon niin väsy ja taas tuli negaaaa! Murinaa! Päivät matelee jotenkin niin hitaasti kun jotain oikein odottaa! :kieh: No, kaunis ilma ainakin näyttäis ulkona olevan ja pakkastakin n. 11 astetta.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Mutta jotain positiivista kuitenkin jos ei japanilaiset oo alkanut :)

 
Olin eilen niin vihainen isännälle kun oon teroittenut hänen mieleensä että naapurin lähellekään ei sitten mennä kun siellä kai sitä sikaflunssaa (ei ole testattu). No ne naapurit ovat miehen sukulaisia ja sitten tässä "sukukeskittymässä" on vielä toinen naapuritalo (isännän eno perheineen jotka yllättäen myös samassa taudissa). No eikös se ääliö eno soittanut että tulee meille tuomaan kalaa, no isäntä sitten sano kun näki mun ilmeen että parempi et hän menee sinne hakemaqan. Olin sitäkin vastaan mut ei ku isäntä paineli naapuriin ja viipyikin siellä tovin ja olin ihan raivona kun ei se torvi tajua kuinka helposti se tarttuu ja sitten tuuo sen taudin kotiin. Ens viikolla vasta meidän 3v saa rokotteen. :kieh: :kieh: No tiedän että olen ylivarovainen mut kun tiedän miten meidän kuopuskin reagoi kovaan kuumeeseen (muuttui viimeksi siniseksi ja ambulanssi tarvitiin ja 3 vrk sairaalassa) niin olen kauhuissani.
 

Yhteistyössä