KETJUNTAPPAJAT OSA 14

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mä muuten alan tästä lähin kypärän käyttäjäksi: esikoinen oli kaatunut pyörällä koulusta tullessaan ja lyönyt päänsä. Kypärä oli säpäleinä mutta pää ehyt :eek:

Ei näytä aivot kauniilta asfaltilla... ja mä oon aina ruikuttanut kun kypärä litistää tukan :ashamed: :ashamed:
:hug: :hug: onneksi oli kypärä :hug: :hug:
Niinpä niin. Onneksi 11v. edelleen sitä tunnollisesti käyttää
:snotty: Käytiin sit heti ostamassa uus kypärä.
:eek: :hug: :hug: :hug: onneks ei sattunut
Pisti kyl miettimään. Ja säikäytti kans tietty. Kyllä se on alettava itekki käyttämään, pois liika turhamaisuus. Lapsille ei oo iloa vihannesäidistä

:snotty:
kyllä..ei se kypärä mikään tyhmien homma ole..päähän vaan
on se hyvä olla olemas ja päässä...mie ain vetoon siihe et ku mie nii harvo pyöräilen etten tartte,mut totuusha on et sillo harvoil kerroilki voi sattuu vaiks mitä.............tartteis kait hommata...
niin..mullapa ei ookkaa pyörää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Eihän se ookkaan tyhmien homma, se kypärä. Kyl mä sen päähäni pistän kun lähden rullistelemaan. Mikähän siinä on kun työmatkoja pyöräillessä ei voi... paitsi jos lasten kaa johonkin lähtee niin sit on pakko laittaa esimerkillisesti päähän, muuten tulee noottia.
josku muinoin poika kysy miult et miks äiti siun ei tartte käyttää kypärää vastasin siihe et kyl miu tartteis ,mut ku äiti on nii tyhmä ettei käytä ja onneks sie oot viisas poika ja käytät... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Blaah, pukkaa valkosta sivua :kieh: onks tää joku valomerkki et pitää mennä jo nukkumaan |O
ilmeisest... :LOL:
Kohta vois kyl mennä, on ollu läskit silmillä jo monta päivää
:snotty:
nii voiskii mennä...mie nukun jo täs samal...kaiketi...vaikee sanoo oonko hereil vai nukun... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Tai jos menis petiin lukemaan, äitimuori toi yhden kirjan mitä vois alotella.
lukeminen kannattaa aina,sano jörn donnerki aikoinaa... :LOL: :LOL: :LOL:

:LOL: :LOL: Jörkka puhuu vähä mutta asiaa.
Mikähän tuo nyt olikaan tuo kirja... Tuhat loistavaa aurinkoa tai jotai sinnepäin.
mie sain luettua tos jokune aika sitte ton pieni suklaapuoti,se ol kyl ihana kirja.lainasin miu siskolt kirjan minkä kyl oon varmaa joskus jo lukenukki yhen agatha cristien kirjan.
 
Onhan noita Christieitä tullu luettua just nuorempana, oli dekkarikausi silloin. Sit oli scifi-kausi kans, piti lukee avaruuskirjoja. Ja sitte piti kahlata kaikki Sidney Sheldonit. Nykyään ei taho enää löytää kirjastosta mitää kivaa luettavaa :kieh:
 
sit on niit kirjoja mitä ihmettelen et lukeeks niit oikeest kukaa...esim.rikos ja rangaistus,oikee hommasin sen ittelleni ku aattelin et pitäähä sellane olla...herrane aika et se on kuivaa tekstiä,en pystyny lukemaa ku muutaman sivun ku olin jo iha kypsä... :eek: :kieh: mut kyl mie sen viel joskus luen tai ainaki yritän. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
sit on niit kirjoja mitä ihmettelen et lukeeks niit oikeest kukaa...esim.rikos ja rangaistus,oikee hommasin sen ittelleni ku aattelin et pitäähä sellane olla...herrane aika et se on kuivaa tekstiä,en pystyny lukemaa ku muutaman sivun ku olin jo iha kypsä... :eek: :kieh: mut kyl mie sen viel joskus luen tai ainaki yritän. :D
Aattelit niinku et kuuluu yleissivistykseen? No mä yritin kerran Sinuhe egyptiläistä... jäi lukematta :ashamed: Ja taru sormusten herrasta meni yli hilseen nii ettei ees pölähtänyt, joten katsoin sit ne leffat vaan...
 

Yhteistyössä