KETJUNTAPPAJAT OSA 14

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
sit on niit kirjoja mitä ihmettelen et lukeeks niit oikeest kukaa...esim.rikos ja rangaistus,oikee hommasin sen ittelleni ku aattelin et pitäähä sellane olla...herrane aika et se on kuivaa tekstiä,en pystyny lukemaa ku muutaman sivun ku olin jo iha kypsä... :eek: :kieh: mut kyl mie sen viel joskus luen tai ainaki yritän. :D
Aattelit niinku et kuuluu yleissivistykseen? No mä yritin kerran Sinuhe egyptiläistä... jäi lukematta :ashamed: Ja taru sormusten herrasta meni yli hilseen nii ettei ees pölähtänyt, joten katsoin sit ne leffat vaan...
nii vissii aattelin... :LOL:
 
Mä taidan kyl hipsiä. Kun tuntuu et mikään unen määrä ei vie tätä väsytystä :( Mikähän se niin perkeleesti uuvuttaa nyt... Ei vissiin saa ikuna nukkua tarpeeksi. Mites sie kukis nyt jaksat täällä notkua? Eiks sun kone oo sammunu klo 22 yleensä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mä taidan kyl hipsiä. Kun tuntuu et mikään unen määrä ei vie tätä väsytystä :( Mikähän se niin perkeleesti uuvuttaa nyt... Ei vissiin saa ikuna nukkua tarpeeksi. Mites sie kukis nyt jaksat täällä notkua? Eiks sun kone oo sammunu klo 22 yleensä =)
tarkotus ol kyl lopettaa kympilt,mut tää väsymys on vissii pistäny kuulanki iha sekasi ettei tajuu lopettaa...kokoaja mie täst oon yrittäny mennä poies. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mä taidan kyl hipsiä. Kun tuntuu et mikään unen määrä ei vie tätä väsytystä :( Mikähän se niin perkeleesti uuvuttaa nyt... Ei vissiin saa ikuna nukkua tarpeeksi. Mites sie kukis nyt jaksat täällä notkua? Eiks sun kone oo sammunu klo 22 yleensä =)
tarkotus ol kyl lopettaa kympilt,mut tää väsymys on vissii pistäny kuulanki iha sekasi ettei tajuu lopettaa...kokoaja mie täst oon yrittäny mennä poies. :D
Nyt lähetää, meet sinäki kuulas kans jo nukkuun :LOL:
huomiseen tahi johonki muuhun päivään :wave: :wave: :hug:

Et sä tänne yksinäs kehtaa kumminkaa jäähä roikkumaan :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mä taidan kyl hipsiä. Kun tuntuu et mikään unen määrä ei vie tätä väsytystä :( Mikähän se niin perkeleesti uuvuttaa nyt... Ei vissiin saa ikuna nukkua tarpeeksi. Mites sie kukis nyt jaksat täällä notkua? Eiks sun kone oo sammunu klo 22 yleensä =)
tarkotus ol kyl lopettaa kympilt,mut tää väsymys on vissii pistäny kuulanki iha sekasi ettei tajuu lopettaa...kokoaja mie täst oon yrittäny mennä poies. :D
Nyt lähetää, meet sinäki kuulas kans jo nukkuun :LOL:
huomiseen tahi johonki muuhun päivään :wave: :wave: :hug:

Et sä tänne yksinäs kehtaa kumminkaa jäähä roikkumaan :kieh:
okke,mie yritän kans ruveta hipsimää hitolle täält. :D hyvät yöt ja huomisee... :D :hug: :) :heart: :wave:
 
terppa vaa kaikille...jaa keille kaikille,ehä tääl oo taas kettää. :D :wave: pitäs ulostautua vaiks siel onkii kylmä,mut pihahommia vois mennä tekemää vähäse.nokkaki törrää edellee,pötköttämäähä sitä oikeest vois mennä.............
 
:wave: :wave: se on sitten miun vuoroni yksinään puhella :D :D
miekin tossa yritin kukkapenkeistä rikkaruohoja kitkeskellä, muttei nuo neitokaiset oikein samaa mieltä olleet. Tavan pahantekijöitä tänään olleet molemmat, mittään saanut aikaseks kun koko aika pitää noita vaan tapittaa että mitä kivaa seuraavaks keksivät :kieh: :kieh: :kieh:
 
:wave: :wave: tulin vaan moikkaa ja samalla sanoo moi taas....ku mies oli päivällä käyny vuokraas leffan-kultainen kompassi ja sitä ruvetaan täs kattomaan ja arvatkaa mitä syön :D :D ....POPPIKSIA :D ja daim suklaata :D ....joten :wave: :wave:
 

Yhteistyössä