jääköön salaisuudeksiAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:hui....
jääköön salaisuudeksiAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:hui....
huh, ihan kaikkea en halua tietääAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:jääköön salaisuudeksiAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:hui....
En mä kyl sitä mitä sä kuvitteletAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:huh, ihan kaikkea en halua tietääAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:jääköön salaisuudeksiAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:hui....
mä mitään kuvitellut.....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:En mä kyl sitä mitä sä kuvitteletAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:huh, ihan kaikkea en halua tietääAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:jääköön salaisuudeksiAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:hui....
No et tiätenkään :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä mitään kuvitellut.....
Mä oon onneksi nyt saanut etäisyyttä. Mutta nyt oon koukussa FB:hen...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:oikeesti mä olen tänään ihan koukkuuntunut palstaan :/ ei hyvä....
En näe ötököitä vaan alastomia naisia unissaniAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui majurille ja erka...öitä, näe unessas ötököitä :wave:
unissa vain?Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:En näe ötököitä vaan alastomia naisia unissaniAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui majurille ja erka...öitä, näe unessas ötököitä :wave:
Miksi pohdit reggiolaisuutta?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Pakko mennä pohtimaan reggiolaisutta taas. Vaikkei huvittais... :headwall: :headwall: