Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
totta :D meillä on vieläkin kesken vintin tyhjennys operaatio :D
En oo yhtään kade :xmas: , kauhiaa hommaa :whistle: :whistle:
on...varsinkin kun koko vintti täynä vaatteita. jotain huonekaluja on tyttöä varten siellä. mutta todella kaikki vaatteita. Vasta katsottu pelkät tangot ja noin 30kpl säkkejä joiden sisällä on noita tyhjiösäilytyspusseja sisällään niitä vaatteita :(
No hui :whistle: pitkä on projekti.
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
totta :D meillä on vieläkin kesken vintin tyhjennys operaatio :D
En oo yhtään kade :xmas: , kauhiaa hommaa :whistle: :whistle:
on...varsinkin kun koko vintti täynä vaatteita. jotain huonekaluja on tyttöä varten siellä. mutta todella kaikki vaatteita. Vasta katsottu pelkät tangot ja noin 30kpl säkkejä joiden sisällä on noita tyhjiösäilytyspusseja sisällään niitä vaatteita :(
No hui :whistle: pitkä on projekti.
on ja ongelma on siinä, että vain säkillinen noista on mennyt hyväntekeväisyyteen...on teinit penkoneet ne :D
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
tuitui hani :D
Mitä kuuluu??
Oikein hyvää, kiitos kysymästä..lukuunottamatta a-ivaN järkkyä flundea, mut hei...se on vaan räkää :kieh:
Mites teillä menee pojun kanssa?
hui...meillä taas tuo streptokki tui kylään eikä meinaa häipyä ollenkaan. Pojulla on refluksi ja nyt testataan uudelleen maito...ei ole rauhoittunut edes erikoismaidon ja lääkkeen avulla. päivä kerrallaan siis mennään....
mainostan heti sulle mun uutta blogia. linkki on tuolla mun profiilissa :D
 
Huh, just laittelit samaan aikaan viestiä* phiuf :D

Voi jösses kylläpä on tullut hankaluuksia, mutta sulla on beibe oikee asenne..päivä kerrallaan jaksaa paremmin :hug:

Mä laitankin sen blogin mun suosikkeihin ;) kiitti vinkistä
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Huh, just laittelit samaan aikaan viestiä* phiuf :D

Voi jösses kylläpä on tullut hankaluuksia, mutta sulla on beibe oikee asenne..päivä kerrallaan jaksaa paremmin :hug:

Mä laitankin sen blogin mun suosikkeihin ;) kiitti vinkistä
:D tuossa se nukkuu nyt vihdoin..pitkän ja piinallisen itkun jälkeen....pidän vatsallaan mun risien päällä, jalat ja pää roikkuu ja taputtelen pyllyyn...sitten pikkuhiljaa alkaa massu olemaan ok ja oksentelu vähenee. Sitten laitan sängyn päädyn yös ja poju siihen massulleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
:D tuossa se nukkuu nyt vihdoin..pitkän ja piinallisen itkun jälkeen....pidän vatsallaan mun risien päällä, jalat ja pää roikkuu ja taputtelen pyllyyn...sitten pikkuhiljaa alkaa massu olemaan ok ja oksentelu vähenee. Sitten laitan sängyn päädyn yös ja poju siihen massulleen.
:'( :heart: voi pikkuista..onneksi hän on saanut sinut äidikseen =)
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
:D tuossa se nukkuu nyt vihdoin..pitkän ja piinallisen itkun jälkeen....pidän vatsallaan mun risien päällä, jalat ja pää roikkuu ja taputtelen pyllyyn...sitten pikkuhiljaa alkaa massu olemaan ok ja oksentelu vähenee. Sitten laitan sängyn päädyn yös ja poju siihen massulleen.
:'( :heart: voi pikkuista..onneksi hän on saanut sinut äidikseen =)
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
en mä niin kauas tuu :p
:LOL: :LOL:
viimeks olin lhdessa 80-luvun lopussa kun siellä vietettiin samba bileitä. Kaikki silloiset suomen sambakoulut kokoontui sinne ja biletettiin oikein kunnolla. Tanssittiin sambaa Lahden torilla :D
Arvaas mitä kaikkee mä oon tehny torilla :whistle: :ashamed: :LOL: :saint: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
en mä niin kauas tuu :p
:LOL: :LOL:
viimeks olin lhdessa 80-luvun lopussa kun siellä vietettiin samba bileitä. Kaikki silloiset suomen sambakoulut kokoontui sinne ja biletettiin oikein kunnolla. Tanssittiin sambaa Lahden torilla :D
Arvaas mitä kaikkee mä oon tehny torilla :whistle: :ashamed: :LOL: :saint: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
hui....
 

Yhteistyössä