:hug: parane pian...meillä tuo streptokki on ollut vieraana jo kuukauden....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Vitsit ku täällä on tollainen ilma ettei oikein tiedä tuleek vettä vai ei....märkäää! TArttis tehdä ruokaa ja pestä pyykkiä ja siis sitä tavallista arkea. Yhtään en oo liikkunut viimiseen viikkoon :kieh: kun on tuo poskiontelotulehdus ja antibiootit. onneks on voiton puolella jo..kai! Isäntä tietenkin metsällä!
mitäs se sit tarkottaa??en ymmärräAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mulla viestejä koossa 2500 :flower:
No huh! Kuukausi on pitkä aika :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::hug: parane pian...meillä tuo streptokki on ollut vieraana jo kuukauden....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Vitsit ku täällä on tollainen ilma ettei oikein tiedä tuleek vettä vai ei....märkäää! TArttis tehdä ruokaa ja pestä pyykkiä ja siis sitä tavallista arkea. Yhtään en oo liikkunut viimiseen viikkoon :kieh: kun on tuo poskiontelotulehdus ja antibiootit. onneks on voiton puolella jo..kai! Isäntä tietenkin metsällä!
Sitä vaan et oon palstaillut jo noooooin paljon! Tiedän et toi o0n vähän mut alotin vasta viime kevättalvella joten on jonkinverran tullut turistua palstalla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mitäs se sit tarkottaa??en ymmärräAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mulla viestejä koossa 2500 :flower:
niin on...mut kyl tää tästä....aijon huomenna mennä treeneihin kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No huh! Kuukausi on pitkä aika :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::hug: parane pian...meillä tuo streptokki on ollut vieraana jo kuukauden....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Vitsit ku täällä on tollainen ilma ettei oikein tiedä tuleek vettä vai ei....märkäää! TArttis tehdä ruokaa ja pestä pyykkiä ja siis sitä tavallista arkea. Yhtään en oo liikkunut viimiseen viikkoon :kieh: kun on tuo poskiontelotulehdus ja antibiootit. onneks on voiton puolella jo..kai! Isäntä tietenkin metsällä!
ok mä oon tonttuAlkuperäinen kirjoittaja erka:Sitä vaan et oon palstaillut jo noooooin paljon! Tiedän et toi o0n vähän mut alotin vasta viime kevättalvella joten on jonkinverran tullut turistua palstalla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mitäs se sit tarkottaa??en ymmärräAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mulla viestejä koossa 2500 :flower:
No Höpsis, etkä oo !Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ok mä oon tonttuAlkuperäinen kirjoittaja erka:Sitä vaan et oon palstaillut jo noooooin paljon! Tiedän et toi o0n vähän mut alotin vasta viime kevättalvella joten on jonkinverran tullut turistua palstalla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mitäs se sit tarkottaa??en ymmärräAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mulla viestejä koossa 2500 :flower:
Olen ainakin jouluna kun laitan tonttulakin päähänAlkuperäinen kirjoittaja erka:No Höpsis, etkä oo !
Eiköhän tässä vähän kaikki aina välillä tonttuilla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Olen ainakin jouluna kun laitan tonttulakin päähänAlkuperäinen kirjoittaja erka:No Höpsis, etkä oo !
kovasti puuhaa...mä yritän vain viimeistellä tota pojan slipoveria....huoh....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä laitoin kirppisjuttuja huomista odottamaan. Leluja ja luistimet jne...
Kohta lähen riehumaan parin kamun kaa ja sitten huomisen väännän paria tehtävää. Että näissä merkeissä...
Yllättävän paljon menee aikaa, kun hinnoittelee noita. Nyt en edes hinnotellu yhtään vaatetta, kaikki oli leluja tai muita juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kovasti puuhaa...mä yritän vain viimeistellä tota pojan slipoveria....huoh....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä laitoin kirppisjuttuja huomista odottamaan. Leluja ja luistimet jne...
Kohta lähen riehumaan parin kamun kaa ja sitten huomisen väännän paria tehtävää. Että näissä merkeissä...
totta meillä on vieläkin kesken vintin tyhjennys operaatioAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Yllättävän paljon menee aikaa, kun hinnoittelee noita. Nyt en edes hinnotellu yhtään vaatetta, kaikki oli leluja tai muita juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kovasti puuhaa...mä yritän vain viimeistellä tota pojan slipoveria....huoh....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä laitoin kirppisjuttuja huomista odottamaan. Leluja ja luistimet jne...
En oo yhtään kade :xmas: , kauhiaa hommaaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:totta meillä on vieläkin kesken vintin tyhjennys operaatio
on...varsinkin kun koko vintti täynä vaatteita. jotain huonekaluja on tyttöä varten siellä. mutta todella kaikki vaatteita. Vasta katsottu pelkät tangot ja noin 30kpl säkkejä joiden sisällä on noita tyhjiösäilytyspusseja sisällään niitä vaatteitaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:En oo yhtään kade :xmas: , kauhiaa hommaaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:totta meillä on vieläkin kesken vintin tyhjennys operaatio