Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
voi persuus,poika vinkuu et miks hää ei saa tehhä ikinä mitä ite haluu.
Ihme juttu :kieh: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Kyl me aikuiset sitten ollaan rajoittuneita :LOL:
todellaki ollaa,meinaan se haluis heitellä tähä aikaa vähä koripalloo korii.sillä on sellane pien kori ja pallo ja meijen mielestä sen pitäs mennä nukkumaa.kiva ku alko syysloma. :kieh:
:D
Vaan pitäis olla joku laki mikä kieltäis syyslomat. Tyttö oli ihan kypsä tänään kotona ku iskä ei tehnyt sen kanssa mitään. Ukko teki tän päivän etänä ku ei tuota ekaluokkalaista voi yksinkään kotia jättää. Huomenna dumpataan toi mummon ja ukin luo hoitoon ja perjantaina mies on taas kotona tekemässä etäpäivää. Kauheita järjestelyitä saa tehdä että löytyy joku vahtimaan tuota.
onko siel teil koko viikko lomaa?tääl meillä esikoisel ku on toises koulus ni sillä on koko viikko,mut näillä peruskoululaisilla on torstai,perjantai ja ens maanantai.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
voi persuus,poika vinkuu et miks hää ei saa tehhä ikinä mitä ite haluu.
Ihme juttu :kieh: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Kyl me aikuiset sitten ollaan rajoittuneita :LOL:
todellaki ollaa,meinaan se haluis heitellä tähä aikaa vähä koripalloo korii.sillä on sellane pien kori ja pallo ja meijen mielestä sen pitäs mennä nukkumaa.kiva ku alko syysloma. :kieh:
:D
Vaan pitäis olla joku laki mikä kieltäis syyslomat. Tyttö oli ihan kypsä tänään kotona ku iskä ei tehnyt sen kanssa mitään. Ukko teki tän päivän etänä ku ei tuota ekaluokkalaista voi yksinkään kotia jättää. Huomenna dumpataan toi mummon ja ukin luo hoitoon ja perjantaina mies on taas kotona tekemässä etäpäivää. Kauheita järjestelyitä saa tehdä että löytyy joku vahtimaan tuota.
onko siel teil koko viikko lomaa?tääl meillä esikoisel ku on toises koulus ni sillä on koko viikko,mut näillä peruskoululaisilla on torstai,perjantai ja ens maanantai.

Luojan kiitos ei ole. Noilla on ke-pe lomaa ja keskiviikon saivat lomapäiväksi kun olivat aiemmin syksyllä yhden lauantain koulussa. :headwall:
 
Huh huh... olipas kova nukuttaminen noissa ipanoissa. Nuorimmainen siis uhkas tulla pinnasängystä yli joten sai ison tytön sängyn vaik hän ite onki viäl alle 90 senttinen pätkä :D . Mut se nukahtaminen olikin sitte tosi vaikeeta ku molemmat mylläs sängyissään (sängyt kiinni toisissaan meidän ahtaassa makuuhuoneessa. Kumpiki yritti mennä toisen sänkyyn ja tappelivat tyynyistä ja häirittivät toisiaan niin paljon ku sielu sieti ja mulla tiätty nousi höyry päästä. :headwall: :headwall: :headwall: .
 
Yö meni hyvin uusissa sängyissä mut varmaan päikkäreille meno tuottaa ongelmia kun käyttävät isoa sänkyä Trampoliinina :headwall: :kieh: eikä kuopusta saa varmaan helpolla rauhoittumaan ja nukahtamaan ison tytön sänkyynsä :attn: vaan eipä tartte enää jännittää että pinnasängystä tullaan pää edellä yli :D
 
Kerroinko mää jo et oon ostanu greippimehua jääkaapin täydeltä :LOL: ja arvatkaa miks!!!! No kun lueskelin tuolta et sitä tarvitaan parantamaan vauvazaansseja ;) . Kaikkeen sitä hurahtaa. Vauvakuume siis on aika valloillaan :D ja kaikenmaailmaisia vippaskonsteja oon ahminut varastoon.Et kyl tää on menoo nyt eli ens kierrossa täytyy kokeilla vieläkö vanha kroppa pelittää :xmas: . Itse asiassa mulla on sellainen olo ettei pelitä mut saahan sitä kokeilla. Ja annan piupaut isännän metsästyshöpinöille kyl tässä aina keinot keksitään et isännän pään saa kääntymään (isäntä kun mumisi jotain siihen malliin ettei metsästysaikaan vauvoja).
 
kivis
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Kerroinko mää jo et oon ostanu greippimehua jääkaapin täydeltä :LOL: ja arvatkaa miks!!!! No kun lueskelin tuolta et sitä tarvitaan parantamaan vauvazaansseja ;) . Kaikkeen sitä hurahtaa. Vauvakuume siis on aika valloillaan :D ja kaikenmaailmaisia vippaskonsteja oon ahminut varastoon.Et kyl tää on menoo nyt eli ens kierrossa täytyy kokeilla vieläkö vanha kroppa pelittää :xmas: . Itse asiassa mulla on sellainen olo ettei pelitä mut saahan sitä kokeilla. Ja annan piupaut isännän metsästyshöpinöille kyl tässä aina keinot keksitään et isännän pään saa kääntymään (isäntä kun mumisi jotain siihen malliin ettei metsästysaikaan vauvoja).
Antaa mennä vaan. Vauvakuumeen parantaa vain vauva. :D


 
Kivis
Ouuuuu Jeaaahhhh ! Meil olis ukon kans vapaa viikonloppu. Tulee anoppi vahtiin noita muksuja ja mä lähden ukon kanssa Helsinkiin humputtelemaan. Varattiin hotelli ja käydään ravintolassa syömässä ja kattomassa stand up-komiikkaa. :D
 

Yhteistyössä