Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Meil taas esikoinen vahingossa kerkis nukahtaa sohvalle telkkarin ääreen ku syötin kuopusta ja yritin laittaa yöpukua hälle päälle mut heräshän se sitte kauheeseen kiukkuun ja nyt se ei taas nuku varmaan ennen puoltayötä :kieh: Sitten ku tuuo tarttee vielä yövaipan niin oli pakko köhiä ei sen yöpuvun niin väliä olis ollut.
Voi ei, meil on kans vähän samanlaista, varsinkin jos nuo kaksi nuorinta nukahtaa autoon ja pitäisi jatkaa unia sisällä niin satavarmasti heräävät siinä vaiheessa ku yritetään kantaa noita kotia nukkumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Voihan perkele...mun tarttis mennä laittaan autoon lämppäripiuha mutku tuol ulkona on kylmä ja pimeä ja mul on yöppäri päällä :snotty: :snotty:
Joko siel on niin kylmä et tarttee lämmittää auto?

On ollut jo pitkään. Tääl on aamuisin korkeintaan pari lämpöastetta ja lämmitystä suositellaan siin vaiheessa kun mittarin elohopea tippuu +5 asteeseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Voihan perkele...mun tarttis mennä laittaan autoon lämppäripiuha mutku tuol ulkona on kylmä ja pimeä ja mul on yöppäri päällä :snotty: :snotty:
Joko siel on niin kylmä et tarttee lämmittää auto?

On ollut jo pitkään. Tääl on aamuisin korkeintaan pari lämpöastetta ja lämmitystä suositellaan siin vaiheessa kun mittarin elohopea tippuu +5 asteeseen.
Juu, kysyin just mieheltä samaa ja niin kai täälläkin aamuisin aikaisin on :D . Mun vaan ei tartte lähteä aikaisin minnekään niin oon unohtanu jo nuo jutut enkä tuu ajatelleeksi tuollaista. Sitten taas ku työt alkaa ni alkaa taas se lämmitysrumba. Me heräillään siinä kahdeksan yhdeksän pintaan yleensä ja sillon näyttää mittarikin paljon mukavampia lukuja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mää ehdotin jo miehelle et sahataan pinnasängystä pari pinnaa pois ni pääsee sieltä sitten kulkemaan ja kuitenkin on kunnon laidat.
Meil oli sellanen pinnasänky mistä sai irrotettua muutaman pinnan. Oli kyl kätevä tuossa vaiheessa ku noi kiipeili laitojen yli
Juu määkin sillon ennen lapsia kattelin sellasia mut sitten päädyttiin ihan perusmalliin vaan. Meil on siihenkin isäntä porannut reiät niin että saatiin pohjaa laskettua vielä enemmän ja silti nuo vaan yli tuossa iässä rupee änkeemään :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mun nuorimmaisesta on tullut kulttuurihörhö :eek: :LOL: :LOL: :LOL:
Kysyy joka päivä että mennäänkö tänään eläinmuseoon ja Ateneumiin tauluja katsomaan. :eek:
Onkohan noi käsitelleet päiväkodissa jotain museojuttuja :eek: :LOL: Muuten en kyl keksi mistä tuo on saanut noi museot päähänsä. :D
Ihana! :D
 

Yhteistyössä