Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

:LOL: :LOL: noi mun nuorimmat mietti ennen nukkumaanmenoa että niitten pitäis löytää tarhasta tyttökaverit. Kovasti ehdottelivat toisilleen päivähoidossa olevia tyttöjä. Lopputuloksena on että toi mun 3 vee päätti että sen tyttökaveri on yksi eskarilainen tyttö joka oli viime vuonna noiden ryhmässä ja keskimmäinen jäi vielä pohtimaan vaihtoehtoja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:LOL: :LOL: noi mun nuorimmat mietti ennen nukkumaanmenoa että niitten pitäis löytää tarhasta tyttökaverit. Kovasti ehdottelivat toisilleen päivähoidossa olevia tyttöjä. Lopputuloksena on että toi mun 3 vee päätti että sen tyttökaveri on yksi eskarilainen tyttö joka oli viime vuonna noiden ryhmässä ja keskimmäinen jäi vielä pohtimaan vaihtoehtoja :D
:LOL: :LOL: :LOL: . No nuorenapa ne jo aloittaa!
 
vettä räntää märkää pimeetä PÖH :kieh: :kieh: :kieh:
vaan kunpa ei tulisi pakkasta aamulla kun saadaan talvirenkaat vaihdatettua vasta huomen illalla ja aamulla tarttis töihin mennä, mielellään autolla. Bussilla jos meen niin pitää vaihtaa bussia kesken matkan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mulla on talvirenkaat vaihdettu...
Meil olis kans jos itse vaihdettaisiin vaan kun on toi liisari-auto niin pitää vaihdattaa Vianorilla. :kieh:
Mäkin käytin Vianorilla, siellä joku poitsu vaihto...
oliko ees komee :whistle: :LOL: :LOL: :LOL:
Ihan katteltava :xmas:
Ja se kassanpoika se vasta olikin :heart: :D
 
Unohdettiin ukon kans kokonaan että tänään olis ollut tytön iltapäiväkerhon vanhempainilta. Tai muistettiin aika väärin. Onneksi katoin sähköpostista ajan kun olin tekemässä lähtöä tuonne. Vanhempainilta alkoi kl 17 ja mä olisin mennyt sinne kl 18 :ashamed: :D

Vaan eipä olis ollut muutenkaan mahdollisuuksia ehtiä viideks tuonne. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mulla on talvirenkaat vaihdettu...
Meil olis kans jos itse vaihdettaisiin vaan kun on toi liisari-auto niin pitää vaihdattaa Vianorilla. :kieh:
Mäkin käytin Vianorilla, siellä joku poitsu vaihto...
oliko ees komee :whistle: :LOL: :LOL: :LOL:
Ihan katteltava :xmas:
Ja se kassanpoika se vasta olikin :heart: :D
:D :D :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä