Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Päiviä! Otin tänään kausi-influenssarokotteen vaikken mihinkään riskiryhmään kuulukaan...saanpahan minäkin sitten edes jonkun rokotteen :D kun tuosta sikainfluenssarokotteen saamisesta ei ole mitään tietoa.
Täällä on tänään ihan kauunis ilma ja kauppareissukin tuli tehtyä.
Isäntä tuli eilen illalla väsyneenä mutta ah niin onnellisena kotiin koko päivän juostuaan koirien kanssa hirviporukan mukana ja monta hirvea tuli. Mikä parasta niin kolme niistä ammuttiiin meidän koirille. Isännällä on siis tossa lähellä vanhempien pihalla kaksi karjalan karhukoiraa joista toinen ihan pentu mutta nyt se pentukin innostui ja oppi hirven jäljille ja sille siis ammuttiin kaksi isoa hirveä. Kyllä oli isäntä muikeena!!! :LOL: . SAunan jälkeen hän kömpi sitten nukkumaan mutta kuinkas ollakaan soi puhelin ennen puolta yötä ja isolla tiellä oli ollut hirvikolari ja haavoittunut hirvi juoossut jonnekin metsään. No, meidän isännällehän ne aina sitten soittaa ja isäntää kyl kiros ku tartti taas lähtee pimeeseen sateiseen metsään koirien kanssa tuota hirveä jäljittämään ja ampumaan. itse asiassa nukuin niin makeasti etten kuuluut koska kotiin tultiin mutta kuulemma kolmisen tuntia oli vielä laukattu metsässä ja appiukkokin vielä mukana että sai isäntä kait muutaman tunnin nukuttua ennen töihin lähtöä :$ . on varmaan kärttyinen kun tulee töistä kotia...
Noi on kyl tosi ikäviä noi hirvikolarit ja vaarallisiakin kun sil elukal on kuiteskin iahn kiitettävästi kokoa. :/ :| :(

Mun tarttis viedä muksut influenssapiikille ja toi nuorin viel piikittää possulentsua vastaan. (kait). On vähän mietinnässä toi jälkimmäinen piikki ku punnitsen etuja ja haittoja.
 
KAuheeta ku isäntä vei vähäks aikaa koneen muualle (siis oikein autolla vanhempiensa luokse kun näytti jonkun kuvaamansa metsästyspätkän). :eek: En meinannu millään uskoo esikoista kun väitti et äitiii, iskä vei koneen pois. Uskottava se oli kun tulin keittiöön kattomaan...eikä sanonu muölle mitään. Tällä välillä on palstalla kerenny tapahtuu vaiks mitä ja mää oon ihan pimennossa :LOL: . Sanoinkin isännälle kun kotiin tuli et kauheeta ku nyt mää en tiä kellä on menkat alkanu ja kellä ei... siis niissä kuumeiluketjuissa :LOL: . TArttis varmaan vähentää tätä palstailua kun oli niin ontto olo kun koneen paikka oli tyhjänä parui tuntia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mun tyttö ei usko noiden kahden olemassa oloon



Piti pitkät puheet siitä että porot ei lennä :snotty: :xmas:
Meidän tytölle ei taideta opettaakaan tuota joulupukkiperinnettä kun on ilmoittanut moneen otteeseen pelkäävänsä joulupukkia ja sen partaa :whistle: . Ainoastaan sitte saa joulupukki kuulemma tulla jos äiti tai mamma on joulupukki eikä oo partaa. Mun syntymäpäivänä vajaa kuukausi sitten hän huomas taas sanoa et ei kai se joulupukki vaan tuu tänne nyt synttäreille:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Päiviä! Otin tänään kausi-influenssarokotteen vaikken mihinkään riskiryhmään kuulukaan...saanpahan minäkin sitten edes jonkun rokotteen :D kun tuosta sikainfluenssarokotteen saamisesta ei ole mitään tietoa.
Täällä on tänään ihan kauunis ilma ja kauppareissukin tuli tehtyä.
Isäntä tuli eilen illalla väsyneenä mutta ah niin onnellisena kotiin koko päivän juostuaan koirien kanssa hirviporukan mukana ja monta hirvea tuli. Mikä parasta niin kolme niistä ammuttiiin meidän koirille. Isännällä on siis tossa lähellä vanhempien pihalla kaksi karjalan karhukoiraa joista toinen ihan pentu mutta nyt se pentukin innostui ja oppi hirven jäljille ja sille siis ammuttiin kaksi isoa hirveä. Kyllä oli isäntä muikeena!!! :LOL: . SAunan jälkeen hän kömpi sitten nukkumaan mutta kuinkas ollakaan soi puhelin ennen puolta yötä ja isolla tiellä oli ollut hirvikolari ja haavoittunut hirvi juoossut jonnekin metsään. No, meidän isännällehän ne aina sitten soittaa ja isäntää kyl kiros ku tartti taas lähtee pimeeseen sateiseen metsään koirien kanssa tuota hirveä jäljittämään ja ampumaan. itse asiassa nukuin niin makeasti etten kuuluut koska kotiin tultiin mutta kuulemma kolmisen tuntia oli vielä laukattu metsässä ja appiukkokin vielä mukana että sai isäntä kait muutaman tunnin nukuttua ennen töihin lähtöä :$ . on varmaan kärttyinen kun tulee töistä kotia...
Noi on kyl tosi ikäviä noi hirvikolarit ja vaarallisiakin kun sil elukal on kuiteskin iahn kiitettävästi kokoa. :/ :| :(

Mun tarttis viedä muksut influenssapiikille ja toi nuorin viel piikittää possulentsua vastaan. (kait). On vähän mietinnässä toi jälkimmäinen piikki ku punnitsen etuja ja haittoja.
Juu mmunkin täytyy viedä kausi-influenssarokotukselle molemmat tytöt ja sikainfluenssarokkotuksellekin aion molemmat viedä jos se heille vaan annetaan.
 
Morjensta! PAkastimen korjaaja tulee vihdoin huomenna...ainakin pitäisi tulla kun laitoin äijiin vähän vauhtia yhdellä puhelulla tänään :kieh: . Vähän kiirus kun lihanjako on huomenna ja pakastin on mikä on että toivottavasti tulee huomenna kuntoon ennen kuin isäntä tuo metsästysmajalta hirvenlihaa pussitettavaksi.
 

Yhteistyössä