aika hyvi. hitto just muistin et unohin kenon tält illalt ja just ois tietty paukahtanu rahaa tulemaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tehtiin ukon kans lottorivit. Mies laitto oman rivinsä kuponkiin ekana ja minä sitten toisena. Mä kun oon vasuri niin käsi peitti sen ukon rivin. Kotona sitten huomattiin et meil oli 4 samaa numeroa
niinhän siin aina käy :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:aika hyvi. hitto just muistin et unohin kenon tält illalt ja just ois tietty paukahtanu rahaa tulemaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tehtiin ukon kans lottorivit. Mies laitto oman rivinsä kuponkiin ekana ja minä sitten toisena. Mä kun oon vasuri niin käsi peitti sen ukon rivin. Kotona sitten huomattiin et meil oli 4 samaa numeroa
nii ja joka perkelee lauantai jostai syystä tulee laitettuu lottokuponkii vahingos väärät numerot...outoo. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:niinhän siin aina käy :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:aika hyvi. hitto just muistin et unohin kenon tält illalt ja just ois tietty paukahtanu rahaa tulemaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
ei ku numerot on oikeet mutku ne ei osaa arpoa siel veikkauksessa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nii ja joka perkelee lauantai jostai syystä tulee laitettuu lottokuponkii vahingos väärät numerot...outoo. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:niinhän siin aina käy :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:aika hyvi. hitto just muistin et unohin kenon tält illalt ja just ois tietty paukahtanu rahaa tulemaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
sama juttu,täälläki pitäs käyvä pojan tavarat läpi ja tehhä uusille ehjille tilaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Iski kauhea romu-ahdistus päälle ku on joulu tulossa. Mummot ku innostuu ostaa noille muksuille lahjoja ni niitä sitten avataan 1½ tuntia putkeen. :kieh: :kieh: |O |O
Tarttis käydä lastenhuoneet läpi ja heittää kaikki vähänkin rikkinäiset lelut roskiin :kieh:
ai siinäkös se vika olkii,no saisvat hankkia sinne vähä pätevämpää porukkaa töihi.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ei ku numerot on oikeet mutku ne ei osaa arpoa siel veikkauksessa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nii ja joka perkelee lauantai jostai syystä tulee laitettuu lottokuponkii vahingos väärät numerot...outoo. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:niinhän siin aina käy :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:aika hyvi. hitto just muistin et unohin kenon tält illalt ja just ois tietty paukahtanu rahaa tulemaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
se on se perätoosa sellanen hukkaputki välillä että sinne eksyy parempiki pökäleAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mennäkseni vähä toisenlaisii asioihi,miulla o paska hukas ja miulla ei ikinä oo paska hukas.viimeks oon toissapäivänä paskonu ja nyt pierettelee siihe mallii et katotaa vaa ni yöllä meikäläine istuu paskalla. :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:se on se perätoosa sellanen hukkaputki välillä että sinne eksyy parempiki pökäleAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mennäkseni vähä toisenlaisii asioihi,miulla o paska hukas ja miulla ei ikinä oo paska hukas.viimeks oon toissapäivänä paskonu ja nyt pierettelee siihe mallii et katotaa vaa ni yöllä meikäläine istuu paskalla. :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai siinäkös se vika olkii,no saisvat hankkia sinne vähä pätevämpää porukkaa töihi.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ei ku numerot on oikeet mutku ne ei osaa arpoa siel veikkauksessa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nii ja joka perkelee lauantai jostai syystä tulee laitettuu lottokuponkii vahingos väärät numerot...outoo. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:niinhän siin aina käy :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:aika hyvi. hitto just muistin et unohin kenon tält illalt ja just ois tietty paukahtanu rahaa tulemaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
joo.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai siinäkös se vika olkii,no saisvat hankkia sinne vähä pätevämpää porukkaa töihi.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ei ku numerot on oikeet mutku ne ei osaa arpoa siel veikkauksessa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nii ja joka perkelee lauantai jostai syystä tulee laitettuu lottokuponkii vahingos väärät numerot...outoo. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:niinhän siin aina käy :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:aika hyvi. hitto just muistin et unohin kenon tält illalt ja just ois tietty paukahtanu rahaa tulemaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
pitäisköhän hakee tuonne töihin
|O *laittaa silmut kiinni*Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Juu kyl on kivis löytäny hauskan kuvan taas kerranAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:|O *laittaa silmut kiinni*Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
No jopas oot nopee :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Koikkelis ja moi saman tien :wave: