Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Huamenta!
Huomenta! :wave: Mitä torstaihin kuuluu?
No kiirettä, ja parempi fiilis kuin eilen.
Entäs teille?
Eipä tässä mitään kummempaa! Ruokailut tässä meneillään ja sitten alkaakin lasten lemppariohjelma Jummijammi telkkarista jeeeee! Edelleen oottelen sitä pakastimen korjaajaa joka tuntuu olevan aikamoinen juujuu-mies.
 
BoogyBoo
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja BoogyBoo:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja BoogyBoo:
Tuitui :D töitä töitä, nyt kaffe paussi....
Morjens! Sinä oot ahkera!
Kauan mä sitä ahkeruutta hain....Tuon sain eilen illalla valmiiksi :D
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2209561/luomus/
Sepäs on tosi cool!
heheh....oisit nähny tytön ilmeen, ei hän tainnut ihan tuota tarkoittaa sit kuitenkaan :D
 
Meil olis taloyhtiön talkoot viikonloppuna ja ei vois vähempää kiinnostaa. Puistakaan ei ole läheskään kaikki lehdet irronneet niin hittojako niitä muutamaa maassa olevaa lehteä nyt kannattaa alkaa haravoimaan :kieh: :kieh: :kieh:

Mä oon ihan äksy tänään :kieh: :kieh: :ashamed: :ashamed: Kaipa tää tästä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meil olis taloyhtiön talkoot viikonloppuna ja ei vois vähempää kiinnostaa. Puistakaan ei ole läheskään kaikki lehdet irronneet niin hittojako niitä muutamaa maassa olevaa lehteä nyt kannattaa alkaa haravoimaan :kieh: :kieh: :kieh:

Mä oon ihan äksy tänään :kieh: :kieh: :ashamed: :ashamed: Kaipa tää tästä. :)
Mua
kanssa turhauttaa haravoida jos puissa vielä lehtiä enkä tajuu miks ne täytyy välillä siivota pois ja kohta tulee uutta tavaraa haravoitavaks :kieh: :headwall: . Siksi en haravoikaan ennen kun kaikki lehdet maassa vaikka saattaa olla et ne jää kyl kokonaan haravoimatta jollei isäntä sitä tee kun mulla on aina kaks vahdittavaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meil olis taloyhtiön talkoot viikonloppuna ja ei vois vähempää kiinnostaa. Puistakaan ei ole läheskään kaikki lehdet irronneet niin hittojako niitä muutamaa maassa olevaa lehteä nyt kannattaa alkaa haravoimaan :kieh: :kieh: :kieh:

Mä oon ihan äksy tänään :kieh: :kieh: :ashamed: :ashamed: Kaipa tää tästä. :)
Mua
kanssa turhauttaa haravoida jos puissa vielä lehtiä enkä tajuu miks ne täytyy välillä siivota pois ja kohta tulee uutta tavaraa haravoitavaks :kieh: :headwall: . Siksi en haravoikaan ennen kun kaikki lehdet maassa vaikka saattaa olla et ne jää kyl kokonaan haravoimatta jollei isäntä sitä tee kun mulla on aina kaks vahdittavaa!
mie en koskaa haravoi syksyllä vaa ain keväällä,syksy haravoimine tuntuu nii turhalta.
 

Yhteistyössä