Onnex ei oo nutturaa =DDDAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Löysää nutturaa, niin ehkä helpottaaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No ei viitti edes sanoo, kun v*tuttaa rankasti!
Huomenta! :wave: Mitä torstaihin kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huamenta!
No kiirettä, ja parempi fiilis kuin eilen.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Huomenta! :wave: Mitä torstaihin kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huamenta!
Eipä tässä mitään kummempaa! Ruokailut tässä meneillään ja sitten alkaakin lasten lemppariohjelma Jummijammi telkkarista jeeeee! Edelleen oottelen sitä pakastimen korjaajaa joka tuntuu olevan aikamoinen juujuu-mies.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No kiirettä, ja parempi fiilis kuin eilen.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Huomenta! :wave: Mitä torstaihin kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huamenta!
Entäs teille?
Morjens! Sinä oot ahkera!Alkuperäinen kirjoittaja BoogyBoo:Tuitui töitä töitä, nyt kaffe paussi....
Kauan mä sitä ahkeruutta hain....Tuon sain eilen illalla valmiiksiAlkuperäinen kirjoittaja erka:Morjens! Sinä oot ahkera!Alkuperäinen kirjoittaja BoogyBoo:Tuitui töitä töitä, nyt kaffe paussi....
Sepäs on tosi cool!Alkuperäinen kirjoittaja BoogyBoo:Kauan mä sitä ahkeruutta hain....Tuon sain eilen illalla valmiiksiAlkuperäinen kirjoittaja erka:Morjens! Sinä oot ahkera!Alkuperäinen kirjoittaja BoogyBoo:Tuitui töitä töitä, nyt kaffe paussi....
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2209561/luomus/
heheh....oisit nähny tytön ilmeen, ei hän tainnut ihan tuota tarkoittaa sit kuitenkaanAlkuperäinen kirjoittaja erka:Sepäs on tosi cool!Alkuperäinen kirjoittaja BoogyBoo:Kauan mä sitä ahkeruutta hain....Tuon sain eilen illalla valmiiksiAlkuperäinen kirjoittaja erka:Morjens! Sinä oot ahkera!Alkuperäinen kirjoittaja BoogyBoo:Tuitui töitä töitä, nyt kaffe paussi....
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2209561/luomus/
Tässä illtapuuhia aloitellaan ja kuopus taas tosi väsynyt kun ei enää päikkäreitä nukuta. jospa sais ton vanhemmankin joskus ajoissa nukahtamaan niin jäis ittelle omaa aikaa enemmän . Viimeinen päivä lääkekuuria meneillään.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mitäs kuuluu?
MuaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meil olis taloyhtiön talkoot viikonloppuna ja ei vois vähempää kiinnostaa. Puistakaan ei ole läheskään kaikki lehdet irronneet niin hittojako niitä muutamaa maassa olevaa lehteä nyt kannattaa alkaa haravoimaan :kieh: :kieh: :kieh:
Mä oon ihan äksy tänään :kieh: :kieh: :ashamed: :ashamed: Kaipa tää tästä.
mie en koskaa haravoi syksyllä vaa ain keväällä,syksy haravoimine tuntuu nii turhalta.Alkuperäinen kirjoittaja erka:MuaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meil olis taloyhtiön talkoot viikonloppuna ja ei vois vähempää kiinnostaa. Puistakaan ei ole läheskään kaikki lehdet irronneet niin hittojako niitä muutamaa maassa olevaa lehteä nyt kannattaa alkaa haravoimaan :kieh: :kieh: :kieh:
Mä oon ihan äksy tänään :kieh: :kieh: :ashamed: :ashamed: Kaipa tää tästä.
kanssa turhauttaa haravoida jos puissa vielä lehtiä enkä tajuu miks ne täytyy välillä siivota pois ja kohta tulee uutta tavaraa haravoitavaks :kieh: :headwall: . Siksi en haravoikaan ennen kun kaikki lehdet maassa vaikka saattaa olla et ne jää kyl kokonaan haravoimatta jollei isäntä sitä tee kun mulla on aina kaks vahdittavaa!