Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
:wave: :wave: :wave:

Päätin tulla moikkaamaan, kun tänään on näköjään muutama ketju kuollut mun toimesta. :whistle:

Mitäs tytsyt ja pojat?
Mitäpä tässä! PAkasteen korjaajaa odottelen edelleen kun ei kuulu eikä näy vaikka tänään lupas tulla :kieh: . Olen liittynyt jos jonkinmoisiin kuumeiluketjuihin ja eka yk alkoi juuri :D . VAuvakuumetta siis pukkaa :D . Mites itse voit? Onko maha jo kasvanut?
 
Se onkin huonompi homma, jos pakastin ei toimi. Onko vielä talouden ainoa? :kieh:

Maha on vähän kasvanut. :) Nyt olis viidestoista viikko menossa. Huomenna neuvolaan, pelottaa onko siellä kaikki ok...

Onnea teille yritykseen! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Se onkin huonompi homma, jos pakastin ei toimi. Onko vielä talouden ainoa? :kieh:

Maha on vähän kasvanut. :) Nyt olis viidestoista viikko menossa. Huomenna neuvolaan, pelottaa onko siellä kaikki ok...

Onnea teille yritykseen! :flower:
Ei se ainoa ole mutta kun meillä on kumpikin pakastin ihan täynnä ja tänään tulee lihanjaossa lisaa hirvenlihaa pakkaseen. Kyllä tuo vielä tehopakastuksella jotenkin pakastaa mutta huutaa hälytysääntä vähän väliä (mm. viimeyönä kaksi kertaa heräsin painamaan nappia). se ei pysty normaalipakastuksella pitämään tasaisen kylmänänä tuota konetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Se onkin huonompi homma, jos pakastin ei toimi. Onko vielä talouden ainoa? :kieh:

Maha on vähän kasvanut. :) Nyt olis viidestoista viikko menossa. Huomenna neuvolaan, pelottaa onko siellä kaikki ok...

Onnea teille yritykseen! :flower:
Ihan kiinnostaa tuo sikainfluenssarokotus että aiotko ottaa sen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
erka Kyllä mä taidan sen ottaa, vaikka vähän sekin pelottaa. Pitää vielä neukkatädiltä kysäistä, mutta enköhän mä ota. :)
Juu kyllä minäkin ottaisin sen vaikka oonkin supervarovainen ihminen. ootko muuten huomannut tuon ketjun tuolla odotuspuolella (taitaa olla nyt toisella sivulla). Sen nimi on Sikainfluenssagalluppi! ja siellä on tosi asiallista keskustelua ja tietoa tuosta rokotteesta. Itse olen sinne kanssa jotain höpäjännyt. Että jos kiinnostaa niin käy katsomassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
erka Kyllä mä taidan sen ottaa, vaikka vähän sekin pelottaa. Pitää vielä neukkatädiltä kysäistä, mutta enköhän mä ota. :)
Juu kyllä minäkin ottaisin sen vaikka oonkin supervarovainen ihminen. ootko muuten huomannut tuon ketjun tuolla odotuspuolella (taitaa olla nyt toisella sivulla). Sen nimi on Sikainfluenssagalluppi! ja siellä on tosi asiallista keskustelua ja tietoa tuosta rokotteesta. Itse olen sinne kanssa jotain höpäjännyt. Että jos kiinnostaa niin käy katsomassa.
Kyllä mä olen yrittänyt noita ketjuja lukea, koska todellakin kiinnostaa ja haluan kuulla mielipiteitä. Sun kommentit bongasin sieltä myös. =)
 
Meillä pon aikamoinen meno täällä kun meillä loppui päikkärien nukkuminen kuin seinään kuopuksella (1v9kk) kun siirtyi "ison tytön sänkyyn ja vanhempi tyttö villitsee toisen niini ettei pysty nukkumaan ja tuo meidän 3v siis ei oo enää pitkiin aikoihin nukkunut päikkäreitä. ja nuorempi tietysti väsähtää iltasella niin et alkaa olla ihan ruti jo kuuden jälkeen...
 

Yhteistyössä