Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Rane
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
täällähän on ollut elämää päiväsaikaan...ja mä oon vaan joutunut tekeen töitä. Ihan törkeetä ku ihmistä kiusataan työnteolla |O :kieh: :LOL: :LOL: :LOL:
Oli muuten rauhallista, kun olit poooiiiiiiisss
:kieh: :kieh: :kieh: :LOL: :LOL: :LOL:
Meinaaks et mä aiheutan säpinää vai :eek: :xmas: :LOL:
Paremminkin sekasortoa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
täällähän on ollut elämää päiväsaikaan...ja mä oon vaan joutunut tekeen töitä. Ihan törkeetä ku ihmistä kiusataan työnteolla |O :kieh: :LOL: :LOL: :LOL:
Oli muuten rauhallista, kun olit poooiiiiiiisss
:kieh: :kieh: :kieh: :LOL: :LOL: :LOL:
Meinaaks et mä aiheutan säpinää vai :eek: :xmas: :LOL:
Paremminkin sekasortoa
Kuulostaa ihan mun toiminnalta :LOL: :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
täällähän on ollut elämää päiväsaikaan...ja mä oon vaan joutunut tekeen töitä. Ihan törkeetä ku ihmistä kiusataan työnteolla |O :kieh: :LOL: :LOL: :LOL:
Oli muuten rauhallista, kun olit poooiiiiiiisss
:kieh: :kieh: :kieh: :LOL: :LOL: :LOL:
Meinaaks et mä aiheutan säpinää vai :eek: :xmas: :LOL:
Paremminkin sekasortoa
Kuulostaa ihan mun toiminnalta :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mä oon ähkyssä edelleen rax-käynnin jäljiltä. Ennen muinoin pystys syömään vaikka hevosen, eikä tuntunut missään. Nyt lautasellinen salaattia ja lasagnee veti mut niin piippuun, ettei oo tosikaan...
siu täytyy jatkaa harjotuksii,jospa se seuraaval kerral menis jo paremmi ja enempi sapuskaa alas. :D

nii ja moro vaa siulle. :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mä oon ähkyssä edelleen rax-käynnin jäljiltä. Ennen muinoin pystys syömään vaikka hevosen, eikä tuntunut missään. Nyt lautasellinen salaattia ja lasagnee veti mut niin piippuun, ettei oo tosikaan...
siu täytyy jatkaa harjotuksii,jospa se seuraaval kerral menis jo paremmi ja enempi sapuskaa alas. :D

nii ja moro vaa siulle. :D :wave:
Moro! Ja täytyy reenata :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mä laitoin ulos jo "jouluvalot" päälle, kun on niin pimeetä. Saa kivittää :ashamed: :LOL:
oi,miekii ehotin tos yks päivä miehelle et mitäs jos laittasin ulos jouluvaloja jo ja tiesin kyl sen vastauksen...ei missää nimes mitää hiton valoja VIELÄ!!!!!!!!!!...no jos sit pari viikkoa viel jaksas oottaa ja sit en kyl kysele siltä enää yhtää mitää. :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
miul on tuol keittiös voi vähä pehmenemäs ja lähen kohta tekemää piparitaikinaa. :p :p :p
:p :p mun tekis mieli piimäkakkua :p
mie sanoin lapsille et tää taikina on sit semmone et saa iha vapaasti syyvä vaiks ittesä kipiäks,mut sit ne mitkä tehhää lähempänä jouluu ni se taikina pitää jättää rauhaa...nii varmaa joo. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
miul on tuol keittiös voi vähä pehmenemäs ja lähen kohta tekemää piparitaikinaa. :p :p :p
:p :p mun tekis mieli piimäkakkua :p
mie sanoin lapsille et tää taikina on sit semmone et saa iha vapaasti syyvä vaiks ittesä kipiäks,mut sit ne mitkä tehhää lähempänä jouluu ni se taikina pitää jättää rauhaa...nii varmaa joo. :D
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
meil on vähä niiku vakipäivät tullu toho saunomisee tai siis kyllähä myö joskus muullonkii mennää jos siltä sattuu tuntumaa,mut lauantai,sunnuntai ja keskiviikko on sellaset vakkarit.
Meillä ei oo vakkareita. Mennään kun hutsittaa. Joskus voi mennä parikin viikkoa, ettei käydä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
meil on vähä niiku vakipäivät tullu toho saunomisee tai siis kyllähä myö joskus muullonkii mennää jos siltä sattuu tuntumaa,mut lauantai,sunnuntai ja keskiviikko on sellaset vakkarit.
Meillä ei oo vakkareita. Mennään kun hutsittaa. Joskus voi mennä parikin viikkoa, ettei käydä.
 

Yhteistyössä