Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Lähtiköhän Boogy viettämään yötään Rauni-Leenan tapaan?
? en ymmärtänyt
Rauni-Leena Luukanen-Kilde. Tyyppi, joka viettää yönsä tapailemalla humanoideja yms. Siis silloin kun esimerkiksi mä nukun.
joo, tääl on niin ufoa
"tääl" = tällä palstalla vai jossakin muualla täällä?
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Lähtiköhän Boogy viettämään yötään Rauni-Leenan tapaan?
? en ymmärtänyt
Rauni-Leena Luukanen-Kilde. Tyyppi, joka viettää yönsä tapailemalla humanoideja yms. Siis silloin kun esimerkiksi mä nukun.
joo, tääl on niin ufoa
"tääl" = tällä palstalla vai jossakin muualla täällä?
no tääl meillä ja palstalla
 
Huomenia! :wave: Kuopus antoi mun nukkua vasta puoli kolmen jälkeen aamuyöstä |O :attn: . Taas jotain ihme rutinaa ja jo useampi yö peräkkäin. KAi sieltä joku poskihammas taas kipuilee ja paukutteli kans eli ilmaa masussa :attn: . Esikoinen puolestaan nukkui hyvin mut heräski sitten ennen kahdeksaa ja herätti tiätty kaikki. |O Ja minä kun haaveilin viäl kolmannesta......just ny ei kyl kiinnosta....
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mitäs puuhailette? :whistle: :xmas:
tuolla on vauvan haalari kesken...piti käydä vauvan kanssa neuvolalääkärissä. Ja saatiin lähete allergialääkärille :( taas allerginen lapsi....mä en tee yhtään mukulaa enää...nih.
Vannomatta paras :D ! Mille vauva on allerginen? :hug:
maidolle nyt ainakin....muusta ei tietoa vielä.Mä en ole imettänyt nejään viikkoon kun mua ei laitettu dieetille....mut oksentelee tuon jauheenkin ulos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mitäs puuhailette? :whistle: :xmas:
tuolla on vauvan haalari kesken...piti käydä vauvan kanssa neuvolalääkärissä. Ja saatiin lähete allergialääkärille :( taas allerginen lapsi....mä en tee yhtään mukulaa enää...nih.
Vannomatta paras :D ! Mille vauva on allerginen? :hug:
maidolle nyt ainakin....muusta ei tietoa vielä.Mä en ole imettänyt nejään viikkoon kun mua ei laitettu dieetille....mut oksentelee tuon jauheenkin ulos.
Voi ei. Toi on kyllä stressaavaa ja huolestuttaa varmasti. Meidänkin tytöt ovat olleet ainakin koliikkivauvoja ja tosiaan esikoisella todettiin äskettäin laktoosi-intoleranssi joka on oikeasti varmaan vaivannut pitkään...että luulen et maito ei oikein kuopuksellekaan sovikun valvottaa edelleen öisin ilmavaivojensa takia.
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Voi ei. Toi on kyllä stressaavaa ja huolestuttaa varmasti. Meidänkin tytöt ovat olleet ainakin koliikkivauvoja ja tosiaan esikoisella todettiin äskettäin laktoosi-intoleranssi joka on oikeasti varmaan vaivannut pitkään...että luulen et maito ei oikein kuopuksellekaan sovikun valvottaa edelleen öisin ilmavaivojensa takia.
pelkään, että on yhtä allerginen kuin tuo toinen poika....hän sai syödä vain bataattia ja poronlihaa ensimmäisen vuoden, juomana vettä...sai kaikki vitamiinit yms. tabuina....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Voi ei. Toi on kyllä stressaavaa ja huolestuttaa varmasti. Meidänkin tytöt ovat olleet ainakin koliikkivauvoja ja tosiaan esikoisella todettiin äskettäin laktoosi-intoleranssi joka on oikeasti varmaan vaivannut pitkään...että luulen et maito ei oikein kuopuksellekaan sovikun valvottaa edelleen öisin ilmavaivojensa takia.
pelkään, että on yhtä allerginen kuin tuo toinen poika....hän sai syödä vain bataattia ja poronlihaa ensimmäisen vuoden, juomana vettä...sai kaikki vitamiinit yms. tabuina....
Oho! Bataattia ja poronlihaa! Nää syömis-ja ruokaongelmat on kyllä vaikeita. meillä taas tuo vanhempi tyttö on aina ollut kauheab n kronkeli ja vähäruokainen ja nyt nuorempi on ottanut hänestä mallia :eek:
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Voi ei. Toi on kyllä stressaavaa ja huolestuttaa varmasti. Meidänkin tytöt ovat olleet ainakin koliikkivauvoja ja tosiaan esikoisella todettiin äskettäin laktoosi-intoleranssi joka on oikeasti varmaan vaivannut pitkään...että luulen et maito ei oikein kuopuksellekaan sovikun valvottaa edelleen öisin ilmavaivojensa takia.
pelkään, että on yhtä allerginen kuin tuo toinen poika....hän sai syödä vain bataattia ja poronlihaa ensimmäisen vuoden, juomana vettä...sai kaikki vitamiinit yms. tabuina....
Oho! Bataattia ja poronlihaa! Nää syömis-ja ruokaongelmat on kyllä vaikeita. meillä taas tuo vanhempi tyttö on aina ollut kauheab n kronkeli ja vähäruokainen ja nyt nuorempi on ottanut hänestä mallia :eek:
toi on kans hankalaa jos ei suostu syömään. tuo poika kans todella epäluuloinen eri ruokien suhteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
mä alotan taas
Jaa kylpemisen? Voi ku kuuma kylpy tekiski terää. Kun joskus sais omaa aikaa ihmisten aikoihin!
ku pääsiskin .... tarkotin tuota hymiöiden viljelyä
Jaa! Joo se on hauskaa! Tää riehuminen meillä sen ku jatkuu vaan ja vauhti kiihtyy....! :attn: :attn: :attn: ! Käyvät ylikierroksilla!
 

Yhteistyössä