Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

kivis
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja kivis:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja kivis:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
nyt se sit iski,mie kuuntelen joululauluja.....................varpuseni onneton,tule riemulla ota siemen multa...................... :xmas: :D :D

sähän aikasessa oot. :D
pakko olla. :LOL:
meinaaks et sä myöhästyt muuten joulunvietosta :LOL:
juu ja vaiks alottasin kui aikasee jouluhössötyksen ni ain miulle tulee kiire ja hermot menee. :LOL:
älähän ny hyvä ihminen stressaa joulun takia. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kivis:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja kivis:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja kivis:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
nyt se sit iski,mie kuuntelen joululauluja.....................varpuseni onneton,tule riemulla ota siemen multa...................... :xmas: :D :D

sähän aikasessa oot. :D
pakko olla. :LOL:
meinaaks et sä myöhästyt muuten joulunvietosta :LOL:
juu ja vaiks alottasin kui aikasee jouluhössötyksen ni ain miulle tulee kiire ja hermot menee. :LOL:
älähän ny hyvä ihminen stressaa joulun takia. :D
mut ku se kuuluu niiku siihe jouluperinteesee et menee jossai vaihees hermo. :D :LOL: :kieh:
 
kivis
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja kivis:
Vielä on kesää jäljellä vielä tulee kauniita päiviä....*rallattelee* :LOL:
:LOL: tää o perhana tyhmää syksyä. :kieh:
säitten mukaan kesää :D Tääl ainaski on päivän lämpötilat menneet yli 20 asteen, paitsi tänään ku sataa.

mun pitää kans palata sorvin ääreen. :wave:
 
Iltaa!! :wave: Kuis meneee?

Mul on ollu sellaset meiningit duunis ettei mitää rajaa. Taas tuli saavillinen paskaa niskaan tänää.. :kieh: On se ihme homma jos lapsi saa raivarin ni se on mun syy.. :headwall: |O

joo, joillaki erityislapsilla on erityisvanhemmat.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Iltaa!! :wave: Kuis meneee?

Mul on ollu sellaset meiningit duunis ettei mitää rajaa. Taas tuli saavillinen paskaa niskaan tänää.. :kieh: On se ihme homma jos lapsi saa raivarin ni se on mun syy.. :headwall: |O

joo, joillaki erityislapsilla on erityisvanhemmat.. :D
Noinhan siinä yleensä käy valitettavasti :attn: . Uskon kans tohon viimiseen lauseeseesi. Monella vanhemmalla on nykyään se käsitys et lapsi on aina oikeessa ja jos tulee ongelmia niin vikaa haetaan esim. opettajasta ihan ekaks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Noinhan siinä yleensä käy valitettavasti :attn: . Uskon kans tohon viimiseen lauseeseesi. Monella vanhemmalla on nykyään se käsitys et lapsi on aina oikeessa ja jos tulee ongelmia niin vikaa haetaan esim. opettajasta ihan ekaks.
Sinänsä mä osasin tähän varautua. Ihan samat hommat ja ongelmat oli jo viime vuonna tämän äidin kanssa. Oon siis erityislasten pienilttiksessä ohjaajana.

Ärsyttää vaan.. Ku päivät itte tekee jumalattomasti duunia että ois lapsilla mahdollisimman helppoa olla ja yrittää viel kaikkensa että tämä yks lapsi jotenki sen päivän jaksais olla eikä sais sitä jokailtapäiväistä megaraivaria..

Mut joo, en ny kauheesti viiti ees kertoo, enkä ees voi :) Kova homma tää on ja kyllä tästä yhenlainen taistelu tulee. Onneks mulla on ihana tiimi tukena :)
 


Tuli siivottua lattiakin verestä pariin otteeseen. Nuorimmainen sai tällin veljeltään (vahingossa tosin) ja vuodatti senkkaa nenästään oikein kunnolla. Hetki jos toinen meni ennenkuin sain vuodon loppumaan. Ja veli meni ja pyörtyi reppana kun ei kestä nähdä verta lainkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:


Tuli siivottua lattiakin verestä pariin otteeseen. Nuorimmainen sai tällin veljeltään (vahingossa tosin) ja vuodatti senkkaa nenästään oikein kunnolla. Hetki jos toinen meni ennenkuin sain vuodon loppumaan. Ja veli meni ja pyörtyi reppana kun ei kestä nähdä verta lainkaan.
Voi ei!! :hug: Siellä olikin sitten vähän rajummat otteet tällä kertaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Noinhan siinä yleensä käy valitettavasti :attn: . Uskon kans tohon viimiseen lauseeseesi. Monella vanhemmalla on nykyään se käsitys et lapsi on aina oikeessa ja jos tulee ongelmia niin vikaa haetaan esim. opettajasta ihan ekaks.
Sinänsä mä osasin tähän varautua. Ihan samat hommat ja ongelmat oli jo viime vuonna tämän äidin kanssa. Oon siis erityislasten pienilttiksessä ohjaajana.

Ärsyttää vaan.. Ku päivät itte tekee jumalattomasti duunia että ois lapsilla mahdollisimman helppoa olla ja yrittää viel kaikkensa että tämä yks lapsi jotenki sen päivän jaksais olla eikä sais sitä jokailtapäiväistä megaraivaria..

Mut joo, en ny kauheesti viiti ees kertoo, enkä ees voi :) Kova homma tää on ja kyllä tästä yhenlainen taistelu tulee. Onneks mulla on ihana tiimi tukena :)
No se on hienoa et on työkaverit tukena ja kaikki puhaltavat yhteen hiileen, harmi ettei sellasta oo joka paikassa :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:


Tuli siivottua lattiakin verestä pariin otteeseen. Nuorimmainen sai tällin veljeltään (vahingossa tosin) ja vuodatti senkkaa nenästään oikein kunnolla. Hetki jos toinen meni ennenkuin sain vuodon loppumaan. Ja veli meni ja pyörtyi reppana kun ei kestä nähdä verta lainkaan.
Voi ei!! :hug: Siellä olikin sitten vähän rajummat otteet tällä kertaa!
Tuo oli ihan puhdas vahinko (tällä kertaa). Kuopuksen nenä törmäsi keskimmäisen kyynärpäähän. :D Tuolla vuotaa nenästä verta tosi herkästi muutenkin. Saattaa alkaa ihan itsestäänkin vuotamaan ja tätä tapahtuu vähintään kerran viikossa.

 

Yhteistyössä