Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Hieno ja arvokas työ Heavyfreakillä. Arvaan että arvokkuus ei näy palkkakuitissa toivotulla tavalla. Jaksuja silti!
mun tekee mieli sipsei, eikä meil oo ku suklaata. :kieh: Vitsit että mä oon outo ku ei suklaa maistuAlkuperäinen kirjoittaja erka:Sain just lapset nukkumaan ja taas aion avata sipsipussin ja aattelin dipata niitä chilitomaattimössöön . kuola valuu jo et täytyy tää näppäimistö koht suojata.
No joo, kyl mul uppois suklaakinAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun tekee mieli sipsei, eikä meil oo ku suklaata. :kieh: Vitsit että mä oon outo ku ei suklaa maistuAlkuperäinen kirjoittaja erka:Sain just lapset nukkumaan ja taas aion avata sipsipussin ja aattelin dipata niitä chilitomaattimössöön . kuola valuu jo et täytyy tää näppäimistö koht suojata.
tehään vaihtaritAlkuperäinen kirjoittaja erka:No joo, kyl mul uppois suklaakinAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun tekee mieli sipsei, eikä meil oo ku suklaata. :kieh: Vitsit että mä oon outo ku ei suklaa maistuAlkuperäinen kirjoittaja erka:Sain just lapset nukkumaan ja taas aion avata sipsipussin ja aattelin dipata niitä chilitomaattimössöön . kuola valuu jo et täytyy tää näppäimistö koht suojata.
Kiitos! Ei se arvokkuus kyllä palkkakuittiin asti ulotu Mut loppupeleis, vaikka välillä tosi hankalaa onki, on tää niin mun työtä ja niin palkitsevaa etten kyllä vaihtaisAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Hieno ja arvokas työ Heavyfreakillä. Arvaan että arvokkuus ei näy palkkakuitissa toivotulla tavalla. Jaksuja silti!
voi ei :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Meil oli viime yö taas ihan levoton kun kuopus piti mua hereillä pitkän aikaa aamuyöllä. Ja nyt luomet painaaaaa!
Kahta en vaihra... sipsejä ja nameja . Mää oon ihan mahroton tapaus .... ja viäl ahnekin mitä herkkuihin tuleeAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tehään vaihtaritAlkuperäinen kirjoittaja erka:No joo, kyl mul uppois suklaakinAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun tekee mieli sipsei, eikä meil oo ku suklaata. :kieh: Vitsit että mä oon outo ku ei suklaa maistuAlkuperäinen kirjoittaja erka:Sain just lapset nukkumaan ja taas aion avata sipsipussin ja aattelin dipata niitä chilitomaattimössöön . kuola valuu jo et täytyy tää näppäimistö koht suojata.
höh sun kanssas :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Kahta en vaihra... sipsejä ja nameja . Mää oon ihan mahroton tapaus .... ja viäl ahnekin mitä herkkuihin tuleeAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tehään vaihtaritAlkuperäinen kirjoittaja erka:No joo, kyl mul uppois suklaakinAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun tekee mieli sipsei, eikä meil oo ku suklaata. :kieh: Vitsit että mä oon outo ku ei suklaa maistuAlkuperäinen kirjoittaja erka:Sain just lapset nukkumaan ja taas aion avata sipsipussin ja aattelin dipata niitä chilitomaattimössöön . kuola valuu jo et täytyy tää näppäimistö koht suojata.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
tuli mieleen tuosta boogyn purkka-smileysta ku lapsena mussutin jotain hubba bubba purkkaa ja mulla räjähti purkkapallo justiinsa tuolleen naamalle ja hiuksille. Takertu viel oikein kunnolla hiuksiin :kieh: :kieh:
Wautsi! Toivottavasti työpaikan (työporukan) henki jatkuu yhtä hyvänä jatkossakin!Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Kiitos! Ei se arvokkuus kyllä palkkakuittiin asti ulotu Mut loppupeleis, vaikka välillä tosi hankalaa onki, on tää niin mun työtä ja niin palkitsevaa etten kyllä vaihtaisAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Hieno ja arvokas työ Heavyfreakillä. Arvaan että arvokkuus ei näy palkkakuitissa toivotulla tavalla. Jaksuja silti!
erka Työkavereista saan olla kyllä tosi onnellinen, aivan mahtava porukka! Alotin tuolla uudessa paikassa vasta tänä syksynä eli kuukaus sitten. Mut niin on rentoo ja mukavaa porukkaa tuolla että tuntuu siltä niinku siel ois ollu pitempäänki jo, niin hyvin sinne on päässy porukkaan mukaan
juu...mut tuosta tuli ihan sama mieleen ku kk:lla....Hubba BubbaAlkuperäinen kirjoittaja erka:Moro! Onko sulla purkkaa?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Nyt mää toivotan hyvät yöt ja meen sohvalle napostelemaan ja tuijottaan nauhalta frasieria. :xmas: :wave: :heart: :hug: :heart:
Mun siskolla posahti kerran kans hirvee purkkapallo sillee et siel oli toinen puoli naamasta ihan purkassa, hetken se sai sitä purkkaa ripsistä ja kulmakarvoista repiä..Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
tuli mieleen tuosta boogyn purkka-smileysta ku lapsena mussutin jotain hubba bubba purkkaa ja mulla räjähti purkkapallo justiinsa tuolleen naamalle ja hiuksille. Takertu viel oikein kunnolla hiuksiin :kieh: :kieh:
? en ymmärtänytAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Lähtiköhän Boogy viettämään yötään Rauni-Leenan tapaan?
Rauni-Leena Luukanen-Kilde. Tyyppi, joka viettää yönsä tapailemalla humanoideja yms. Siis silloin kun esimerkiksi mä nukun.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:? en ymmärtänytAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Lähtiköhän Boogy viettämään yötään Rauni-Leenan tapaan?
joo, tääl on niin ufoaAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Rauni-Leena Luukanen-Kilde. Tyyppi, joka viettää yönsä tapailemalla humanoideja yms. Siis silloin kun esimerkiksi mä nukun.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:? en ymmärtänytAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Lähtiköhän Boogy viettämään yötään Rauni-Leenan tapaan?