Tämähän on ainakin hyvä orientaatio siivousaiheeseen!Alkuperäinen kirjoittaja erka::attn:
Moikka! Mitäs kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Koikkelis! Piiiitkästä aikaa :wave:
Moro moro! Juu meil isäntä lähti mettälle viemään koiraa ja saunassakin käytiin me tytöt pikaisesti ja nyt noi tarttis saada jollain ilveellä nukkumaan et sais vähä hengähtää :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro erkaseni. :wave: meil taas kerran keskimmäine ja kuopus ärsyyntyvät toisiisa ja riitelevät tuol ulkona,poika just tuli sisälle valittamaa ja vähä aikasemmi kävi tyttö valittamas...voi noita lapsia... :kieh:
moro :wave: paljos sie täytit?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kiirettä on pitänyt, vuosi tuli lisää mittariin ja sitä rataa...
Jaa sullekin näin syyskuussa! Mulle tulee reilun viikon päästä kans vuosi lisää :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kiirettä on pitänyt, vuosi tuli lisää mittariin ja sitä rataa...
paljos sie täytät?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa sullekin näin syyskuussa! Mulle tulee reilun viikon päästä kans vuosi lisää :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kiirettä on pitänyt, vuosi tuli lisää mittariin ja sitä rataa...
mitä sie kainostelemaa,sano rohkeest vaa.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Sanotaanko, että täysi-ikä on ohitettu. B) B)
Enhän mie kehtaa :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitä sie kainostelemaa,sano rohkeest vaa.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Sanotaanko, että täysi-ikä on ohitettu. B) B)
mitä siin o häpeemist...no rohkeest vaa an tulla mie kuuntelen.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Enhän mie kehtaa :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitä sie kainostelemaa,sano rohkeest vaa.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Sanotaanko, että täysi-ikä on ohitettu. B) B)
No, kun mä oon niin nuari.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:[quote="kukamieoon]
mitä siin o häpeemist...no rohkeest vaa an tulla mie kuuntelen.
36 v. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:paljos sie täytät?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa sullekin näin syyskuussa! Mulle tulee reilun viikon päästä kans vuosi lisää :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kiirettä on pitänyt, vuosi tuli lisää mittariin ja sitä rataa...
elikkä sie oot nuor tytöhupakko.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei, tul puhelu johon tartti vastata :heart: :heart: .
No sanotaanko, että komenkympin kriisi on pahanananaananana
nuor siekii oot et älä suotta hakkaa päätäs.Alkuperäinen kirjoittaja erka:36 v. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:paljos sie täytät?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa sullekin näin syyskuussa! Mulle tulee reilun viikon päästä kans vuosi lisää :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kiirettä on pitänyt, vuosi tuli lisää mittariin ja sitä rataa...