Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Kiirettä on pitänyt, vuosi tuli lisää mittariin ja sitä rataa...
Jaa sullekin näin syyskuussa! Mulle tulee reilun viikon päästä kans vuosi lisää :eek: :kieh:
paljos sie täytät?
36 v. :headwall: :eek: :eek: :eek:
nuor siekii oot et älä suotta hakkaa päätäs. :D
Jaa!
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
tuitui :wave:
Moi! Mitäs oot puuhaillu?
Ommellut ja olin treeneissä :D Mun tyttö ja mies nauro ku oon tehny vauvalle ihanan keltaisen karvaisen puvun+myssyn korvilla...ja minusta hän näyttää ihanalle menninkäiselle ja ne vaan nauraa, et mä oon ihan hupsu kun tuommoisia laitan pojun päälle :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
tuitui :wave:
Moi! Mitäs oot puuhaillu?
Ommellut ja olin treeneissä :D Mun tyttö ja mies nauro ku oon tehny vauvalle ihanan keltaisen karvaisen puvun+myssyn korvilla...ja minusta hän näyttää ihanalle menninkäiselle ja ne vaan nauraa, et mä oon ihan hupsu kun tuommoisia laitan pojun päälle :ashamed:
Varmaan ihana! :D
 
Apua! Tääl Pirkanmaalla on sikainfluenssaepidemiaa Juupajoella...no ei se vielä paljon mitään mutta kun TAYS:issa on henkilökuntaakin päivystyspolilla sairaana ja Ylöjärvelläkin on joku "salainen (ei julkisuuteen tullut)" epidemia. Eli siis meidän naapurissa. Apua! Just tällä viikolla huitelin pitkin Ylöjärveä kauppakeskuksessa, apteekissa ja ruokakaupoissa :eek: . Tästä lähin meen kyllä toiseen suuntaan ruokaostoksille ja apteekkiasioille.
 

Yhteistyössä