Ketjujen KETJU 2024 (K24)

Huvilassa ja huussissa taas tuo yks suunnittelija eli kaljupää-Mikko on pistänyt mökin seinät valkoisiksi. Hei haloo, valkoisen aika meni jo.
Rempan tilaajilla selkeästi vaivautunutta kehumista.

No niin, tämä olikin "hyvin tärkeä" tiedote. :)
 
  • Haha
Reactions: -riivinrauta-
Huvilassa ja huussissa taas tuo yks suunnittelija eli kaljupää-Mikko on pistänyt mökin seinät valkoisiksi. Hei haloo, valkoisen aika meni jo.
Rempan tilaajilla selkeästi vaivautunutta kehumista.

No niin, tämä olikin "hyvin tärkeä" tiedote.
Taidat olla noita sisustuslehtien höynäytettäviä "trendejä" seuraavia naisia. Jos ne valkoiset seinät olivat sopivat aiemmin, miksi eivät olisi nyt?
 
  • Vau!
Reactions: Echo
Taidat olla noita sisustuslehtien höynäytettäviä "trendejä" seuraavia naisia. Jos ne valkoiset seinät olivat sopivat aiemmin, miksi eivät olisi nyt?
Nope.
Kovimmassa valkoisen buumissa maalautin vain 1 seinän valkoiseksi, kun tätä taloa rempattiin. Muissa seinissä on joku värisävy. Ohitin myös valkoisen buumin jälkeen tulleen harmaan buumin.
En hairahtunut livelovelaugh-tarroihin, en kuormalavoista tehtyihin pöytiin, huoneen seinään nojaaviin tikapuihin, pinottuihin vanhoihin nahka-matkalaukkuihin...Haluan sisustaa ajattomasti.

Se vaan että H&H tekee 5-7 vuotta yhtä ja samaa - ymmärrän että sisustussuunnittelija jos kuka seuraa trendejä, mutta hänen pitäis myös tehdä asiakkaan näköisiä juttuja. Mikko tekee jokaisesta kämpästä samannäköisen ja on jämähtänyt valkoiseen.
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Nope.
Kovimmassa valkoisen buumissa maalautin vain 1 seinän valkoiseksi, kun tätä taloa rempattiin. Muissa seinissä on joku värisävy. Ohitin myös valkoisen buumin jälkeen tulleen harmaan buumin.
En hairahtunut livelovelaugh-tarroihin, en kuormalavoista tehtyihin pöytiin, huoneen seinään nojaaviin tikapuihin, pinottuihin vanhoihin nahka-matkalaukkuihin...Haluan sisustaa ajattomasti.

Se vaan että H&H tekee 5-7 vuotta yhtä ja samaa - ymmärrän että sisustussuunnittelija jos kuka seuraa trendejä, mutta hänen pitäis myös tehdä asiakkaan näköisiä juttuja. Mikko tekee jokaisesta kämpästä samannäköisen ja on jämähtänyt valkoiseen.
Kovastihan tuo tuntuu sinua kuitenkin kiinnostavan. Minä en ole koskaan nähnyt yhtään jaksoa.
Mielipiteeni siitä, mikä on kaunista, ei muutu. Sisustuksessa arvostan toiminnallisuutta. Lempivärini ovat edelleen samat kuin 12-vuotiaana. Se, onko makuni trendien mukainen tai muille mieleen, ei minua kiinnosta.

pitäisiköhän vielä rakentaa uusi talo? ;)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Huvilassa ja huussissa taas tuo yks suunnittelija eli kaljupää-Mikko on pistänyt mökin seinät valkoisiksi. Hei haloo, valkoisen aika meni jo.
Rempan tilaajilla selkeästi vaivautunutta kehumista.

No niin, tämä olikin "hyvin tärkeä" tiedote. :)
Okei jos mökki on pieni, vaalea sävy ok. Mutta mutta mökillä pitäisi saada perseillä, likaiset kumpparit jätetään ulos eikä itikoita liiskata seiniin, mustikkaiset kädet pestään mutta muuten ollaan lomalla/vapaalla.
 
Kovastihan tuo tuntuu sinua kuitenkin kiinnostavan. Minä en ole koskaan nähnyt yhtään jaksoa.
Mielipiteeni siitä, mikä on kaunista, ei muutu. Sisustuksessa arvostan toiminnallisuutta. Lempivärini ovat edelleen samat kuin 12-vuotiaana. Se, onko makuni trendien mukainen tai muille mieleen, ei minua kiinnosta.

pitäisiköhän vielä rakentaa uusi talo? ;)
Tuosta valokuvan paperiseinistä tulee mieleen satu 3 pienestä porsaasta ja miten kävikään, kun iso paha susi tuli puhaltamaan tönöä...:sneaky:
 
vierailija
Kävi nolo juttu pari yötä sitten.
Hävettää aikamiestä edes puhua siitä.
Ei ollut oikeastaan edes yö enää, kun kastelin housuni.
Menin tuonne ulos muka kastelemaan kasvimaata ja aaamuhämärässä en huomannut, että puutarhaletkussa oli vuoto ja siitä valui vettä mun housun lahkeelle
Noloa, ettei mies korjaa edes vuotavaa letkua.
 
Kävi nolo juttu pari yötä sitten.
Hävettää aikamiestä edes puhua siitä.
Ei ollut oikeastaan edes yö enää, kun kastelin housuni.
Menin tuonne ulos muka kastelemaan kasvimaata ja aaamuhämärässä en huomannut, että puutarhaletkussa oli vuoto ja siitä valui vettä mun housun lahkeelle
Noloa, ettei mies korjaa edes vuotavaa letkua.
nyt kun meillä on woke, dei ja infernaalinen feminismi ja ties mitä niin naiset ei tarvii enää miehiä kodin pikku askareisiin

pyydä karhua fixaamaan letku jollet itse viitsi
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed

Yhteistyössä