Ketjujen KETJU 2024 (K24)

Ehkä siinä on se, että vaikka koti on rentoutumispaikka ja siellä on rakkaimmat ihmiset, niin se on myös työleiri. Miehen ja muksujen avusta huolimatta.
Ja marjat oottais puskissa kerääjäänsä...äähh
 
Ehkä siinä on se, että vaikka koti on rentoutumispaikka ja siellä on rakkaimmat ihmiset, niin se on myös työleiri. Miehen ja muksujen avusta huolimatta.
Ja marjat oottais puskissa kerääjäänsä...äähh
Ämpärillinen karviaisia, toinen mustaherukoita ja kaksi ämpärillistä mustikoita kerätty. Ja huomenna alkaa loma. Adios, puskat ja pensaat!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Eeei ole. Ei ne siinä kotimatkalla pilaannu, ja en mä ilkeä autossa kotipihalla niin kauan haaveilla.
Minulla on ja olen varsinkin kalatuotteiden suhteen tarkka. Tavallisella kauppamatkalla ne ehkä vielä säilyvät (kunhan niiden kanssa ei ole harhailtu tuntia myymälässä), mutta sanon kyllä kiitos ei, jos minulle tuttavien mökillä tarjotaan graavikalaa, joka on sinne mökille ajettaessa nauttinut pari kolme tuntia kesäauringosta autossa.
 
  • Tykkää
Reactions: -riivinrauta-
Unessa kuljin metsäpolkua ja pysähdyin katsomaan kalliolouhikossa kallellaan lepäävää kiveä. Sen alla on kaksiosainen luola, tiesin. Jatkoin matkaa koska minun ei enää ole tarpeen mennä sisään, suojaan.

Heräsin. Janotti. Tassuttelin keittiöön ja tuijotin tovin hämärässä kaapin päällä olevaa täytettyä ilvestä silmiin.

Si äkkiä pää tyynyyn ennenko ajatukset alkaisivat pitää hereillä :D
 
Minulla on ja olen varsinkin kalatuotteiden suhteen tarkka. Tavallisella kauppamatkalla ne ehkä vielä säilyvät (kunhan niiden kanssa ei ole harhailtu tuntia myymälässä), mutta sanon kyllä kiitos ei, jos minulle tuttavien mökillä tarjotaan graavikalaa, joka on sinne mökille ajettaessa nauttinut pari kolme tuntia kesäauringosta autossa.
No pari-kolme tuntia on eri asia kuin mun kotimatka. :) Mä yleensä tai lähes aina ostan joitakin pakasteita ja ympäröin kalan tms.muun herkästi pilaantuvan niillä, ja kassin suu tiukasti kiinni.
 
Pitäis joskus tehdä sitä mustikka-talkkunahyvettä vai mikä systeemi se on tms. :)

Mutta tänä iltana pieraisin cherry pien, vaniljakastikkeen kanssa! Söin semmoista ekan kerran Briteissä.

Tuohon versioon tulee vielä karvasmanteliöljyä...kuopus katteli mua huolestuneena, mutta lisäsin sitä silti, muahahhaaaa.
 
  • Tykkää
Reactions: -riivinrauta-

Yhteistyössä