Ämpärillinen karviaisia, toinen mustaherukoita ja kaksi ämpärillistä mustikoita kerätty. Ja huomenna alkaa loma. Adios, puskat ja pensaat!Ehkä siinä on se, että vaikka koti on rentoutumispaikka ja siellä on rakkaimmat ihmiset, niin se on myös työleiri. Miehen ja muksujen avusta huolimatta.
Ja marjat oottais puskissa kerääjäänsä...äähh
Kauanko meni sulla mustikkaämpärillisissä kerätä? Siis metsämustikoita, oletan, eikä pensasversioita?Ämpärillinen karviaisia, toinen mustaherukoita ja kaksi ämpärillistä mustikoita kerätty. Ja huomenna alkaa loma. Adios, puskat ja pensaat!
Tunteja! Kävin välillä syömässäkin. Iha ahterista koko puuha. Ja metsä oli täynnä itikoita.Kauanko meni sulla mustikkaämpärillisissä kerätä? Siis metsämustikoita, oletan, eikä pensasversioita?
Mutta kumpiko keräs siistimmin? Mun mies kerää nopsaan mut sanko on sen näkönen kuin juurakot ois revitty irti...Tunteja! Kävin välillä syömässäkin. Iha ahterista koko puuha. Ja metsä oli täynnä itikoita.
Ni ja mies poimi sen toisen mustikkaämpärillisen. Puolet nopeammin.
Yht sotkua olivat molemmat kumpikin poimi poimurilla. Ja jokaikinen päivä on satanut! Olivat märkiäkin...Mutta kumpiko keräs siistimmin? Mun mies kerää nopsaan mut sanko on sen näkönen kuin juurakot ois revitty irti...
Yht sotkua olivat molemmat kumpikin poimi poimurilla. Ja jokaikinen päivä on satanut! Olivat märkiäkin...
Mut nynne on pakastimessa. Riittää martarkotat vissiinki hilloja?jajutut toviksi. Paitsi tietty jos reissussa löytyy lakkoja
Minulla on ja olen varsinkin kalatuotteiden suhteen tarkka. Tavallisella kauppamatkalla ne ehkä vielä säilyvät (kunhan niiden kanssa ei ole harhailtu tuntia myymälässä), mutta sanon kyllä kiitos ei, jos minulle tuttavien mökillä tarjotaan graavikalaa, joka on sinne mökille ajettaessa nauttinut pari kolme tuntia kesäauringosta autossa.Eeei ole. Ei ne siinä kotimatkalla pilaannu, ja en mä ilkeä autossa kotipihalla niin kauan haaveilla.
No pari-kolme tuntia on eri asia kuin mun kotimatka. Mä yleensä tai lähes aina ostan joitakin pakasteita ja ympäröin kalan tms.muun herkästi pilaantuvan niillä, ja kassin suu tiukasti kiinni.Minulla on ja olen varsinkin kalatuotteiden suhteen tarkka. Tavallisella kauppamatkalla ne ehkä vielä säilyvät (kunhan niiden kanssa ei ole harhailtu tuntia myymälässä), mutta sanon kyllä kiitos ei, jos minulle tuttavien mökillä tarjotaan graavikalaa, joka on sinne mökille ajettaessa nauttinut pari kolme tuntia kesäauringosta autossa.
Eih, se talkkuna on ihan väärää talkkunaaPitäis joskus tehdä sitä mustikka-talkkunahyvettä vai mikä systeemi se on tms.
Voisilmä riittäätuo pietolasta tulee helekutin hyvä puuro
aina paranee jos sen terästää savuporolla
sekin on aina tarpeen mutta kokeileppa joskus sekoittaa joukkoon jotain proteeniaVoisilmä riittää
Kun sais nyt edes sitä puurotalkkunaa jostainsekin on aina tarpeen mutta kokeileppa joskus sekoittaa joukkoon jotain proteenia
Tuo taitaa olla Seniori? Pikkuvaaput ovat tehokkaita soudettuna.Viehe ja saalis. Mues otti hauen, noi on mun iltapala