jasså
Tajusin kyl kokoaika, mitä nyynä tarkoitti nuilla vertauksilla. Ihmettelin vain, kun joku mustista alkoi inttämään moisesta asiasta
Luulis kyllä vanhemmaksi kuin 14 vNyt kun näistä ikärajoista puhutaan
huhniin, no katsos kun mie oon sitä mieltä että siun mitat on ihan hyvät, normaalit. ja miksi sie ittees henkariksi sanoit?
mie tarkotan henkarilla tätä:
ja tuskin sie tuolta näytät?
mie en tarkottanu ketään kohtaan tuota erityisesti vaan yritin saaha tähän keskusteluun mukaan sitä näkökulmaa että minkätakia malleiksi otetaan yhä nuorempia ja nuorempia tyttöjä. sen takia koska heillä ei ole vielä naisellisia kurveja. ja jos ne joskus tulee niin sitten laihdutetaan. ja siitä pitää huolen semmoset herrat ja rouvat jotka ei suostu niitä yleisimpiä kokoja tekemään. koska naisen yleisin vaatekokohan on 38 - 40 (muistaakseni).
Vasemmistoliiton kansanedustaja synnytti ekan lapsensa 14-vuotiaana.Ei kai se haittaa, vaikka kiinostaisikin. Onhan tälläkin palstalla onnellisia perheenäitejä, jotka ovat muuttaneet 14-vuotiaana yli kaksikymppisen poikaystävän luo asumaan.
Hyvän maun raja menee välilihassa.hiinä ja hiinä onko avaus hyvän maun rajoissa vai ei...
Hyvän maun raja menee välilihassa.
Jos sä Kaia Gerberiä tarkotat, niin en ole koskaan hänestä herukuvia laittanut. Koska mua kiinnostaa hänen kasvonsa, ei kroppa.Mitä ihmettä? Onko silloin "vanhoina hyvänä iloisen palstaelämän aikoina" pohdittu tällaisia.
Tuo aloituksen kuva on puolalaismalli Monika "Jac" Jagaciak, joka aloitti malliuransa 13-vuotiaana, aloituksen kuva on ranskalaisesta muotilehdestä seuraavalta vuodelta. Monica sai heti mainetta myös Japanissa:
Ja pian ympäri maailmaa:
Myöhemmin hän toimi paljon mm. Victorias Secret-alusvaatemallina.
Monica edusti sitä tyttömallityyliä, jota mm. @Echo ihailee. Mutta naisten ihailu on tietenkin ihan eri asia kuin miesten ihailu?
No hyvää yötä vain sinullekin. Enhän minä mistään "herutuskuvista" puhunutkaan, vaan mallityypistä.Jos sä Kaia Gerberiä tarkotat, niin en ole koskaan hänestä herukuvia laittanut. Koska mua kiinnostaa hänen kasvonsa, ei kroppa.
Koitahan miettiä mikä ero on sanoilla "kauneus" ja "seksikkyys".
Hyvää yötä.
Sehän on Austin Butler, kyllä Kaia osaa sen verran menestyksen ja rahan perään haistella, ettei ihan autokorjaamoilta poikista etsitä. Ilmeisesti Kaian tyttörakkaus-vihjailu jäi jo pois muodista?Kaia taitaa olla 20-v. tjtn, piti goolettaa "Kaia Gerber 2024".
Ja niin siinä kävi, että nainen kaunistuu yli 20-vuotiaana. Ei tuo mikään maailman kauneimpia ole eikä Cindyn veroinen nuorena, mutta nätti. Kypsyyttä tullut lisää.
En tiiä kuka tuo autokorjaamolta karanneen näköinen poikkis on.
Mitä sä nyt siellä mussutat? Jos mua tarkoitat, niin vihaan alle 18-vuotiaiden seksualisoimista (ja aikuistenkin). Mä olen kehunut Kaian kasvoja, koska oli teininä kaunis, ja koska fanitin nuorena hänen äitiään.Ja niin täällä eräs paljastui lapsista kiinnostuneeksi. Eipä ihme, että puolusti niin hanakasti Rydmaniakin. Tosin samoin toimii eräs perheenäiti, jolla tosin on omien sanojensa mukaan poikia. Ehkä heillä pikkupaikkakunnalla pojat kasvatetaan sellaisiksi, että tytöt ovat poikien ja miesten omaisuutta. Luulisi olevan muualta kuin Suomesta, mutta ihan kotimaista mentaliteettia.
raja 3 v alemmas sakkolihaosastolleJa tämän ketjun aihe ällöttää mua. Toki Omppumiestä ei, mutta alle 18-vuotiaista ei saisi ottaa herukuvia, vaikka ne itse haluaisivat.
Tuo on valtavirtaa tulevaisuuden Suomessa.Ehkä heillä pikkupaikkakunnalla pojat kasvatetaan sellaisiksi, että tytöt ovat poikien ja miesten omaisuutta. Luulisi olevan muualta kuin Suomesta, mutta ihan kotimaista mentaliteettia.
KylläTuo on valtavirtaa tulevaisuuden Suomessa.