riitaa ja tappelua. mitäs muutakaan tällä palstalla nykysin haetaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä te haette näillä aloituksilla.
riitaa ja tappelua. mitäs muutakaan tällä palstalla nykysin haetaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä te haette näillä aloituksilla.
http://rocketrend.wordpress.com/2008/11/01/look-at-this-14-year-old/Alkuperäinen kirjoittaja aha:mist tiät ett tää o 14? karu kuva muute..
no henkilökohtasesti minua ei pelota tässä avauksessa mikään. mutta jotenki avaus vaan on irvokas. jos oisit muotoillu erilailla niin ehkä se mielikuva ei ois ollu heti niin jyrkkä. siis minulla.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:No eihän näistä jutuista tietenkään puhua kannata, ollaan ihan yhtä tyhmiä kuin meidänkin vanhemmat ja uskotaan että omat lapset on turvassa siihen asti että täyttävät 18 ja vasta sitten alkaa elämä. Mikä teitä tässä aloituksessa pelottaa, totuusko? Kyllä minuakin pelottaa, mutta viiden tytön äitinä mulla ei ole varaa olla naiivi.Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:hiinä ja hiinä onko avaus hyvän maun rajoissa vai ei...
En minä kyllä riitaa halua vaan puhua asiasta, vastuullisena vanhempana. Anteeksi voisit hyökkäyksiäsi pyytääAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:riitaa ja tappelua. mitäs muutakaan tällä palstalla nykysin haetaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä te haette näillä aloituksilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:http://rocketrend.wordpress.com/2008/11/01/look-at-this-14-year-old/Alkuperäinen kirjoittaja aha:mist tiät ett tää o 14? karu kuva muute..
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:http://rocketrend.wordpress.com/2008/11/01/look-at-this-14-year-old/Alkuperäinen kirjoittaja aha:mist tiät ett tää o 14? karu kuva muute..
en pyyä anteeksi mitään hyökkäyksiä ku en oo mitään hyökkäyksiä ees tehny.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:En minä kyllä riitaa halua vaan puhua asiasta, vastuullisena vanhempana. Anteeksi voisit hyökkäyksiäsi pyytääAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:riitaa ja tappelua. mitäs muutakaan tällä palstalla nykysin haetaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä te haette näillä aloituksilla.
Yllättyny olisinkin jos olisit myöntänyt että ehkä olit vähän liian asenteellinen ja oletat heti että jokainen aloitus tehdään pelkästä tappelunhalusta. Mutta haluaiskohan joku nyt puhua vähän aiheestakin.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:en pyyä anteeksi mitään hyökkäyksiä ku en oo mitään hyökkäyksiä ees tehny.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:En minä kyllä riitaa halua vaan puhua asiasta, vastuullisena vanhempana. Anteeksi voisit hyökkäyksiäsi pyytääAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:riitaa ja tappelua. mitäs muutakaan tällä palstalla nykysin haetaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä te haette näillä aloituksilla.
Olen täysin samaa mieltä. Jos kerran alaikäisiä malleja pitää olla niin ainakin odottaisi jonkunlaista säädyllisyyttä noihin kuviin. Ei tuokaan kuva kyllä mitään muuta mainosta kuin tuota LASTA, näin voi minusta sanoa iän huomioon ottaen.Alkuperäinen kirjoittaja Minusta:Se, että lapsia kuvataan ja kannustetaan poseeraamaan tyrkyttämässä itseään, on vain ja ainoastaan surullista. Vaikka kuinka sanotaan, että vika on katsojassa, eikä liian nuoria saa haluta, niin kyllä se tosi on, että tuokin kuva on nimenomaan tarkoitettu herättämään seksuaalista halua. Kuten niin monen teinitytön pukeutumistyylikin.
samaa mieltä....Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:tiiäkkö, tää oli hiukan mauton alotus...
niin toi boldattu vai? sehän oli vitsi ku eikös se niin mee että suurin osa täällä tehdyistä alotuksista menee tappeluksi jossain vaiheessa?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Yllättyny olisinkin jos olisit myöntänyt että ehkä olit vähän liian asenteellinen ja oletat heti että jokainen aloitus tehdään pelkästä tappelunhalusta. Mutta haluaiskohan joku nyt puhua vähän aiheestakin.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:en pyyä anteeksi mitään hyökkäyksiä ku en oo mitään hyökkäyksiä ees tehny.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:En minä kyllä riitaa halua vaan puhua asiasta, vastuullisena vanhempana. Anteeksi voisit hyökkäyksiäsi pyytääAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:riitaa ja tappelua. mitäs muutakaan tällä palstalla nykysin haetaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä te haette näillä aloituksilla.
Olin sanomassa samaa, eihän tolla ole lannettakaan ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vaikka kuinka maalaa ja pakkeloi niin muodot paljastaa vuosimallin :attn:
Miten niitä lapsia muuten osataan suojella, kuin nostamalla näitä asioita esiin puheenaiheeksi?Alkuperäinen kirjoittaja halloota halloo:samaa mieltä....Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:tiiäkkö, tää oli hiukan mauton alotus...
nostamalla puheenaiheeksi ON ERI ASIA kun linkittää sekstisiä kuvia lapsista...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten niitä lapsia muuten osataan suojella, kuin nostamalla näitä asioita esiin puheenaiheeksi?Alkuperäinen kirjoittaja halloota halloo:samaa mieltä....Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:tiiäkkö, tää oli hiukan mauton alotus...
mutta se onki justiinsa tuo mallimaailman raaka puoli. että vaatteet suunnitellaan henkareille, ei ihmisille, ja mallien tulis olla jatkuvasti enemmän ja enemmän lapsen näkösiä, muotosia, kokosia... varmaan ois vielä hyvä että oisivat mahollisimman tyhmiäkin että vois oikeesti veättää ja reippaasti.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Olen täysin samaa mieltä. Jos kerran alaikäisiä malleja pitää olla niin ainakin odottaisi jonkunlaista säädyllisyyttä noihin kuviin. Ei tuokaan kuva kyllä mitään muuta mainosta kuin tuota LASTA, näin voi minusta sanoa iän huomioon ottaen.Alkuperäinen kirjoittaja Minusta:Se, että lapsia kuvataan ja kannustetaan poseeraamaan tyrkyttämässä itseään, on vain ja ainoastaan surullista. Vaikka kuinka sanotaan, että vika on katsojassa, eikä liian nuoria saa haluta, niin kyllä se tosi on, että tuokin kuva on nimenomaan tarkoitettu herättämään seksuaalista halua. Kuten niin monen teinitytön pukeutumistyylikin.
Mitä minä sinun persoonasta sanoin? Minusta olet oikein kiva ihminen, eihän nuo harmaiden räksytykset ketään kiinnosta mutta jos joku kiva palstalainen puhuu noin niin silloin sen huomioin. Siksi vaan sanoin että olisin yllättynyt kun täällä palstallahan ei sellaista asiaa tiedetä kuin että omia sanojaan vois joskus pyytää anteeksikin. Mutta ei tämä nyt niin vakavaa ollutAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin toi boldattu vai? sehän oli vitsi ku eikös se niin mee että suurin osa täällä tehdyistä alotuksista menee tappeluksi jossain vaiheessa?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Yllättyny olisinkin jos olisit myöntänyt että ehkä olit vähän liian asenteellinen ja oletat heti että jokainen aloitus tehdään pelkästä tappelunhalusta. Mutta haluaiskohan joku nyt puhua vähän aiheestakin.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:en pyyä anteeksi mitään hyökkäyksiä ku en oo mitään hyökkäyksiä ees tehny.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:En minä kyllä riitaa halua vaan puhua asiasta, vastuullisena vanhempana. Anteeksi voisit hyökkäyksiäsi pyytääAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:riitaa ja tappelua. mitäs muutakaan tällä palstalla nykysin haetaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä te haette näillä aloituksilla.
ja kovimpas hanakasti se sie oot minua seurannu ku tiiät tuommosia sanoa miun persoonasta...
ja mie puhuin jo aiheestaKIN.
mutta harrastukset on asia erikseen ku lehtiä varten otetut seksistiset mainoskuvat.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Mun tyttö siis harrastaa karnevaalisambaa ja ensi keväänä kun on 16v aikoo osallistua passista kokeeseen....ja annan sen tapahtua. Itse olin passista jo 15vuotiaana. En näe siinä mitään ihmeellistä.
puhuminen on hyvä asia. Tällaisten kuvien levittelyt ja pällistely ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä näistä asioista saa ja pitää puhua. Pään pensaaseen työntäminen ei näitä pikkutyttöjä suojele.
no en mie oikeesti sitä tarkottanu muutaku vitsiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Mitä minä sinun persoonasta sanoin? Minusta olet oikein kiva ihminen, eihän nuo harmaiden räksytykset ketään kiinnosta mutta jos joku kiva palstalainen puhuu noin niin silloin sen huomioin. Siksi vaan sanoin että olisin yllättynyt kun täällä palstallahan ei sellaista asiaa tiedetä kuin että omia sanojaan vois joskus pyytää anteeksikin. Mutta ei tämä nyt niin vakavaa ollut