Ketään miestä tämä 14-vuotias ei varmaan kiinnostaisi...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
hiinä ja hiinä onko avaus hyvän maun rajoissa vai ei...
No eihän näistä jutuista tietenkään puhua kannata, ollaan ihan yhtä tyhmiä kuin meidänkin vanhemmat ja uskotaan että omat lapset on turvassa siihen asti että täyttävät 18 ja vasta sitten alkaa elämä. Mikä teitä tässä aloituksessa pelottaa, totuusko? Kyllä minuakin pelottaa, mutta viiden tytön äitinä mulla ei ole varaa olla naiivi.
no henkilökohtasesti minua ei pelota tässä avauksessa mikään. mutta jotenki avaus vaan on irvokas. jos oisit muotoillu erilailla niin ehkä se mielikuva ei ois ollu heti niin jyrkkä. siis minulla.

samaa mieki mietin ku sie. mietin paljonki sitä kuinka raadollinen voi tulevaisuus ollakaan :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä te haette näillä aloituksilla.
riitaa ja tappelua. mitäs muutakaan tällä palstalla nykysin haetaan? :whistle:
En minä kyllä riitaa halua vaan puhua asiasta, vastuullisena vanhempana. Anteeksi voisit hyökkäyksiäsi pyytää :whistle:
en pyyä anteeksi mitään hyökkäyksiä ku en oo mitään hyökkäyksiä ees tehny.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä te haette näillä aloituksilla.
riitaa ja tappelua. mitäs muutakaan tällä palstalla nykysin haetaan? :whistle:
En minä kyllä riitaa halua vaan puhua asiasta, vastuullisena vanhempana. Anteeksi voisit hyökkäyksiäsi pyytää :whistle:
en pyyä anteeksi mitään hyökkäyksiä ku en oo mitään hyökkäyksiä ees tehny.
Yllättyny olisinkin jos olisit myöntänyt että ehkä olit vähän liian asenteellinen ja oletat heti että jokainen aloitus tehdään pelkästä tappelunhalusta. Mutta haluaiskohan joku nyt puhua vähän aiheestakin. :whistle:
 
Minusta
Se, että lapsia kuvataan ja kannustetaan poseeraamaan tyrkyttämässä itseään, on vain ja ainoastaan surullista. Vaikka kuinka sanotaan, että vika on katsojassa, eikä liian nuoria saa haluta, niin kyllä se tosi on, että tuokin kuva on nimenomaan tarkoitettu herättämään seksuaalista halua. Kuten niin monen teinitytön pukeutumistyylikin.
 
Voisin mäkin "kuolata", jonkun 16v oroksen kuvaa, mutta jos se sama poitsu tulis juttelemaan yms. niin en todellakaan kuolaisi hänen peräänsä. Eli kuvassa ei kaikki näy, mitä näkyy luonnossa ja käytös ja olemus on kuitenkin se tärkeämpi kuin pelkkä ulkonäkö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minusta:
Se, että lapsia kuvataan ja kannustetaan poseeraamaan tyrkyttämässä itseään, on vain ja ainoastaan surullista. Vaikka kuinka sanotaan, että vika on katsojassa, eikä liian nuoria saa haluta, niin kyllä se tosi on, että tuokin kuva on nimenomaan tarkoitettu herättämään seksuaalista halua. Kuten niin monen teinitytön pukeutumistyylikin.
Olen täysin samaa mieltä. Jos kerran alaikäisiä malleja pitää olla niin ainakin odottaisi jonkunlaista säädyllisyyttä noihin kuviin. Ei tuokaan kuva kyllä mitään muuta mainosta kuin tuota LASTA, näin voi minusta sanoa iän huomioon ottaen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä te haette näillä aloituksilla.
riitaa ja tappelua. mitäs muutakaan tällä palstalla nykysin haetaan? :whistle:
En minä kyllä riitaa halua vaan puhua asiasta, vastuullisena vanhempana. Anteeksi voisit hyökkäyksiäsi pyytää :whistle:
en pyyä anteeksi mitään hyökkäyksiä ku en oo mitään hyökkäyksiä ees tehny.
Yllättyny olisinkin jos olisit myöntänyt että ehkä olit vähän liian asenteellinen ja oletat heti että jokainen aloitus tehdään pelkästä tappelunhalusta. Mutta haluaiskohan joku nyt puhua vähän aiheestakin. :whistle:
niin toi boldattu vai? sehän oli vitsi :LOL: ku eikös se niin mee että suurin osa täällä tehdyistä alotuksista menee tappeluksi jossain vaiheessa?

ja kovimpas hanakasti se sie oot minua seurannu ku tiiät tuommosia sanoa miun persoonasta... :whistle: ;)

ja mie puhuin jo aiheestaKIN.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Minusta:
Se, että lapsia kuvataan ja kannustetaan poseeraamaan tyrkyttämässä itseään, on vain ja ainoastaan surullista. Vaikka kuinka sanotaan, että vika on katsojassa, eikä liian nuoria saa haluta, niin kyllä se tosi on, että tuokin kuva on nimenomaan tarkoitettu herättämään seksuaalista halua. Kuten niin monen teinitytön pukeutumistyylikin.
Olen täysin samaa mieltä. Jos kerran alaikäisiä malleja pitää olla niin ainakin odottaisi jonkunlaista säädyllisyyttä noihin kuviin. Ei tuokaan kuva kyllä mitään muuta mainosta kuin tuota LASTA, näin voi minusta sanoa iän huomioon ottaen.
mutta se onki justiinsa tuo mallimaailman raaka puoli. että vaatteet suunnitellaan henkareille, ei ihmisille, ja mallien tulis olla jatkuvasti enemmän ja enemmän lapsen näkösiä, muotosia, kokosia... varmaan ois vielä hyvä että oisivat mahollisimman tyhmiäkin että vois oikeesti veättää ja reippaasti.

se on sairas maailma mutta ei siihen kukaan oon kovalla käellä ees puuttumassa. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä te haette näillä aloituksilla.
riitaa ja tappelua. mitäs muutakaan tällä palstalla nykysin haetaan? :whistle:
En minä kyllä riitaa halua vaan puhua asiasta, vastuullisena vanhempana. Anteeksi voisit hyökkäyksiäsi pyytää :whistle:
en pyyä anteeksi mitään hyökkäyksiä ku en oo mitään hyökkäyksiä ees tehny.
Yllättyny olisinkin jos olisit myöntänyt että ehkä olit vähän liian asenteellinen ja oletat heti että jokainen aloitus tehdään pelkästä tappelunhalusta. Mutta haluaiskohan joku nyt puhua vähän aiheestakin. :whistle:
niin toi boldattu vai? sehän oli vitsi :LOL: ku eikös se niin mee että suurin osa täällä tehdyistä alotuksista menee tappeluksi jossain vaiheessa?

ja kovimpas hanakasti se sie oot minua seurannu ku tiiät tuommosia sanoa miun persoonasta... :whistle: ;)

ja mie puhuin jo aiheestaKIN.
Mitä minä sinun persoonasta sanoin? Minusta olet oikein kiva ihminen, eihän nuo harmaiden räksytykset ketään kiinnosta mutta jos joku kiva palstalainen puhuu noin niin silloin sen huomioin. Siksi vaan sanoin että olisin yllättynyt kun täällä palstallahan ei sellaista asiaa tiedetä kuin että omia sanojaan vois joskus pyytää anteeksikin. Mutta ei tämä nyt niin vakavaa ollut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mun tyttö siis harrastaa karnevaalisambaa ja ensi keväänä kun on 16v aikoo osallistua passista kokeeseen....ja annan sen tapahtua. Itse olin passista jo 15vuotiaana. En näe siinä mitään ihmeellistä.
mutta harrastukset on asia erikseen ku lehtiä varten otetut seksistiset mainoskuvat.

koska sitähän tuo ap:n linkittämä kuva on, se on seksistinen. siinä tehään lapsesta lolita.

 
miettikää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä näistä asioista saa ja pitää puhua. Pään pensaaseen työntäminen ei näitä pikkutyttöjä suojele.
puhuminen on hyvä asia. Tällaisten kuvien levittelyt ja pällistely ei.
Miksi tämä kuva tähän tarvittiin että aiheesta voi puhua???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Mitä minä sinun persoonasta sanoin? Minusta olet oikein kiva ihminen, eihän nuo harmaiden räksytykset ketään kiinnosta mutta jos joku kiva palstalainen puhuu noin niin silloin sen huomioin. Siksi vaan sanoin että olisin yllättynyt kun täällä palstallahan ei sellaista asiaa tiedetä kuin että omia sanojaan vois joskus pyytää anteeksikin. Mutta ei tämä nyt niin vakavaa ollut :D
no en mie oikeesti sitä tarkottanu muutaku vitsiksi.

ku samasta aiheesta ollaan molemmat huolissamme tässä. :hug:

 

Yhteistyössä