Mila86 Mielelläni kyllä porukkaan liityn ja jakamaan kokemuksiani!
Elikkä cambridge-ohjelma löytyy netistä ja sieltä löytyy myös oman alueen valmentajat. Tuotteita saa vain valmentajalta ja siinä samalla sitoudutaan olemaan yhteydessä valmentajaan tavallaan ollaan tilivelvollisia painosta ja käydään sännöllisesti punnituksessa, mikä sopii minulle paremmin kuin hyvin
Tiedän että minulla on takapiru joka vahtii ja katsoo että pysyn kuurissa ja tulosta syntyy.
Ohjelmassa on 6-tasoa, taso-1 on paasto jossa syödään 3 pussia ja vähintään 2.5 litraa vettä päivässä eikä mitään muuta, taso-6 on painonhallintaa ja välissä olevilla tasoilla opetellaan syömään oikein ja katsotaan jokaiselle se sopiva taso millä lähtee laihuttamaan.
Itse olen ollut tuolla paastolla ja sitten paasto+, jossa saa syödä yhden aterian päivässä pussien lisäksi joka sisältää lihaa ja kasviksia.
Sopiva alotuskuuri on 3 viikkoa ja 3 viikon pussit maksavat n.177e. Monesta hinta on korkea,mutta kun miettii paljolla siinä ajassa ostaa normi ruokaa ja herkkuja yms. kun tässä tosiaan ei syödä mitään muuta. Ja miettii sitä mitä tällä pudotuksella voi saavuttaa...
Ensimmäinen viikko on pahin,mutta kun sen selviää niin olo helpottuu ja vaa'an lukemat motivoi jatkamaan,nälkä häviää, makeanhimo häviää ja dietti rupeaa menemään rutiinilla, jaksaa paremmin yms...
Tämä on minulle ainut sopiva tapa laihtua,koska tiedän tasan tarkkaan mitä päivässä syön, ne on ne 3 pussia eikä mitään muuta,joten en rupea niin helposti luistamaan tai soveltamaan itse diettiä jne..
Suosittelen tätä kyllä kaikille,jotka haluaa pudottaa painoa suht nopeesti.
Makuvaihtoehtoja löytyy monta, niin suolaista kun makeaa ja olen kokenut nämä pussit paremmiksi kuin muut, ei ole jauhoisia ja paremman makuisiakin.
Että ei muuta kun ottamaan yhteyttä oman alueen valmentajaan!!