Huomenta!!
Täällähän pitää käydä nykyään mont kertaa illas et pysyy kärryil!! :O
Supsu, Ei ne sua painon takii tyrmää, mulle on tosiaan annettu BMI rajax 31,5 et se hoito alotetaan. Ja sit aion vaan jatkaa siitä... Repsahdusten kera....
Mä taidan sit olla ainut vastarannan kiiski ton baareilun suhteen...
En tiä.. Mua vaan kertakaikkiaan ahdistaa olla siel!!! Kaikki on räkälärvit, musiikki soi täysillä ja kallista viinaa!!! Must taitaa tulla vanha!!
Kyl muaki hotsitti aiemmin, just teidän ikäsenä, ain sinne viimekesään asti...
Tai se on velki kivaa, ku ottaa sen pari siel pubis (alkuillasta tai aikasin päiväl ku om hiljasempaa), ja nököttää pelikoneel omas rauhas tai sit just miehen tai jonku kaverin kans, ja sit siit kotii jatkaa. Tai sit mennä mökille saunoo, pelaa ja kaikkee ihkuu
Yx mis oon teijän kans aika samoil linjoil, et en juurikaa harrasta noita otetaa "parit". Se on joko lärvit tai selvinpäin. Tosin, oon alkanu aattelee et voisin opetella sen tavan. Ei menis seuraava päivä hukkaan tms....
Must alkaa näköjää oikeesti tulee vanha, voi video!!
Varmaan vaikuttaa seki et olin monta vuotta töissä ravintolassa, baarimaijana ja tarjoilijana. Oon viettäny siel nii paljon aikaa et ehkä six myös tympii...
On mul jo viime kesän ollu vähä et ennenmmi koton tai luonnon helmassa tms.. hohhoi..
Kaikki tavallaan
Nyt kuitenki olis tarkotuksena pitää tipatonta hetken aikaa. Ei tuu sit darramässyi tms..Ja hoitoon pääsy on sillon askeleen lähempänä