Hellou.. En paljon oo päässy käymään.. oon ollu jotenkin tosi poikki iltaisin täl viikol...
Arcatha, toi on iso urakka, mut jhos sen ajattelee just noin et se on elämäntaparemontti, nii uskon et se menee helpommin!!! munhan pitäs kans saada tollanen 30kg pois yhteensä, nii oisin sit normipainonen. Ja tosiaan se lähteminen on se vaikein juttu... Mut sit ku vaan menee ni fiilishän on mitä loistavin!! Ja tiedän ton tunteen et ahdistaa mennä sekasalille ylipainoisena.. Itsellä ollut siis sama, mut sit löysin ryhmäliikuntatunnit, ja käyn vaan harvemmin salilla.. Ja vielki ku sen kerran salille meen, ni kyl välil tulee vähä ahistus, mut sit oon vain ajattelematta sitä. Koitan miettii sillee et mähän oon lähteny hoitamaan itteeni sinne ja tekee sen terveyden eteen jotain!! Ja sit en vaan välitä kiloista.. Tsemppiä vaan kovasti!!
Kiitos häätsempityksistä!!! Kovasti yritän fiksusti herkutella!! Autolla aion sinne lähteä, vaikka pakko tunnustaa, tekis ihan sikana mieli ottaa pari juomaaki
Koitan sitä vastaan taistella, ja miettii sitä krapulaa ja henkistä olotilaa mikä siitä tulee... Jos huomen kotona vaik jois lasillisen punkkuu ni katois juopottelufiilikset!! Mä oon tullu muuten siihen tulokseen, et mun tekee mieli juoda vaan sen takii, ku se on ollut vähä niinku tapa tuo viikonloppujuhlinta...Kroppa ihmettelee ku akka hilluu selvinpäin vaan...
Pitäsköhän täs huolestuu ja ilmoittautuu johku AA:han
Ku oon selkeesti vähentäny juopotteluu nyt ni tekis vaa mieli ottaa.. aiemmin ku juopotteli just lähestulkoon joka viikonloppu, ni ei ees tehny mieli, sitä vaan otettii!!! Onx sul
Mila ollu samoi fiiliksii?? Mites
Arcatha, käytäx sä alkoo ollenkaa??
Jossai kohti muute joku kysy tupakasta tääl... Olit se sinä
Mila? Mun on pitäny siihen vastaa mut sit ollu siin kohtaa jotaa muuta ni unohtunu, mut siis mä poltan, ja aion ensin pudottaa hoitoon pääsyrajaan painon ja sit alkaa keskittyy myös siihen töäs ohessa. Mieski lopetti, ku polilta käskivät..Mul se on viel edes.. Ei voi tehdä kahta näin isoa asiaa yhtä aikaa!!!
Kuullaan taas ihanaiset