Moikkas tytot.
Mulla on hyvia uutisia. Palasin kiltisti pisteille viikonlopun syopottelyn jalkeen ja tanaan eli tiistai aamuna kavin uudestaan vaa'alla yhden paivan pisteilyn jalkeen. Huippu yllatys: 600g oli lahtenyt paivassa! Siis noin paljon noi sipsit keraa nestetta kehoon! Tasta vois paatella, et viime viikon plussa saldo oliskin vain +200g. Mutta taman ma tein vaan motivoidakseni itseani, joten Tanzzzku ei tarvii tota listaan paivittaa. Kattotaan taas sit ens maanantaina joka on mun punnituspaiva.
Elikka torstaihin asti ainakin nyt jaksan taas pisteilla. Torstaina on sit meidan tuomion paiva, eli PASin tulos selviaa. Sen tulos voi sit vaikuttaa mun jatkamiseen hetkellisesti, hyvassa tai pahassa.....
Aattelin kertoo millainen on suurinpiirtein mun paiva, jos pysyn kurissa. Ehka se antaa teillekin uusia ideoita!!
Paivittainen points maara 30 points
Ensinna: juon vetta/teeta/kahvia/light limuja (0 points)
Valipaloiksi: vihanneksia ja hedelmia eri muodoissaan, esim omenaa, banskua, pikkuporkkanoita, mandariineja (0 points)
Aamupala> yleensa joko lautasellinen kaurapuuroa, marjoja ja lasi rasvatonta maitoa taikka lautasellinen muroja ja rasvatonta maitoa ja joku hedelma. (5 points)
Lounas> teen ison salaatin, jossa salaattia,tomaattia, kurkkua, omenaa, rasvatonta juustoraastetta noin 1 desi, rasvatonta salaattikastiketta 2 rkl, ja sit jotain proteiinia esim. kanaa/lihaa/kalaa pilkottuna sopiva maara (yleensa noin 100-150g).
(6 points)
Vaihtoehtona salaatille, jos en jaksa pilkkoa, on yleensa joku keitto tai pakaste ateria. Taalla on Weight Watchereilla oma ruoka linjasto kaupoissa, joten niissa on pakkauksissa valmiiksi pisteet (keitot 4 points, ateriat 6-8 points)
Paivallinen> Paivallinen voi olla mita vaan, mutta se vaan pitaa mitata/punnita.
esim. pastaa ja jauhelihakastiketta noin 5 dl verran yhteensa (10 points)
pihvi 200g/keitettya perunaa 3 kpl/1 rkl voita/keitetyt vihannekset (10 points)
kanaa 200g/riisia noin 2,5 desia/keitettyja vihanneksia (11 points)
puolikas vaharasvaisesta pizzasta (15 points)
Riippuen siita mita ruokaa olen paivan aikana syonyt, mulla voi olla illaksi tai valipaloiksi jaljella 2-10 pointsia!!
rasvaton jogurtti 2 points
munakas 6 points
pala suklaata 1 points
100g sipseja 6 points
1 paahtoleipa juustolla ja voilla 6 points
jaatelotikku 2 points
Siinta sitten vaan rakentelemaan....