Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Love varmaan jos la sattuu siirtävät pe.. muistelen et mulla olisi kerran ollut niin ja eikös teillä ole niitä 3 päiväsiä ;) tai sit irrotuspiikillä (maksaa toki se sit taas mutta ei menis kierto hukkaan).
Niin ne miehet :) Omanihan ei todellakaan ole mikään "lapsi ihminen" että leikkis lasten kanssa, välttelee mieluusti lasten kutsuja (ei jaksa/kestä sitä metakkaa) Mutta kyllä se sit taas joskus intoutuu vähän vanhempien lastenkaa jotain pelaileemaan, siis potkimaan palloa ym. Eikä siis myöskään ole mikään tunteiden näyttäjä, en sit tiiä tarkkaan kuin paljon tää häntä painaa, mutta veikkaan et enemmän silleen kun tietää miten raskaasti minä otan. Mutta kyllä siltä sit tulee aina niitä niin yksin kertaisi, mutta totta olevia "tokaisuja". Nytkin tuossa yks päivä kun jotain sanoin et kaikki muut vaan plussaa (tuolla ivf ketjussa) ja mulle ei taaskaan "jää" plussaaa o_O (joojoo). Niin eka oli että no josko sinäkin nyt, että eihän tiiä. Sitkun sanoin sen et no mutta kun ei mulle jää :whistle: Niin vähän ihan naurahti että niin onkos niitä joku tietty määrä! Ärsyttävää miten oikeassa se voikin aina olla noiden yksin kertaisten ajatustensa kanssa :D Mutta kun ei hän sitä nyt sellaseen pysty!

Mulla on joskus ennen pas:sia buustattu muniksen kasvua (ovuloin siis kyllä mutta follin kasvu on hidas ja ovis tulee joskus vasta kp18-24, useemmin sielä yli 20) pienllä määrällä menopuria. Mutta joo varmaan on paljon muitakin vaihtoehtoja, riippuen mikä teidän tilanteeseen sopii..
Mulla alkaa olla itselläkin sellanen ahdistus ees mennä mihinkään lastenkesteille.. tai siis ollut tietty pitkään. Mutta tää syksy on ihan piinaa kun suunnilleen joka vkl on jotkut!!!! :unsure: Itse olen aina ollut todella lapsirakas ja tosiaan ainut asia maailmassa minkä olen tiennyt haluavani (toki lottovoitto :giggle:).. mutta jotenkin nytkyisin en halua leikkä edes kauheesti lasten kanssa tai mitään, mieluummin veräydyn kauemmas.. ihan kauhee ihminen, miten voi alkaa tuntea jonkin sorttista "katkeruutta" (kai) jo lapsiakin (maailman viattomimpia ja täysin minun ongelmiini syyttömiä) kohtaan.. kuinka noloa edes tunnustaa tällästä, mut jotenkin olen sellasen tunteen istestäni pari kertaa huomannut.. :cry:
Niin ja love vielä, ethän sie nyt oikein noinkaan voi ajatella ettet kykene miehellesi lasta suomaan, kun eikös teillä se vika ollut niissä siittiöissä?! :oops: Ja varmaan se juuri sit häntäkin ahdistaa ettei jaksa olla positiivinen..

No jos nyt vielä vähän omasta olosta.. maha on yhä kipeä.. (n) uskoisin siis että yhä ne munasarjan siellä isona palloilee.. ja ajattelin tossa että näinköhän olen saanut aikaan sisäisiä mustelmia. Kun kysyin sillon siirrossa et miten urheilut. Niin hoitaja oli et ei oo rajottaita et oman olon mukaan mutta et ei nyt mitään tyyliin potkunyrkkeilyä missä tulee paljon tärähtelyä ym. suosittele, että kun ne munasarjat on niin isot ja liikkuvat sit siellä niin vois tulla mustelmia sisälle :eek: No en nyt potkunyrkkeilemässä sentään ole käynyt, mutta pari kertaa lajia missä kyllä tulee aika räväköitä liikkeitä.. Nyt tuntuu siltä et ei oikein kykenis, kannattas, kun tavallaa kiristää jostain sisältä sen lisäksi et on aika pinkeellä alavatsa..eilen tuntu jossain vaiheessa jo kun suoristi itsenvä ihan suoraksi että kiristää (huomaan kokoajan olevani vähän etu kumarassa, etenkin kun nousee ylös, niin eka köpöttää silleen linkallaan).. ja nytkään ei ainakaan tunnu hyvältä venyttää yhtään silleen et nostas kädet pään päälle jne. Kissa (siis pentu joka painaa varmaan noin 1,5kg, onneks ei isompi ponttooni :ROFLMAO:) hyppäs aamulla sänkyssä tohon alamahalle niin auts.. Ja jos oikein haluaisi ajatella että se johtuisi nyt "jostain muusta"! :rolleyes: niin tää on sit taas sarjassamme ällötys juttu.. mutta kun olin aamulla laittanut luget ja sit nukuin viellä, niin sen sijaan et ne olisi valunut pikkuhousun suojaan, olikin sellanen lähmä valinut ikäänkun vakosta pitkin sinne "ylemmäs peppuun/pöksyyn" eli oli juoksevampaa/vetisempää mömmöä.. (ja siis ihan varmaan olen tämän lukenut olevan the merkki :ROFLMAO::LOL:) sorry tästä infosta.. no joo tuskinpas vain.. finnejäkään ei ole ilmaantunut, kun se yks pikku näppy :p

Domi varmoja merkkejä! Kyllä sinäkin sinne aaltoon vaan ajaudut ;) nii ja siis onhan meillä miehen simpoissa vika, mut ne on kuitenkin hedelöittänyt jo 18 munasolua. Eikä ne vaan tarraa :unsure: siksi ajatusmaailmassa pinttynyt se etten minä voi sitä lasta hälle antaa, satunhan nyt hänen kanssaan olemaan :D meillä kuitenkaan lahjasolut ei oo vaihtoehto, tuskin adoptiokaan. Ja siis lahjasolut just sen takia että miehelle tärkeetä, ei voi kuvitella et ois jonkun toisen soluilla hedelmöitetty kun ei sit ois kuitenkaan "hänen". Ja pakko myöntää et ymmärrän. Itellehhä se ois helpompaa koska sen lapsen kantaisin silti. Mut ajatus siitä et mies hedelmöittäs toisen naisen joka meille synnyttäis lapsen niin joo ei :ROFLMAO: eli periaatteessa tällä kaavalla voin samaistua tunteisiin lahjasoluista :geek:

Tiiä vaikka kumeilijainen törmätään polilla ;) jos nyt tulevasta torstaista puhuit :LOL: ja kiva et oot onnistunut pudottaa painoa! Mä oon ikuinen jojoilija, nyt pari kiloa kevyempi mut kk päästä taas tuskin :LOL:

Nyt on taas yksi pieni annos ovitrelleä nahkassa, saas nähdä pysyykö vuoto pois. Viime yön perusteella sanoisin että ei. Oli nimittäin sellasia menkkakramppeja että.. :censored: ja siis nyt on 11 päivää punktiosta ja miun luteraali vaiheella siis menkkojen aika :cry: (tai oikeestaanhan jo "voiton puolella" sillä se on yleensä sen n.10 ovis plussasta) Pelkkien lugejen läpihän alkaa aina PAS:seissa joskus pp.12 (siis kun on siirretty niitä 2 ja 3 päiväsiä) ja tuoresiirrossa viel aikasemmin...nyt siis pp6 viis päiväsellä.. eli joo täsmää siihen et kohta vuodan :cry::mad::cry: Tiedän toki että nuo kivut voisi olla myös "hyvä juttu" mutta vähän liian "sopiva" ajoitus..:(

Domi toivotaan että olis vaan hyvä juttu! Et uskaltautunu vielä kumminkaan testaamaan? Saattashan siellä jo jotain näkyä.. Mie kyllä niin toivon että sun vuoto pysyy poissa ja nuo on vaan "hyviä kipuja"! (y)

No näkyshän siellä kun se ovitrelle on/sisältää istukkahormonia antaa näin ollen plussaa testiin :ROFLMAO: Joten siitä syystä mulla on erikois pitkä piina (siis jos vuoto nyt vaan pysyy pois) ja testipäivä vasta 16 päivää siirrosta, kun pitää olla viikko viimisestä ovitrellestä! :rolleyes:

Kiva kuulla vähän konkreettisia lääkkeiden nimiä. Miulla lyhyt kierto 26-30 pv normaalisti ja vuoto vain 1-2vrk. Kiertopäivä 12 on kun polille aika. Kyllä se pistely ois jännä en tiedä. Vaikka hoitoalalla työskentelen ja päivittäin pistelen asiakkaita niin on se itsensä pistäminen aina paljon jännempää.

Hupsista Domi :D:LOL::ROFLMAO: enhän minä nyt tuommosia osannu ajatella :ROFLMAO: sori! Vitsit kui pikään joudut piinailee :confused: toivotaan ettei se vuoto nyt ala keskenkaiken! :devil:

Piusy ite kammosin niitä pistoksia ihan sikana. Ekan inssin kun käytin menopuria niin ukko sai tuikkaa piikit mahamakkaroihin, ite en voinu aatellakkaan. Sit ekan icsin tullessa rohkaisin mieleni ja rupesin ite. Mut kyl se edelleen kuumottaa. :D tsemppiä! Eikös teillä ollut pari viikkoa käyntiin?

Love- pikkusen reilu viikko käyntiin. Joo mulla ollu käytössä biologinen lääke joka pistetään kuin insuliinineulalla mutta se ampasee sen neulan niin se oli kyllä kauheeta taistelua aina sen kanssa. Onneks ei ollu pitkään. Pitkäaikaissairauteen joka nyt remissiossa viitisen vuotta jo

• Tykkää
Reactions: love-
Onnea matkaan lovelle ja kuumeilijaiselle tämän päivän poli käynteihin.
Ei ne piikit sit kauheen pahoja lopuks ole.. toki mulla ei mitään piikkikammoa ole koskaan ollut. Pahinta ollut ehkä jossain lääkkeessaä niiden lasipakkausten auki napsauttaminen, sitä en meinannut millään oppia ja oli pari kertaa sormet verillä kun se sit hajos käsiin se kärki :LOL: (onneksi ei sentään lääkettä hukkaan mennyt)

Täällä nyt tällä erin viiminnen piikki massussa.. ja sit pitäs vielä viikko ootta varmistusta pettymykselle.. Vaikka alkaa tää omassa mielessä selvä olla. Maha kipuilut on lieventynyt (se yks yö oli se kaikkein pahin) nyt ollut sit ihan perus juilintoja ja jomoja mitä nyt aina. Joten se oli varmaan jotain punktion jälkeistä. Edelleenkin vatsolihasten käyttö saa useimmiten aikaan repäisy kivun, siis jos sänkystä vaikka koittaa nousta. Mutta muuten ei oo maha ihan niin kipeä eikä turvota niin paljoa. Tai saa toki nähdä vieläkö tämän päivän lääke annos pahentaa. Mutta siis jos kehossa nyt olis muuten alkanut kehittyä hcg:tä niin ei olisi varmaan helpottanut olo :( tissit täysin samassa kans, nännit aavistuksen arat, ei muuta (välillä jopa ei oikeestaan edes ole arat) Eipä siis lupaa hyvää.. :cry:

Tervehdys kaikille, liitynpä joukkoonne :)
Kesällä/alkusyksystä kävin lukemassa hieman juttujanne, mutta nytpä annan itseni "ilmi".
Ensimmäistä täällä yritetään, ja iän puolesta liian myöhään aloitettu haaveilu. Pari vuotta yritetty ja tällä viikolla rinteellä parisuhdekäynnillä käyty.
Mies ei liian innoissaan tästä prosessista ole, joten nähtäväksi jää tulos (toki tähän saakka sain houkuteltua ja ehkä käynnin myötä aavistuksen positiivisemmalla ajatuksella mukana hoidoissa :))
Termit on hukassa, en liikaa ole halunnut googlailla..Iän puolesta E melkein suoraan suosittelisi koeputkea (IVF?). Se ehkä minustakin tuntuu jotenkin "liialta", ja mies totesi, että jos pari kertaa epäonnistuu niin (anteeksi termi) "olen hullujenhuoneella" pettymysten vuoksi :D Kun välillä on "hieman" ottanut koville menkkojen alkaminen...

Olikohan se nyt Piusy, kuka oli ns. viikko myöhemmässä tilanteessa? Mutta anyway, minulta otettiin 9 putkea verta, ja minä jo kauhistelin sitä :D Ja siis pariskunta käynnillä tehdään naiselle ultra/sisätutkimus ja mieheltä ultrataan kivekset (toinen aina poistui aulaan siksi aikaa). Lähinnä miehelle kannattaa vinkata etukäteen ettei ole liian suuri shokki ;)
Saa nyt nähdä miten me edetään, vähän itselläkin jäi kysymysmerkkejä ilmaan, että mitä tilanteessamme voi tehdä (sinänsä suoranaista selittävää vikaa ei ilmeisesti löytynyt, mikä tavallaan meidän tilanteessa on helpotus, ettei ainakaan miehessä vika - tuntui olevan kova paikka ajatuksena, sen takia vähän hankasi vastaan..)

Mutta siis, tungen keskusteluun mukaan :) Moi vaan!

• Tykkää
Reactions: Domi
Tervetuloa vaan joukkoon janitainen! Vaikka eihän tänne kyllä ketää haluaisi, eikä siis pahalla vaan kaipa ymmärrät(te) mitä tarkoitan. :)

Mites meni kuumeilijainen teiän käynti?

Minä en nyt tiedä millä mielin olisin. Rakkuloita oli mutta selkeää johtofollia ei ollut, kaikki oli pieniä. Ens ti pitäisi olla ovis+, mutta heikolta näyttää. Testailen, tai testailisin jos testit tulisi, tiistaihin asti. Täytyy kai huomenna kaupasta käydä pc:t.. Jos plussa tulee ennen sitä niin soittelen, mutta muuten käyn vielä silloin ti näytillä et mitä tehdään. Nyt oli puhetta E:n kanssa et otettais pari sulamaan ja katotaan kasvaavatko 5päiväsiks, siirretään se kumpi kasvaa (ja jos molemmat niin toinen takas pakkaseen) ja jos kumpikaan ei niin sit ei. Mut oon kyl vähä valmistautunu siihen et tää kierto on floppi ja katellaan marraskuussa uusiks.. :unsure:

Joo kyllä kätilö aikaa varatessa varoittelikin ja kerroinkin ukolle. Klo 13 pääsee töistä ja 13:30 aika niin tasan sen verran saa käydä kotona että ”pallit pesee” ja sit mennään vauhdilla. Eihä rantakylästä pitkään aja ja ainut miten sai järjestettyy että päästään yli päätään sinä päivänä.
Tervetuloa janitainen

Noniin nyt on täälläkin käynti takana päin, ja ihanaa sanoa, että se meni kyllä todella hyvin!

Kuten kerroin aikaisemmin, olen tehnyt ruokavaliomuutoksen ja paino on vähän laskenut. Ja kuinka ollakaan, sain keskiviikkona täysin puskista vahvaakin vahvemman ovisplussan testiin!!! :) päivällä alkoi sitten jo tuntua aika kovia oviskipuja ja laitoin miehelle viestiä että nyt vauhdilla työmatkalta kotiin että päästään laittamaan uimarit matkaan :D torstaiaamuna viiva olikin sitten jo haalistunut, ja oletin että ovis oli tapahtunut. Melkeinpä heti alkuun tuolla ensikäynnillä sitten ultrattiin (meillä mies oli huoneessa, ei passitettu käytävään koska on nähnyt mut lettu levällään siinä gynen tuolissa monta kertaa aikaisemminkin Feminolla, joten tuttu näky :D). Ja kyllä, ovulaatio oli tapahtunut!!!!!! :) :) E kehui että tilanne näytti kuin suoraan oppikirjan sivulta ja keltarauhanen oikein hyvältä. Uusille siis tiedoksi, että mulla on todettu PCOS ja en siis ovuloi ilman lääkkeitä käytännössä koskaan, joten siksi olen niin innoissani tästä. :D JA tämä oli siis jo toinen kerta putkeen! Olen kyllä niin motivoitunut jatkamaan tätä uutta ruokavaliotani! No sitten hoidoista, että päätettiin, jos nyt ei tärppää niin tehdään 2-3 inseminaatiota luonnolliseen kiertoon, jos tosiaan ovulaatiot jatkavat tulemistaan. Mä oon teinivuosina joskus sairastanut klamydian ja E suositteli, että jos ei insseistä tärppää, niin tehdään laparoskopia ja tarkistetaan, ettei tuo pirullinen tauti ole tehnyt jotain ns. "foliota" munasarjojen päälle. Hän kyllä epäili että tuskin näin on, kun yksi raskaus kuitenkin alkanut luonnollisesti. Mutta näillä mennään :) tuli todella hyvä mieli, kun omakantaan oli kirjattu, että molemmat munasarjat normaalit. Kuukausi sitten oli vielä aika rakkulaiset. Nyt sit vaan piinaillaan taas :D meni kyllä tosiaan meillä vähän ajoitukset mönkään. Heiluteltiin peittoja sunnuntaina, ja sitten uudestaan vasta silloin ke-iltana kun mies tuli työmatkalta kotiin. Ja voi olla, että ovis oli jo tapahtunut siinä vaiheessa iltaa. E oli sitä mieltä että riittää kyllä, ite oon vähän epäileväinen :D mutta saas nähdä. Ja ainiin, paino tippunut nyt yhteensä jo 4,5 kg! Pikkuhiljaa lähemmäs tavoitetta siis :)

Domille paljon tsemppiä vielä pitkään piinaan! Toivotaan että se oireettomuus olisikin nyt sit nimenomaan se oire (y)

Love, toivottavasti kuitenkin pääsisitte siirtoon!:love: Tule sitten kertomaan miltä siellä tiistaina näyttää!

Ja janitainen tervetuloa joukkoon mukaan! :)

Joo viime siirto 2 blastoa ei tuonut toivottua tulosta ja viimeinen alkio enää pakkasessa.. tarkoitus oli että seuraavan vuodon jälkeen mutta hitto se on VIIMEINEN!!!! Jännittää, pelottaa ja en raaski vielä sitä käyttää.. no katsellaan milloin :) että tälläistä tänne..

Tehdäänkö sellainen lista mitä päiviteltäs mutta mistä näkis millanen tilanne kullakin, mikä hoito, millo hoidot aloteltu yms yms. Mie voin vaikka ottaa sellasen tekeekseni ja päivittelen sillon tällön.
Esim
Piusy, ensimäinen lapsi, yritystä sy2013->, pkssk sy2017, ei vielä tietoa mistä johtuu?

En osaa itestäni kyllä ees vielä muuta kirjotella

Jos vaan piusy viitsit niin oos huippuu! (y)

love-, ensimäinen, yritystä 2012->, pkssk tammi2015, siitiöt, 2 icsi/ivf 2pas.

Kuumeilijainen voin vain kuvitella sen fiiliksen mikä on ollut oviksen löytyessä jos aiemmin ei ole ovista edes ollut! Ja oon kyl E:n kanssa samaa mieltä ettei oo ollu liian myöhästä heilutella peittoja sillo samana iltana, kuitenkin ovishan tapahtuu pos-testistä sen 24-36(tai48 riippuu ketä uskoo) tunnin aikana (y) peukut että ihan luomuna nyt onnistuisitte! (y)

Kesänlapsi oon pahoillani ettei onnistunut :( tiedätkö oliko ollut yritysäkään tarrata? Voimia ja tsemppiä viimeisen kaverin puolesta! Olikos teillä mones hoito, et onks nyt ihan viimeinen mahdollisuus?

Ei tarvinnut lähtee pctä ostamaan, estit saapui eilen. Taidanpa näköjään testata aamuin illoin, eilen illalla aivan onneton hailura (kuitenkin yli 4h pidätystä eikä runsasta juontia) ja tänä aamuna melkein pos näköinen viiva. o_O ja en usko et ykskään folli ois kajden päivän turbokasvua ottanut :D mut kai siel joku niistä kuitenkin kasvaa koska testi vahventuu.. Vähän kyl jännittää se tiistai..

Pahoittelut kesänlapsi ettei tärppiä tullut viimeksi. Tiedän kyllä tuon viimeinen alkio tunteen.. :( ei kiva.. mutta voinko tähän nyt kommentoida sit sen tavallaan raivostuttavan, mutta samalla yksinkertaisen totuuden mitä mies minulle sanoi viime kevään: "sitten niitä pitää hommata lisää."
Siitä listahan tosiaan on ollutkin tässä puhetta ja miun se piti tehdä, vaan en ole saanut aikaseksi, joten ole hyvä vaan Piusy jos olet aikaan saavampi..:D Mulla lähti joka kerta taas ylikierroksilla aivot tuottaa kyssäreitä siitä mitä siinä olis hyvä olla ja en sit vaan koskaan jaksanut niitä pohtia.. esim. halutaanko laittaa iät? ja tulisko sellanen onnistujien osio luomaan toivoa, mihin sit esim. Gerbera ja Voikukka pääsis suoraan.. tuleeko piina kohta erikseen?

Domi # ensimmäinen # 4/12 # selittämätön# hoidot pkssk 2013-2017 (3xIVF/ICSI joista 13 siirtoa 2-3pv, ilman tulosta) Nyt: yksityisellä Lpr 1.IVF (jos iät tahdotte laittaa 35/34 (minä siis 35, mies 34))

Nythän siis piinailen 5pv alkioo, siirretty 10.10 ja testi päivä 26.10, (koska tukena ovitrelle joka antaa plussan ovistestiin) Pakkasessa: 2x5pv

Tehtiin meille toki aluks ovulaatio induktioita ja inssejä vaan en ees muista monta.. lie nuo "rankemmat" riittää tuolla listalla..

Josko se ovis sieltä love tupsahtas! (y)

Pkssk lapsettomuushoidon keskustelijat

Nimi, ikä, monesko lapsi, mistä asti yritetty, milloin hoitoihin, missä vikaa, mikä hoito. Alla piinailuja päivittelen milloin kerkeän.

love-, ensimäinen, yritystä 2012->, pkssk tammi2015, siitiöt, 2 icsi/ivf 2pas.

Domi # minä 35, mies 34 # ensimmäinen # 4/12 # selittämätön# hoidot pkssk 2013-2017 (3xIVF/ICSI joista 13 siirtoa 2-3pv, ilman tulosta) Nyt: yksityisellä Lpr 1.IVF

Piusy, ensimäinen, yritystä sy2013->, pkssk sy2017, ei vielä tietoa mistä johtuu eikä miten hoito alkaa.

Piinat 22.10 :rolleyes:

Domi Nythän siis piinailen 5pv alkioo, siirretty 10.10 ja testi päivä 26.10, (koska tukena ovitrelle joka antaa plussan ovistestiin) Pakkasessa: 2x5pv

Piusy Piinaillaan pariskuntakäyntiä :D

Hoitojen myötä onnistuneet !!(y)

Gerbera
Voikukka

Lähetääs tämmösellä liikkelle, yritän pitää jotain värikoodia jotta selkeempi, katsellaan kuinka pitkään pysyy :geek: Huudelkaa väreillä niin osaan päivitellä, enkä ole tosiaan aiemmin tämmöstä tehnyt joten katsellaan miten hyväksytte ;)

Hei käyt sie love tänään viellä "näytillä" vai pelkillä testeilläkö meette? Mitä ne on näyttänyt??
Kuumeilijainen on se ihmiskeho jännä kapistus, joskus tosiaan voi niinkin pieni asia vaikuttaa että saa vähän painoa pois niin alkaa toimia paremmin.. Siksi varmaan hoitoihin jonkinlainen painoindeksiraja onkin olemassa..
Täällä vuoto yhä taistelee poissa.. vaikka en usko et pelkät luget jaksaa pitää pois to asta.. (siis raskaushna ei ole vaihtoetho/mahdollista :)) Nytkin kyllä yöllä oli menkkamaista juilintaa.. eli vessakaikat pelottaa!!! En tiiä miksi sitä niin pelkää, kun uskoa muuhukaan ei ole, eli tietää että se on väistämättä edessä. Miksi välttättä tahtos päästä sinne to asti että sais tehä testin, jos kuitenkaan testiin ei kahta viivaaa saa o_O ihmisenmielikin on niin outo.. Välillä tulee yhä sellasia, eiks mulla nyt vois olla vähän (esim.) pahaolo viurahduksia, sit joutuu toteemaan et joo ei.. :(:cry:

Kiva piusy et sait listaa tehtyä! (y) ja onnea bloggailuun! Ite mietin silloin aloattaessa kans et rupeisin jonkin sortin blogia pitämään kun tykkään kirjottaa, mut en sit jaksanu :D

Domi jospa sen vuodon nyt pitäi poissa nimenomaan se raskaus ;)
Täällähän testi edelleen negaa. Kävin tänään näytillä koska pos tulosta ei vknlopun aikaan tullut. U tuumaili että siellä pari follia on tuloillaan, yks vähän isompi, testailen pe asti ja ens viikolla soittelen tuloksista. Kuulema limakalvo vastaa follia, joten siirto aika todennäköinen, lääkäri ainain oli luottavaisin mielin. :) ite en tiiä oonko niin luottavainen.. :rolleyes: minuu melekin hihitytti(ei siis pahalla!) kun tuonne listaan laitoit Lpr.. Siis kun itelle se on eka ja auttamatta Liperi, ei Lappeenranta :p

Tsemiä kaikille!

No voihan Liperi love!!! :ROFLMAO::ROFLMAO::LOL::ROFLMAO::ROFLMAO: Kiva jos pääsette siirtoon.. Aloitin noin tunti ja 20min sitten takomaan itselleni päähän että, minä olen raskaana, minä olen raskaana.. :p joo, auttaa varmaan asiaan!!!! :D Ihme kun ei samointein alkanut vuoto :)

Noin niinkun millähän logiikalla piusy :ROFLMAO: eiköhän minun tsäänssit ala olla melkolailla olemattomat kaikkien vuosien ja alkioiden jälkeen.. mutta joo ihanaa kun sinä jaksat olla positiivisin mielin ja miksi et olisi.. suurin osahan saa hoidoista avun ja useimmat hyvin nopeastikkin.. ei kaikki päädy katkeriksi lapsettomiksi loppuiäkseen, onneksi, mutta jollekkin sekin paska lankeaa.. yllätys.. että minä olen sen arvan tainnut saada..

Yhteistyössä