Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Kyllä se sieltä siirto lähestyy :rolleyes: huomaa että iltavuoro takana ja muuyenkin ihan pasmat sekasin kun vieläkin pompin ylhäällä :LOL:

Voi ois kyllä aikamoinen pommi jos nyt yks kaks yllättäen siirtyis kaikki toisaalle :eek: tai siis just se et mites jo kerätyt alkiot, kuljetetaisko ne toisaallr, entä jos joutuiskin kaikki käynnit käymään yliopistollisessa sit kuitenkin o_O onneks se oli vain jonkun oma johtopäätös, ainakin sen käsityksen sain tosta uutisesta jonka piusy linkkas :)

Toivotaan että Domi sun läppäri elää vielä pitkän elämän pikku kylvystä huolimatta! Ja toi turvotus/turvotuksen tunne on jotain kauheaa. Mulla viime kierrossa nousi melkein 3kg paino pelkästään ennen vuotoa johtuvasta turvotuksesta :confused: mulla ois vielä muutama kg puotettavaa et oisin normipainon rajoissa :unsure: ainakin bmi mittareiden mukaan, mut oon niin saamaton saamaan itteeni urheilee että ihan hävettää (n) jospa joku kaunis päivä.. :whistle:
 
Kovalla kiireellä ne tosiaan sitä aisaa kävi "oikomaan ja kieltämään".. mutta luulen ettei se välttämättä ihan poissuljettua ole, tuntuu sen verran kaikkee myllerrystä ja paskaa (säästöpaineita) olevan. Ei nyt varmaan aivan heti mutta en pidä mahdottomana, koska siis eihän se haittaa jos "tämän kevyen pikku asian kanssa tekemissä olevat asiakkaat" joutuu A. vielä vähän ressaavampaa ja B. enemmän rahaa vievään tielanteesee.. aivan hirveetä sontaa jos niin käy, vaikka ei minua enää liikuta kun joudun kaukana kuitenkin käymään ja maksamaan viellä monin kerroin. Mutta se menisi siis sit käytännössä niin et täältä varmaam loppuisi labra. Eli punktiot ja siirot olisi kuopiossa. Kaks vuottas sitten syksyllä oli muistaakseni elokuun niin, kun lomat tai jotain, me sillon ootettiin sit mieluummin se kk et tehtiin täällä.. mutta joo ei varmaan kannata panikoida, tuskin se ihan heti jos koskaan tapahtuu..
Lovelle tsempiä siirtoo!!! (y)(y)(y) kaksiko???!!! :D
 
Domi en minäkään jyllä mitenkään pois suljettuna vaihtoehtona polin siirtoa pidä, luulen kanssa että jossain vaiheessa tulee siirtymään.. Ja kyllähän se pakkaa sekoittaa jos silloin vielä asiakkaina ollaan.

Yksi siirrettiin ja vielä nelipäiväinen o_O mutta kuulema oikein kaunis morula (vai mikä nyt onkaan :LOL:). Eipä oo moisia siirretty ku viimeks 2-3 vuota sitten :rolleyes: nyt sit vatvotaan pari viikkoa kuin käy :whistle::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Mie luovutin tänään 13 putkee verta.. onneks kestää tuommostaki tosi hyvin. Mies tokas "taietaan sinuu tässä enemmän höykyttää kun minua"

Koitan huomenna lopulta saada soitettuu polille sitä "runkkuaikaa" ekaa käyntiä. Ei ole vaan aamusin nyt jaksanut. Kyllä minua jännittää mitä tää tuopi tulleessaan päivä päivältä enemmän
 
Piusy 13!!!! Waat?! Onko aika kullannut muistot multa vai mitä ihmettä.. Mitä kaikkea muka aluks otettiin.. sit ainakin vuoden välein vaan ne perus infektio testit mut.. hmm
Lovelle nyt niitä kuuluisia tarrasukkia! (y):love: Monta ne oli sulattanut?
 
Piusy mitä ihmettä?? :eek: Ei muistaakseen multakaan otettu kylläkään 13 putkea :eek: oisko otettu virtsanäyte ja joku 4-5 putkee.. Ja sit lisää myöhemmin. Mut onks ne laittanu sut käymään kaikki kerralla? Ja "varoituksen sana", sua tullaan höykyttää paljon. Miehenhän "ei tarvii muuta" kun runkata kippoon punktiopäivänä. Ja toki nyt eka se testi näyte. :rolleyes:

Domi voi kunpa ois semmoset liimatarrasukat tällä nyt :love: ja eivät olleet kuin tän yhden sulattaneet ja kasvatelleet seuraavaan päivään. :)
Katsotaan missä vaiheessa kasvatellaan loput.
 
Piusy siis toi on jännä et se kolahtaa miehelekkin jossain vaiheessa et "vitsit mitä kaikkee joudut käymän läpi"-tyyliin. Eikö vaan osaa ajatella et mitä kaikkee voi tulla eteen vai onks se sen takia et aika moni nainen kuitenkin tutkii hoitomuotoja ennen hoitoihin lähtöä ja sit vaan miehille se tulee puskista..? Oma ukko oli alussa ainakin aina pihalla kuin lumiukko. Ei se ikinä ymmäräny vaik sille kuin ois selittäny mitä tapahtuu. Se vaan teki miten käskettiin :LOL: no en kyllä vieläkään väittäis et se 100-varmaks tietää mitä aina tapahtuun. :rolleyes:

Kohtahan tekin ootte jo "tosihommissa"! En muista olitko aiemmin jo kerronut, mutta onks teillä tulossa inseminaatioita vai ootteko suoraan lähdössä icsi/ivf hoitoihin? :)
 
Siis love- myöhä tiedetään tasan sen verran että mie en mitäluultavimmin ovuloi. Että vielä menee kuitenkin tutkiessa mitä miksi miten. Eli joko voidaan päästä helpollaki tai sit oikeesti vaikeemmin. Ei tiedetä vielä niikun mitään
 
Piusy aa joo teillä sellanen tilanne! Sori miul on kyllä nyt menny ihan ohi (n) no toivotaan että mahdollisimman vähällä pääsette! (y)

Eiks tää oo niinku pp1 kun eilen oli siirto? :rolleyes: pikku juiluja löytyy ja vähän paineen tunnetta, siirrosta asti tuikkailuja vasemmala (jonne alkio siirrettiin). Oletan johtuvan lugeista vielä tässä vaiheessa.
 
Piusy joko teillä se ensikäynti tällä viikolla?
Kuis love piinailu sujuu? Ootko meinannut testipäivään asti odottaa vai? ;)
Mie sain kun sainkin E:n tälle päivälle tekemään ultran feminolle.. Aika reilua että tuolleen tulee tekee ylimääräisenä. Toivottavasti nyt sit näyttää tilanne siltä että uskaltaa jättää toisen ultran ma.. muuten taas kusessa :ROFLMAO:
 
Domi super huippua että sait E:n paikalle! (y) miten meni ultra??
Tässähän tää aika matelee :LOL: oon nyt aivot keskittäny juoksemiseen ja uuteen kameraan (ihanku tälle rahan menolle ei ois muutakaan käyttöä :whistle:), onpahan sit jotai mihin pettymyksensä purkaa.. On mulla testit jo kaapissa valmiina ;) mut jotenkin takaraivoon iskoutunut et viimeks blasto näytti jotain pp6 niin nelipäivänen saattais näyttää ehkä tyylin pp8-9.. Nyt menossa pp6. Viikonloppuna vois uittaa yhen onestepin (tosin 25mIU) kun semmoneniki löyty :sneaky: koska piiiiiiitkästä aikaa vapaa viikonloppu ❤ vuorotyöläisen arjen iloja :LOL:

Piusy muakin kiinnostaa joko saitte ajan varattua? :)
 
Ihan meni ok.. täytyy kyllä ihmetellä tuota E:n omistautumista tähän hommaan, tulee tolleen ekstrana tekee ja eikä siinä kaikki.. jos olis ollut tarve vkl uus ultra niin ois kuulemma kaupungissa, niin voisin soittaa ja tulis.. mutta menen ma lappeenrantaan.. tod.näk. ke tai to sit punktio ja näin ollen pitkäviljely onnistuu (y) Sit jännäämään A. jaksaako yksikään sinne asti B. tuleeko tuoresiirto. Kun tuttavani joka tuolta on kaksi lasta alulle saanut on puhunut et ei koskaan tuoresiirtoa. Mutta lääkäri sillon mietti mulle sitä pregnyl tai ovitrelle tuesta siirron jälkeen, niin sillon jotain sanoi et mutta sitä ei voida ottaa tuoresiirrossa jos hyperin riski.. tästä ymmärtäisin että hän kuitenkin tuoresiirtoa meinasi.. Saldo oli muuten oikealla 6x9mm ja vasemmalla 3x9mm.. ei nyt mikää super, mutta vähän enemmän kun viimeksi.. ja siis ihan ok jos kaikissa solu, kun sillon oliko toinen kierros kun 20 punkteerattiin mutta puolet oli tyhjiä, viimeksi kaikissa oli solu. Mutta kun voi aina yli ajatelle, niin sillon just oli hyvin tasanen kasvu kun oli niitä tyhjiä (n) Piikttelyt jatkuu samalla annoksella ja pe jarru messiin..

Oih, miusta olis love ihana osata valokuvata.. pitkään haaveillut, mutta en vaan osaa, siis pitäs käydä edes joku alkeiskurssi, vaan kun ei olevinaan ole koskaan aikaa. Vaikka kyllähän sen järkkäis kun vaan ilmottautuis..

Mie mietin tota vkl urheilua, että vieläkö viittii.. hmm.. mulla on onneksi yksi ihana ajan ja ajatusten viejä, nimittäin kissavauva!!! <3
 
Ai joo yks juttu vielä. Hieman jäin mietityttä, tai siis kummastutti, turha sitä sen enempää pähkäillä, mutta.. Siis E kysy multa et tehtiinkös teille 3 vai 4 tuolla (tikkamäellä)? Minä että 3.. sit se jotenkin et joo, oli kyllä hyvä veto teiltä vaihtaa labraa, että voi olla joskus siitä kiinni (tai jotain sellasta) o_Oo_Oo_O excuse me??!!! Tuotaa.. herra ei kyllä keväällä antanut mitään vaihtoehtoja vaan sanoi et me ei tehdä kun 3.. eli ystävälliseti potki meidät sieltä pihalle!!!! :LOL: Suositteli toki kovin jatkamaan sillon jne.. ja et he on nyt kaikkensa tehneet... Noh, toivotaan että on oikeassa ja nyt tulis onnistuminen, sit ois saanut vaikka aijemmin heivata :ROFLMAO:, eikä sit oo mitään väli muutomilla tonneilla.. Taas kertaalleen mainitsi myös sen että kun täytyyhän sinut raskaaksi saada.. ei siis ymmärrä miksi ei onnistu..
 
Domi siis teillä periaatteessa olisi ollut mahdollisuus neljään hoitoon tikkamäellä? Aika jännä tosiaan o_O:D hyvältä näyttää sldosi, toivottavasti kaikissa olisi solu! Peukut sille (y) ja toivotaan että polin vaihto oli teillä se juttu.
Ja tosta valokuvauksesta, ihan itse olen opetellut! :ROFLMAO: eihän sitä tarvii ku kamera käteen ja räpsimään, siinä sitä oppii! Katsoo muiden kuvista vinkkejä ja ajatuksia jne. Vähän silmää peliin ja tadaa! On aika rentouttavaa puuhaa :rolleyes: ja siihen hommaanhan käy puhelimestä filmikameroihin mikä vaan itteä miellyttää :LOL:

Sen verran lipsuin testaamisista etä uitin ovistestin :D hyvin hailura haamu ilmestyi, eikös o-testeissä yleensä katsota jotain olevan jos testiviiva on kotrollia vahvempi? Ei siis herättänyt toiveita. Mutta tänpäivää on tuikkauksia, painetta ollu siirtopuolella ja töistä tullessa vessassa ihmettelin kun kloori haisee nenään. o_O en kuitenkaan usko että isäntä ois vessaa siivonnu (ois vedettävä kilometrin mittanen raksi seinään) :p viimeksi kemiallisessa kävi kanssa hajut nenuun ;)
Ja muoks sen verran, oon ollu ihan älyttömän heikkohermonen. Pari kertaa isännän kanssa otettu yhteen, normaalisti ei ikinä riidellä, korkeintaan hyvin vähän kinastellaan, mut nyt minusta on kuoritunut v*ttuileva akka :unsure: ja töissä meinas tänään pimahtaa kunnolla, hermot oli niin kireellä ettei varmaan koskaan oo ollu.. o_O
 
Viimeksi muokattu:
Voi miten ihana että teitä kiinnostaa oikeasti! Soittelin silloin pe sinne niin sanoivat että alkuviikosta soitella jos ois testi tulokset tullu jo mutta en oo kerenny enkö uskokkaan että ois heti maanantaiks tullu. Eli nähtävästi testit ootettava valmiiks jo ennen kuin varaa aikaa siemennestenäytteenottoon. Eli venyy ja venyy polille pääsy..
 
Piusy tottakai kiinnostaa! Sen verran utelias luonne :p ikävää että venyy ja venyy, mutta jos pian kumminkin :rolleyes:

Tänään aamulla uittelinsen heikomman onestepin, negaa näytti :( ehkä valoa vasten hyvällä mielikuvituksella ois voinu jotain muka olla. Huomenna uittln pc:n ja sillähän se sit varmistuu. Hetkittäisiä menkkakipuja mukaan laskematta oireita ei ole..
 
Sehän pc:kin eilen oli siis aika blanko. Illasta käännellessä ja väännellessä saan silmät näkemän olevinaan jotain. :unsure: huomenna siis virallinen testipäivä ja sehän sit kertoo kuin kävi.
On vähän ehkä hormonitoiminta kropasa sekaisin, huomasin että tämän päivän aikaan on ilmaantunut joku kymmenkunta finniä naamaan o_O ei ne vielä aamulla ollut :D jännä mitä kaikkea uutta sivuoiretta voi vielä kaikkien näiden kertojen jälkeen löytyä.. Ajattelin kyllä et jos ja kun testi huomenna nega niin en kyllä enään lugeja rupee työntelee :alien: onpahan sit seuraava siirtoa varten päivän pillerit kaapissa.
 
Love kumpa nyt kuitenkin tänään ois se toinen viiva (y) eihän ne finnit nyt muustakaan voi johtua :LOL: Mutta joo siis tosiaan jännä miten erilaisia aina piinat ja tosiaan vielä vaan voi uusia oireita aina olla.. (tai on vaan unohtanut että niitä on joskus aijemmin ollut) Mie koitan nyt muistaa (jos ees pääsen piinailemaan) että nälkä tuli jo menopurista ja tissit vähän turpos + nännit arat orgalutrasta.. tokihan jos tissi oireet jatkuu, tai palaa kun on jo aikaa orgalutrasta, niin sithän voi kuvitella vaikka mitä :ROFLMAO: Meillä olisi huomenna punktio. Ma lappeenrannassa lääkäri sai laskeskeltua 13 punktioitavaa, mutta osa oli sen verran pieniä, että ei välttämättä oo kypsiä.. (5x17mm, 1x16mm, 3x15mm, 3x14mm, 1x13) Hassua muuten kun siellä on näyttö josta ite näet kun ultraa.. Jännä myös miten erilaiset ohjeet on. Ei saa syyä 6h ja juua 4h ennen punktioo (n) Ei tarvii ite ottaa mitään lääkettä, vaan siellä oltava noin tunti ennen niin saa diapamin! Syömättömyys perusteltiin et ei tulis lääkkeistä paha olo (luulis et tulee helpommin) ja ettei oo sit "suolentoimintaa" ei mutkuile siinä edessä.. toiveina sit siis että siirto ens ti. Edelleen se lääkäei minusta vähän outo, tietty kun nuo rinteen tyypit oli jo tullut niin tutuksi, niin outoa totutella uuteen. En tykkääkkään mistään lässytyksistä, mutta jotain kommenttia olis voinut ees sanoa kun mainitsin siitä että pelkään ettei saada yhtään blastoa, mutta ei sanonut mitään..
 
Voi Domi hurjasti onnea matkaan! ❤ toivottavasti saatte monta blastoa, pääsette siirtoon ja pakkaseenkin vielä jää (y)

Tällä negaa. Ehkä edelleen olevinaan näkisin jotain viivanpaikkaa, mutta uskon täysin että kerran kun olen ne viivat nähnyt "osaan kuvitella" ne oikeaan paikkaan ja mielikuvitus hoitaa lopun :unsure: parin päivän sisään odottelen vuotoa alkavaksi ja sitten nokka kohti toista passia.
 
Viikolla 43 on nyt lopulta se pariskunta käynti. Ensviikolla ”runkkuaika”. Kyllä pisti hymyillyttää puhelun jälkeen. Jospa tää hidas alku komppais että nopeesti raskautus:ROFLMAO:

Nyt sit kaikki info polista, millanen henkilökunta, onko vaikee löytää yms tähän niin helpottaa taas yks stressi. Etenki kun miehelle pitäs järkevästi osata selittää minne sen pitää mennä
 
Viimeksi muokattu:
Voi hitsit love jos oli vaan kuvittelua.. :(
Piusy nyt on jo kuitenkin aika jo sovittu.. siitä se sit nopeesti ettenee. Miusta polilla oikeen mukavaa sakkia. Lääkärit erilaisia, aluksi vähän vierastin A:ta, tuntui jotenkin hmm.. nuivalta, mutta opin kyllä tykkäämään, oli sit ihan rento kuitenkin. U tuntui heti tosi kivalta, mutta joskus ärsytti yltiöpositiivisuus, E oli ehkä ekan kerran shokki, että mies!!! Mutta loppupeleissä melkein lemppari. Uusinta lääkäriä, oliko se R en tavannut kun joskus kerran ku se oli harjottelemassa ja kerran kun oli ihan töissä, mut varmaan ihan jees hänkin. Hoitajan kivoja. Melkeimpä ikävä sitä sakkia, en oikein oo tuohon nykyseen lääkäriin vielä hmm.. miten nyt sanoisin "päässyt sisälle", voihan olla että hänestäkin kuoriutuu vielä ihan kiva :LOL: (toivottavasti toki ei tartteis kauheen pitkään tutustua, vaan tulis tulosta heti) Poli on siellä ylhäällä äippäpolin vieressä.. just.. jos menee pääaulasta ylös joutuu kävelee sen läpi. Itse menin aina jo siinä "ilmottautumisen" kerroksessa sinne toiseen päähän (ohi siitä missä ennen oli labra) ja nousin sieltä vasta ylös, niin tulee lasiaovien "oikealle puolelle" äippäpoli jää oikealle ja lapsettomuuspoli on sit siinä vasemalla "omassa rauhassa".. sinne kai sen miehenkin pitää sit mennä, labra on siinä niin saa varmaan purnukan sieltä ja opastetaan "hommiin"! (y)
 
Kiitos paljon! Vaikka saikku onkin tuttu niin eipä ole tuolla suunnalla tullu pyörittyt oisin varmaan menny iha väärille suunille. Katselin eilen karttaakin pkssk sivuilla. Voi mie niin tahtoisin että se on se U kun oli miulla feminolla käydessä. Mies puoleinen jotenki kammoksuttaa kun niin kauheen arka oon muutenkin noiden gynejuttujen suhteen mutta kaipa se on nyt opittava.

Lueskelin toista keskustelua niin tuli mieleen (en jaksa selailla kaikkia sivuja), että onko teille esikoisten yrittämistä vai jo lapsia ennestään? Täällä esikoista haaveillaan
 
Muistakseni ukko kävi ilmottautumassa siinä labran ovella että hei minne meen ja sieltä sit neuvovat sinne runkkuhuoneeseen, en muista tai oikeestaan ees tiedä missä se on.. Ja just noin itekin kuljen mitä domi sano, pääaulasta (kun tuut ovista sisään) lähtee käytävä oikealle niin sen kulkee ns. päätyyn asti (vanhan labran ohi. Ja en muista nyt valehtelenko ja sanon et lasiovinen joku tyyliin kirurgian osasto tulee vastaan), siel on hissit ja portaat on vasemmalla. Portaat ylös eka kerrokseen 2 sitä hissi ohi oikeelle ja portaita ylös kerrokseen 3. Ja poli portaiden yläpäässä vasemmalla. Labra löytyy siitä samalta käytävältä kun poli, polin odotusaula siinä ns. "syvennyksessä". Käy vaan rohkeasti koputtaa labran ovea (tais olla eka ovi oikealla puolella odotusaulan jälkeen, siinä muistaakseni lukee) ja kertoo miks on ja kuka on (y) Ja sit kun ite meet tai kun on se pariskuntakäynti niin käytte vielä ilmottautumassa siinä pääaulan ilmoittautumispisteellä.
Ja henkilökunta on ollut mukavaa. E on vähän semmonen vitsniekka, et ei kannata kummaksua, muuten oikein mukava, vähän hiljaisesti puhuu et ite ainakin joudun välillä kyselee että mitä. U on kanssa oikein mukava, mut kuten Domi sanoi vähän turhankin positiivinen kaikkeen, mut en tiedä onks se hyvä vai huono. Sit siel on se A (käytetty täällä myös V-P nimitystä, ainakin ite kun en nimeä muistanut) eka en tykännyt yhään. Oli tosi tyly, kommentteja tyyliin "ei tästä nyt mitään tule, mutta kokeillaan", mutta kun olin tarpeeks mont kertaa käyny niin jotenkin "tutustuin" ja nyt oon kyllä tykänny. Sit on tosiaan se uusi R, oli harjoitteluaikana pari kertaa ja tais nyt edellisessä punktiossa olla mukana. Tää on oikea rauhallisuuden perikuva. Ja koska selkeesti "vähemmän kokemusta" kui muilla niin toooosi tarkasti tekee hommat :)

Olen siis oikein viihtynyt, jos niin voi sanoa. Sori, tuli aika romaani :LOL:
 
Kirjoeliin näköjään päällekkäin :D esikoista ainakin täällä koitetaan. Yritystätakana vuodesta n.2012 ja sit hoitoihin marraskuuss 2014. Alusta asti tiedetty et miehen simpoissa vikaa. Mut onpa näkyy jotai mullakin kun ei vaan tarraa, E on aina välillä tuumaillu et pco-tyyppisetmunasarjat mulla. Ei avannu sen enempää vaikuttaako se mihinkää vai ei..
 

Yhteistyössä