Love, onpa harmi jos negaa näytti testi
jotenkin sitä ajattelisi että negatiiviseen tulokseen "tottuu" (ikävästi sanottu, mutta tiedät varmaan mitä tarkoitan), mutta kyllä se silti pahalta tuntuu joka kerta. Aina sitä osaa kuitenkin toiveet nostattaa joka kierrossa uudelleen, mikä on tietysti hyvä juttu
Domi, kiva kun kerroit noin pitkästi, minustakin kiva kuulla millaista henkilökuntaa siellä on, kun vain E on mulle tuttu
Meilläkin tosiaan asiat etenee ja ensikäynti on jo viikolla 42 eli pari viikkoa enää! Hurjaa miten nopeasti homma menee eteenpäin sillä Feminolla E veikkasi, että pari kuukautta menee et polille päästään mutta nyt ei sitten menekään kuin kuukausi. Ihan huippua! Meillä on mies käynyt jo verikokeissa yms ja mulla ne huomenna edessä. Vähän jännittää tuo mitä
Piusy kertoi, että 13 pulloa olivat ottaneet verta
muutenkin inhoan verikokeita, ja sen jälkeen pitäisi vielä töihin selvitä. Toivottavasti ei ihan kauheasti ala heikottamaan.
Soitin maanantaina polille ja silloin puhelimessa ollut sairaanhoitaja oli kyllä aivan ihana ja hän mielellään vastaili mun kaikkiin kysymyksiin. Kysyin siinä samalla, että voitasko mitenkään saada E siihen meille pariskuntakäynnille koska hän on meille tuttu, ja hän ystävällisesti suostui jo nyt vähän "etukäteen" varaamaan meille sen ensikäyntiajan, sillä E on kuulemma töissä enää tuolloin viikolla 42, sitten jonkun viikon marraskuussa, ja sitten jää eläkkeelle. Harmi, sillä hänestä olen kyllä ihan tykännyt. Mutta eiköhän ne muutkin mukavia ole
uskoisin kyllä että varmaan Feminolla jatkaa edelleen senkin jälkeen. Nyt saisi vaan aika kulua nopeasti niin päästäis tositoimiin..