Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Eli periaattees jos pohjakerrokses röntgen niin se aula hissillä 3 kerrokseen ja siit varmaan löydänkin. Niin se selitteli että labran ovi siin hollilla ja koputella oveen rohkeesti. Kyllä tää tästä. Oon just tämmönen persoona joka nuita ”sivuseikkoja” stressaa eikä niitä isoja asioita. Kun sai ajan sovittua niin hypin jo siinä vaiheessa onnesta. Ilostun myös tosi pienistä asioista.
 
  • Tykkää
Reactions: love-
Love, onpa harmi jos negaa näytti testi :( jotenkin sitä ajattelisi että negatiiviseen tulokseen "tottuu" (ikävästi sanottu, mutta tiedät varmaan mitä tarkoitan), mutta kyllä se silti pahalta tuntuu joka kerta. Aina sitä osaa kuitenkin toiveet nostattaa joka kierrossa uudelleen, mikä on tietysti hyvä juttu :)

Domi, kiva kun kerroit noin pitkästi, minustakin kiva kuulla millaista henkilökuntaa siellä on, kun vain E on mulle tuttu (y)

Meilläkin tosiaan asiat etenee ja ensikäynti on jo viikolla 42 eli pari viikkoa enää! Hurjaa miten nopeasti homma menee eteenpäin sillä Feminolla E veikkasi, että pari kuukautta menee et polille päästään mutta nyt ei sitten menekään kuin kuukausi. Ihan huippua! Meillä on mies käynyt jo verikokeissa yms ja mulla ne huomenna edessä. Vähän jännittää tuo mitä Piusy kertoi, että 13 pulloa olivat ottaneet verta :unsure: muutenkin inhoan verikokeita, ja sen jälkeen pitäisi vielä töihin selvitä. Toivottavasti ei ihan kauheasti ala heikottamaan. o_O

Soitin maanantaina polille ja silloin puhelimessa ollut sairaanhoitaja oli kyllä aivan ihana ja hän mielellään vastaili mun kaikkiin kysymyksiin. Kysyin siinä samalla, että voitasko mitenkään saada E siihen meille pariskuntakäynnille koska hän on meille tuttu, ja hän ystävällisesti suostui jo nyt vähän "etukäteen" varaamaan meille sen ensikäyntiajan, sillä E on kuulemma töissä enää tuolloin viikolla 42, sitten jonkun viikon marraskuussa, ja sitten jää eläkkeelle. Harmi, sillä hänestä olen kyllä ihan tykännyt. Mutta eiköhän ne muutkin mukavia ole :LOL: uskoisin kyllä että varmaan Feminolla jatkaa edelleen senkin jälkeen. Nyt saisi vaan aika kulua nopeasti niin päästäis tositoimiin..
 
Ensimmäinen olisi haaveissa täälläkin. Ehkäsy lopetettu huhtikuussa 2012. Hoidoissa syksystä -13.. kohta kaksi vuotta sitten joulun alla kemiallinen PAS:siirrosta.. sekin jo vuoti siis ennen testipäivää.. Takana 13 siirtoa tikkamäellä ja nyt siis käydään lapeenrannassa yksityisellä. Tänään oli punktio jossa 9 solua..
 
Domi mua niin jänskättää teidän puolesta! Nyt kaikki usko siihen että kaikki 9 hesdelmöittyy ja jatkaa blastoiksi!! ❤

Kuumeilijainen en tiennytkään et E jää jo eläkkeelle. :LOL: ja joo se on jännä miten siihen ei kuitenkaan ikinä totu.. Jollain tapaa ehkä vähän turtuu, mutta pahaa tekee silti. :unsure: onneksi meillä kuitenkin vielä pakkasessa alkioita niin saa vielä miutaman siirrellä ja toivoa parasta. Sekä vielä sit yksi hoito mahdollisesti. :)
Kiva että tekin ootte päässy eteenpäin ja saittekin nopeammin ajan kuin aluksi oli kerrottu! Ja aika paljonhan ne niitä näytteitä ottaa, mut kaiketi kaikkia ei tarvii kerralla ottaa jos et halua? Mulla muistaakseni otettiin suoraan parissa erässä :) tsemppiä!
 
Kuumeilijainen tosiaan siinä otettiin ne infektio kokeet ja ne toiset kokeet samalla. Ne infektiot voi käydä millo vaan mutta ne hormooni oli sillo kierron 3.-5. päivä. Aattelin ite että käyn samalla reissulla ettei tartte useesti rampata. Kantaan oli tullu nuo tulokset mutta en mie nuista ymmärrä kun että ne mihin oli merkattu viitearvot oli viitearvojen sisällä
 
Joo love kun olisikin yhtä huippu prosentit kun teillä, mutta kyllä se suuri kato taitaa yleisempää olla tossa pitkässä viljelyssä.. tottakai toivoisi että nyt edes jokunen saataisi pakkaseenkin, mutta kun edes päästäisi siirtoon (josta tietysti + niin sit ei ois niin just onko pakkasessa :) )
Miusta tuntuu edelleen hurjalta se 13 putkea (vai mitä oli) verta.. ku jotenkin muistelen että ne infektiot tyyliin 2 ja sit toiset kans joku 3.. no jos vaan en muista..
En tiennyt miekään että E on jäämässä eläkkeelle.. mutta niinhän me täällä jo vähän arvuuteltiin viime vuonna kun tuli se uusi lääkäri. Miekin kyllä veikkaisin että E jonkun verran varmaan silti feminolla tekee.. tai mistäs sitä tietää heittäytyykin kerrasta vapaaherraksi!
 
Domi, peukut pystyssä täällä teille! (y) Jännitän sun puolesta!

Mulla on tänään tosiaan kp 3. Haluan ottaa ne kaikki kerralla, niin on sitten ainakin pois alta ja kaikki tulokset kerkeää varmasti tulla hyvissä ajoin. Vihaan niin paljon verikokeita että mieluummin vaan alta pois eikä tarvii sitten enää uudestaan mennä :D
 
  • Tykkää
Reactions: love- ja Domi
Mitenhän lie mahdollista, että ihminen on näin jäätävän tollo!!! Revin täällä nyt hiuksia päästäni omaa tyhmyyttäni... en sit muistanut soittaa ja kysy monta hedelmöittyi!!! Jep, en todellakaan tajua miten on mahdollista, mutta ei oikeestaan käynyt mielessäkään. Aamulla joo, mut olisin saanut yhen jälkeen soittaa niin ei sit mitään ajatustakaan asiaan.. Kai mie vaan niin sitä blasto asiaa jännitän, et sinällee ei oo väliä monta nyt on vaan sillä onko ti mitään. Kuten mies sanoi, eihän se mitään muuta, mutta kyllä ärsyttää!!! :censored::censored::mad::(
 
Ehkä se toisaalta on parempi ettet tiedäkään Domi, eipähän ehkä ole sitä turhaa murehtimista ettö moniko niistä loppuopeleissä jaksaa blastoksi asti. Saatpahan varman tiedon sitten tiistaina (y)

Kuumeilijainen tsemppiä verikokeisiin!

Täällä tänään kp1 ja ens viikolla soittelen polille negasta ja sit saan tiedon mitä tehdään.
Nyt en tiedä enää itkeäkkö vai nauraakko kun "miehetkin" raskautuu helpommin mitä ite… okein ironista et tämmöset uutiset pomppaa nenän eteen näinä hetkinä :unsure:vaikka eihän se tietysti minulta ole pois jne jne. Ja jos jotain positiivista täytyy etsiä, niin voinpahan huoletta juhlistaa pikkuveljen synttäreitä viikon päästä. Mut on tää silti :poop:.
 
Joo mie en voinut ees lukee sitä juttua, näin otsakkeen kyllä.. ei oo piip enää hauskaa..
Joko soitit love tänään polille? Mikä plääni?
Mie soitin :) yhdeksästä 6 oli hedelmöittynyt, tämä jo minuu vähän masensi, sillä miusta ennen on paremmalla prossalla, maks yks ei oo, tai sit muistan väärin, toki on puolet aina icsi:ttu varuilta, niin voinee vaikuttaa. Hoitaja kovin kehui että kuin oppikirjasta ja siis tänä aamuna oli 4 jäljellä (oikein näyttää hyvältä, plaaplaa, kuultu niin monesti!!!).. huoh!!! Hetken iloitin, mutta sit iski ahdistus että huomiseen on niiiiin pitkämatka..:( vielä melkein 24h siirtoon, siis toivottavasti jos ei sitä murskaavaa puhelua tule..
 
Domi en soittanut, ei kyllä känyt mielessäkään! :eek: jotenkin töissä niin hurja vknloppu että en ees tajunnu olevan maanantai! (n) ennenku nyt. Pitänee varmaan huomenna repiä itsensä ylös soittakseen. (n) toivotaan ettei sulle sitä murskapuhelua tule!! Van pääsette siirtoo ja pakkaseenkin saatte blastoja! Onnea ja tsemppiä huomielle! ❤:love:
 
Huhhui.. joo kyydissä on viimein 5 päivänen blasto ja jopa 2 pakkasessakin! :love: Tämä oli kuulemma paras, mutta ei paljon huonompia muut.. päivään mahtui huonoakin, mutta paljon hyvää.. Lasku oli jopa pienempi kun luulin, toki vähän luulen että siitä puuttuu vielä. Ei ainakaan mainintaa niistä pakastetuista, eikä spermankäsittelystä, tiiä sit olisiko miehen pitänyt ottaa oma lasku, mutta ei tullut mieleenkään siinä sillon, eikä kukaan oo ainakaan sanonut. Mietityttämään jäi kun lääkäri oli miehelle ohimennenen sanonut, siis mies ei meillä ole "toimen piteessä mukana" ja kun lääkäri sieltä tuli niin oli maininnut, mulle ei sanonut mitään, ni jotain että spermassa oli ollut jotain valkosoluja, mutta olivat sit lisää testanneet/käsitelleet ja ok.. ??? ÖÖh, mies oli sit hämmentynyt eikä ollut oikeen tajunnut mitään kysyä, eikä mulle tosiaan sanottu mitään siitä.. Ja toinen hieman epäonni oli miehen ootamat elämänsä ekat sakot! (n):unsure::oops::whistle: Siinä oli toki "yks nolla vähemmän" ku polinlaskussa :LOL: Joten pikku vikoja (vaikka kyllä sitä vituttaaaa) jospa tämän päivän kaikki onni on ja pysyy tuolla minun kohdussani. Nyt on kaikki mömmöt pelissä, alkioliima (elkää kysykö, mie koitin kysyy, mutta ei se lääkärikään osannut oikeen selittää, joku vaikea sana jota hänkään ei muistanut, jotain soluvälittäjä ainetta tai jotain) ovitrellea tänään ja vielä 3 kertaa 3 päivän välein vähän ja huomenna gonapeptyl!!! Plus toki luhet 400+400. Testipäivä on vasta 26.10 johtuen tosta ovitrellesta, pitää olla viikko viimisestä, ettei se siellä näy..
 
Tsemppiä Domille! Tosin ymmärsin ehkä joka kolmannen sanan mutta eipä hätiä mitiä. Hui kauhea on kallista touhua. Toivon todella että päästäisiin vähän helpommalla / halvemmalla näin karusti sanottuna.

Jos meillä nyt on se tilanne että mie en ovuloi ja siihen lähettäs ratkasya etsimään niin osaatteko työ yhtään vihjata / onko kellään ollu kohillaan jne että minkälaista lääkitystä se mahtas tarvita..
 
Domi mie kuule luulen et nyt se oli siinä ❤ eiköhän se ykköstyyppi oo nyt matkassa ja pysyy loppuun asti :love::love: tsemppiä piinaan! Ja onnittelut, pakkasessakin kaksi blastoa! (y):love:

Piusy mulla ei valitettavasti oo antaa neuvoja :( ovuloin ihan ok, eikä kertaakaan oo tehty lääkkeellistä siirtoa. Vaikka oon kysyny. :unsure:

Vitt. Prkl.!!! En päässy tänäänkään soittamaan :mad: kummityttö pamahti äitinsä ja veljensä kanssa aamulla ennen 8 ku pojalla oli hammaslääkäri et kumpsutyttö jäis hoitoon, no mun pitikin sit lähtee hammaslääkärille mukaan "turvaamaan selusta" jos menee hankalaks. Jospa huomenna..
 
No josko tänään love :)
Ääh.. kyllä tää nyt oli tässä :ROFLMAO: siis jos blasto kerran kiinnittyys heti samana/seuraavana päivänä, niin pitäshän jo olla ihan vaikka mitä raskausoireita (tai vähintään kiinnittäytyminen tuntunut) näin pp2! :D Ööh, tuleekohan pitkät 2 viikkoa... :LOL: Toissa yönä mulla oli sellanen jännä ihan horkka kylmä, mutta varmaan se ovitrelle sen sai aikaan.. Myös maha ollut enemmän turpeessa sen jälkeen ku koko puunktion jälkeen (se siis lisää hyperin riskiä ja mulla oli viellä tosi isot munasarjat ti) Mutta eiköhän tää tästä, jonkun punktion jälkeen tais olla pahempikin, eilisen lillitin kyllä tosi paljon. Ruuan jälkeen kivisteli aina vähän enemmän..Huomenna seuraava ovitrelle..
En sitten saanut aikaiseksi tehtyä meille sitä listaa näiden vapaiden/loman aikana niin kun olin aikonut (niin kun en montaa muutakaan asiaa mitä olin ajatellut :)) Tuli otettua aikalailla lunkisti, mikä on mulle vähän outoa..
 
  • Tykkää
Reactions: love-
Kohtahan ne ensikäynnit jo onkin kuumeilijainen ja piusy.. Kuumeilijalla jo ens viikolla (y) hyvinkö selviydyt verikokeista? Oliko se määrä sullakin niin suuri?

Näin unta että katsoin peiliin ja oli naama täynnä finnejä! Siitä oikein riemastuin että nyt.. pyh.. untahan se vaan oli.. no on ehkä yksi mini näppy jos oikein tihrustaa :D sekin kyllä voi olla vaan kissanpennun kynnen tekemä jälki :rolleyes: Eli ei, ei.. vaikka millanen plussa aalto olis tuolla ivf-ketjussa, niin en minä siihen koskaan mukaan mahdu. Ja miten muuten onkin aina sellanen sillon kun miullakin piina.. :unsure:
Love mille viikolle sulla menee PAS jos kiero "normi"?
 
Joo vielä saa vähän vajaa 2viikkoo oottaa ensikäyntiä. Mies oli käyny siellä näytteellään ja hurraili kuinka hänen pahin ohi. Ihania eleitä on kyllä ukolle ilmaantunu kun massua taputtelee ja höpöttelee ”tänne tulee meidän vauva” ja kaikkea muuta ihanaa. Jo suunnittelee ensikesää, eihä se vauva vielä kesäks kerkeis mutta ”jos jotain isompia muutoksia on tulossa” tyylillä :D

Tässä oottelen kierron alkua. Sattus aika hyvin poli aika kp11/kp12 tiennoille niin näkyy varmaan aika hyvin mikä tilanne siellä munasoluissa on.
 
Domi nyt kun rupesin laskee niin osuis viikolle 43. Ja jos ovis normisti kp18 niin sehän o tiistai. Eli jos siirto 5pv ovisplussasta niin sehän osuis viikonlopulle :cry: pitääpä muistaa torstaina kysyä et saakas sen jotenki sumplittua vai oisko se sit tässä.. En viittis turhaan käydä muutamaa kertaa ja huomataan et joo ei tuu mitään (n)
Älä sinä vielä heitä kirvestä kaivoon! Kyllä se viiva sieltä kummikin tulee ;)(y)

Piusy tsemppiä odotteluun. Onneksi ei kuitenkaan ole kuin se pari viikkoa (y) ne osaa olla ihmeellisiä nuo miehet aina! Ihana et miehesi on mukana ja sun tukena tässä!

Oma ukko on vähän "kylmempi" hoitoasioiden suhteen. On kai uskonsa menettänyt omaan jo ennen hoitoihin lähtöä, ei usko näidenkään auttavan. Mikä taas mua sattuu aivan pirusti kun nään miten se toimii ja leikkii muiden lasten kanssa ja minä vaan mietin et mussa ei oo ikinä naista antaa sille sitä omaa :unsure: no jospa joku päivä.. :rolleyes:

Tsemppiä tytsyt! (y)
 
Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan Domi! :love: Uskotaan että tää on nyt se mini jonka syliin asti saat <3

Piusy, hyvin todennäköisesti lähdette liikkeelle Letrozoleilla jos näyttää siltä ettet ovuloi. Rinta(?)syöpälääke, googlailemalla löytyy siitä paljon tietoa ja kokemuksia. Vähän sinun kiertosi pituudesta riippuu ne päivät milloin letroja syöt, mulla esim suht. pitkät kierrot noin 35 pv, niin söin letroja aina kiertopäivinä 3-7 ja mun annostus oli 5 mg/päivä. Jos alkaa näyttää että vastetta ei tule, niin sitä voidaan nostaa 7,5 mg/päivä. Kannattaa varautua päänsrkyyn ja kuumiin aaltoihin:D yleensä jos noi pelkät tabletit ei tehoa, niin sitten aletaan piikittää lisäksi, mulla esim. oli piikkeinä Bemfola, mutta niitä on kai muitakin. Toivotaan kuiteskin että ovuloit normaalisti etkä tartteis näitä! (y)
 
Oho, vastasinkin jo ennen kuin edes luin näitä kaikkia uusia viestejä :D kiitos kysymästä Domi, verikokeet meni paremmin kuin olin ajatellut. 13 pulloa otettiin. Tuloksetkin jo tuli omakantaan ja sieltä niitä kattelin. Näyttäisi että mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, mitä oon kyllä epäillyt jo pidemmän aikaa (n) joku hormoni oli selkeästi alle viitearvon, en enää muista sen nimeä kun oli ihan vieras sana, mutta jokseenkin kyllä kaikki muut arvot oli kohdillaan. Torstaita odotellessa mitä sieltä sitten sanotaan. Vähän kyllä toi ensikäynti on nyt alkanut jännittämään... metformiinin ainakin ilmeisesti nyt saan, ja varmaan sen thyroxiinin myös jossain vaiheessa jos sitä kilpparin vajista nyt sitten on. Että jippii, metformiinista oon kuullut pelkkää pahaa :D

Mutta jotain positiivistakin! Oon noudattanut nyt vhh-ruokavaliota pari viikkoa ja paino tippunut 3,3 kg! Wooohooo! :)

Love, niin tuttuja tunteita noi, että ei pysty miehelle sitä lasta antamaan. Eilen meilläkin oli mun kummitytön synttärit ja kyllä oikein sydäntä raasti kun katselin miehen leikkivän kummitytsyn kanssa. Mietin vaan että saakohan se ikinä leikkiä oman lapsen kanssa :cry: muutenkin tuntuu että tää vauvakuume rysähti niskaan pahempana kuin pitkään aikaan noiden synttärikemujen jälkeen..
 

Yhteistyössä