Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Domi en halua millään uskoa että sulle se:poop:-arpa olisi jaettu, ne pitäisi noullia pois kokonaan! Ei olla yhtä kauaa tahkottu kuin te, mutta samoilla fiiliksillä täällä. Alkuun olin niin naivii ja varma et eihän se kun yks siirto vaan ja sit oon raskaana, ja v**ut.. :rolleyes:
Tao kovasti! Eiköhän se viiva sieltä löydy ;)

Piusy jos sulla/teillä johtuu vain sun ovuloimattomuudesta (eli ei muussa häikää, ei tarkoitus vähätellä tolla vain-sanalla!), niin hyvinhän voit olla jos ovulaatio ja hedelmöittyminen on tapahtunut! :) ennen hoitoja olin itsekin niiiiin monta kertaa aivan varmasti "raskaana". On se ihmismieli vaan jännä.. :rolleyes:

Kyllä tän kierron suhteen ehkä vähän sittenkin usko nostaa päätään.. Kyllä nuo lh-testit näyttääkin tummuvan. Lauantaista asti meinaan vaan haalennut ja haalennut.. :geek:

Ps. Ja mikä sen parempaa terapiaa kun lähtee joululahjaostoksille! :love: ja oon muutenkin innoissani tuosta saapuvasta talvesta! :LOL:
 
Se olis kyllä hyvää terapiaa, kun sais vielä sen lottovoiton (pää/tai ison) tai toki mielummin käyttäsin ne onnen hiput niihin viivoihin, jääköön muut ilman lahjoja vaikka :LOL: (pe kyllä pitää vähän sokkaria käydä jokatapauksessa tyhjentää kun ne -20%) Joo mutta siis kyllähän oikeasti tiiän ettei se ole matkassa.. sillon kun sen kemiallisen sain testiin kolmepäiväsellä pp12 niin oli jo ollut selkeitä "haju-juttuja" olin haistanut vaikka sun mitä, eli hajuaisti herkistyi heti.. Tosin on sitä joskus ollut muutenkin, mutta lievempänä (en muista onko jopa luomukierroissakin) mutta nyt ei mitään.. ei mitään.. Tissejen/nännejen arkuuskin, mikä on ollut tässä oikeestaan samana koko ajan kaikkosi eilen illasta.. tosin taitaa olla takas mut.. kyllä siiäkin tapahtuisi jotain "kehitystä" jos.. En ole ihan viksusti tota huomista suunnitellut.. :cry: ei se oo kun vaan puskettava läpi (niin kun aina ennenkin), heti aamusta siis ekana "asiakkaana" anoppi (y) jep.. on kyllä varmaan ollut se varaus siinä jo ennen kun tiesin testipäivä, et ei sille oikeen mitään olis voinut..
 
Pkssk lapsettomuushoidon keskustelijat

Nimi, ikä, monesko lapsi, mistä asti yritetty, milloin hoitoihin, missä vikaa, mikä hoito. Alla piinailuja päivittelen milloin kerkeän.


love-, ensimäinen, yritystä 2012->, pkssk tammi2015, siitiöt, 2 icsi/ivf 2pas.

Domi # minä 35, mies 34 # ensimmäinen # 4/12 # selittämätön# hoidot pkssk 2013-2017 (3xIVF/ICSI joista 13 siirtoa 2-3pv, ilman tulosta) Nyt: yksityisellä Lpr 1.IVF(pakkasessa 2x5pv)

Piusy, ensimäinen, yritystä sy2013->, pkssk sy2017, ei vielä tietoa mistä johtuu eikä miten hoito alkaa.

Piinat 25.10 :rolleyes:


Piusy Piinaillaan pariskuntakäyntiä :D


Hoitojen myötä onnistuneet !!(y)

Gerbera_81
VoiKukka:)

Lähetääs tämmösellä liikkelle, yritän pitää jotain värikoodia jotta selkeempi, katsellaan kuinka pitkään pysyy :geek: Huudelkaa väreillä niin osaan päivitellä, enkä ole tosiaan aiemmin tämmöstä tehnyt joten katsellaan miten hyväksytte ;)
 
Miehen simpat täydelliset. Mulla kp12 nyt ja antovat pregnyl piikkiin reseptin ja kävinkin sen ja ovulaatiota testata ja kappas nyt tuli ovulaatio testiin plussa elikkäs nyt lähettiinkin vauhdilla liikenteeseen. Nyt sit piikkiä ja sänkyhommia. Nyt täydellisen oloinen foliikkeli(?) löyty kans. Ei suoranaisesti löytäny vikaa mutta lähetään nyt sitä ovulaatiota eka hoitelemaan, sit jos en raskaudu niin enskierrossa taas irrotellaan piikillä mutta ennen sitä puhdistellaan munajohtimet. Korjatkaa jos täs tekstis joku mättää koska oon vielä aika sekasi ja häsessä tän vuoden puolella voidaan edetä seuraaviin hoitoihin jos tarve ja sit enskeväällä koeputkihedelmöitystä jos ei siihe mennessä kuulu..
Muokkaillaan vielä lisää. Onkos tänään sit mulla dpo-1?? Miten tuo pregnyl mahdollisesti sivuvaikuttelee?
 
Viimeksi muokattu:
Piusy tehän pääsitte ryminällä vauhtiin (y) hienoa! Itsellä ei oo pregnylistä kokemusta kuin irrotuksessa ennen punktioo.. Eli en osaa auttaa. Muuta kuin sen että sehän näkyy sit n.10päivää raskausestissä, riippuen toki määrästä. Toivotaan ettei teidän tarttee pitkään kahlata tätä polkua! :)

Mua vähän jännittää huominen… aattelin et jos testi olis jo aamusta + niin voisin jo heti huomenna soitella polille. Kyselisin vähän sitä et kasvatellaanko niitä vai ei ja jos ei niin voisiko sitä kahden siirtoa sit suunnitella tähän..
 
Joo tää lähti käyntiin vauhilla. Illan lueskellu palstoja ja lääkkeestä ja nyt on kyllä pää puhki. Nähtävästi tarkoitus ois että se lääke viimestää 36h päästä irrotas munasolu mutta on aiemminkin irrottanu ja jos kun nyt näytti ovis plussaa niin nyt teen sitä mitä eniten kammoksun ja lasken millo pitää puuhailla. Jostain jos sais voimia vielä täks illaks ja sit jos lauantai aamusta uudestaan niin ois varmaan aika hyvä.
 
Piusy onnea matkaan! (y) eiköhän niitä voimiakin löydy kun mietit mahdollista lopputulosta ja nautit vaan ;)

Mie oon kyl ihan ulalla o_O se eilen sit tais olla se ovis+ o_O tänään tikut haaleampia kuin aiemmin ja digin tikussa hyvä jos viivaa. Kattelin eilisen illan testiä uusiks ja se oli kyllä mun silmään pos. Kohta soitella siis polille :geek:
 
Ai luoja mitä säätöä tää nyt on :LOL: onneksi en aamulla päässyt puhelinajalla läpi, näkyy mulla noi onestepit toimi tällee illasta, tai sit mulla on ovis ja lh:n eritys muuttunut.. Aamulla tosiaan digi nega ja sitä testitikkua katoessa ei ees oikein viivaa näkynyt samoin liuska haamulainen, noh nyt illasta selkeä +. Testaan vielä vknopun yli ja maanantaina soittelen uudelleen polille..
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Joo ei täällä kyllä ainakaan irtoamista tunnettu, jostain lueskelin että osa tuntee sen. Nyt vaan piinaillaan ja odotellaan taikojen tapahtuvan. Miulla onneks suht lyhyt kierto (yleensä kp26 alkaa vuoto) niin silloin annan itselleni luvan testailla. Jemmassa nyt kolme raskaustestiä. Siinä oiskin se pari viikkoa tarkalleen pistoksestakin. Eilen oli tarkotus lähteä vapaalle niin kyllä sitä toppuutteli ja jätti vahvat viinat juomatta ja pari lonkeroa tuli juotua, toivottavasti se ei nyt kauhean pahasta olisi - vetoan kortin että onhan ihmisiä jotka juo ja eivät edes tiedä tässä kohtaan että onko mahdollista olla paksuna.
 
  • Tykkää
Reactions: love-
Piusy en minäkään ikinä irtoamista ole tuntenut… jomoja lähinnä on pari päivää ennenkuin lh-testi on positiivinen. Peukkuja että tästä nappaa! Tulehan kertomaan kun testailet! :)

Siirto varattu torstaille :) huomenna alkaa luget. Ottaavat neljä alkiota sulamaan huomenna ja yritetään viljellä ne blastoiksi. Yksi tarkoitus siirä ja loput menis takasin pakkaseen
 
Mitään siirtoa ei tulekaan. Yksikään neljästä sulamaan otetusta ei ollut jatkanut kasvuaan.. :( oli kyllä kova luotto näihin kavereihin, kun edellisetkin selvisvät niin hyvin. Mutta nyt se vasta taas pelottaakin, onko niistä neljästäkään pakkasessa olevasta hyvännäköisestä alkiosta mihinkään.. Nämäkin ei-selvinneet olivat kuitenkin hyvännäköisiä kuulema mös. :cry:
 
No voi piiiiipi love!!!! :( Ompas kurja juttu.. seuraavaan kiertoon uus yritys? Viljeltiinkö teillä viimeksi suoraan 5 päiväseks vai pakkasen kautta? Miusta ainakin tuntuu, et pakko kai sen pakastuksenkin on asiaan vaikuttaa.. tai jotenkin ku se tuntuu niin uskomattomalta koko juttu et voidaan pakastaa jotain ja sit se heräis henkiin ja tulis ihmiseksi.. vaan kyllähän noita kuuleman mukaan kasvaa.. :rolleyes:
 
Domi pakastettiin eka kolmepäiväsinä. Samoin tehtiin viime hoidossa. Mietin et voiko vaikuttaa se ivf asiaan.. Viimeks minun käsittääkseni icsattiin vain. Et olisko sit niitä heikompia kavereita päässy ja ne nyt ei jaksa sit pitkälle.. Mene ja tiedä. Voin "piinailla" menkkoja ens pe asti :ROFLMAO: ei kuitenkaan kovin kauaa ole et vuodon pitäis alkaa
 
Moikka
Lueskelin tekstiä omakannasta ja 9mm paksunen limakalvo ja foliikkeli vasemmalla 17mm. Tämä jännä, ehkä kuitenkin tunsin sen irtoamisen kun vasemmalla oli jotain tuntemuksia siinä ensimäisinä päivinä.. nyt olen koittanut välttää itseni tulkitsemista vaan on ollut jotain nippailuja puplutusta ja ”repäiseviä” kipuja.. tänään yltiö väsymys ja ruoka ei vaan ole maistunut moneen päivään eikä oikein ruokaa tee mielikään. Tänään alko rinnat aristaa mutta ennen menkkojakin tähän aikaan alkaa. On myös paineen tunnetta tai tavallaan tuntuu että pitää ponnistaa :D
 
Kohta hulluks tulee oman päänsä kanssa niin ihan listattava oireita. Kaiken oon pystyny selittää itelleni mistä muusta johtuu jos ei raskaudesta.. Menkkajomoja tässä pari päiväö (normaalisti tiedän vaan vrk aiemmin jomojen takia menkkojen alkavan), tissit järkky kipeet, väsymystä, etovia hajuja (jauheliha, lähihoitajan työssä mummojen takapuolet, jotka ei normaalisti tee yhtään tiukkaa), veren maku suussa, vilu, ruokahaluttomuus - seuraavana päivänä älytön ruokahalu, tuntuu että oma pissi haisee erilaiselle, turvotus, hermot tiukoilla..
huomenna ekat herkät testit kokeiluun kp25/26 pregnylistä 12vrk..
 
Piusy mitä testi näytti? :) oireet ainakin kuulostaa lupaavilta (y)

Musta tuntuu että mahtaa tulla oikeasti pitkä kierto. Vähän on menkkajomoa silloin tällöin ilmaantunut, mut perus tissikipu ennen menkkoja loistaa poissa olollaan.. Onhan tässä toki vielä pari päivää vuodon alkuun, saa nähdä myöhästyykö vai ei. :geek:
 
Piusy mä jännäilen täällä sun puolesta :D teitkö testin? Toivottavasti näkyis jotain :love:

Oon huvikseen uitellu ovistestejä et saisin ne pois jaloista pyörimästä ja voisin ottaa pc:t takasin käyttöön. Niiden kanssa paljon luotettavampi olo. Ja nyt siis ihan mielenkiinnosta uitellu niitä testejä kun oon lueskellu et toisilla loppukiertoo tummuuvat = helpompi oletettua vuotoa odotella. Mut eipä nuo mulla näytä niin toimivan.. Ekan uitin maanantaina ja viimesimmän eilen, eipä ole juuri viivoilla eroja. Yhtä hailkoita kaikki. Huomenna pitäisi vuodon alkaa, ei tunnu kuin turvotusta. Toivottavasti ei nyt taas sinne 40 päivään tai pidemmäksi veny kierto.. :unsure:
 
Domi joskus lueskelin niitä ketjuja ja keskusteluja jossa käyttäneet r-testeinä, joka toinen sanoi että tummui loppukiertoa kohden vaikkei ollut raskaana ;) silläpä huvikseni lähdin testaamaan :D koska sen tiedän ettei meillä luomuun varmasti ole mahdoisuuksia. :unsure:

Tänään jo vähän möyrinyt mahassa! Jospa se vuoto ilmaantuukin ajallaan :)
 

Yhteistyössä