Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Wienna, Rowan ja Pulu: kiitos tuesta.:heart:

Tiedän et on varmaan raastavia päiviä teillä plussanneet. Ite muistan ku sillon alkuvaiheessa tätä prosessia jo mietin et mikä viikko se oli se viimeinen "riskiviikko" jolloin km on vaarana, vaikka en ollutkaan raskautunut.. Joten tiedän, että nyt kun onni on teidän mahassa, niin sen haluaa siellä pitää kaikin keinoin, silti olematta liian positiivinen jos sattuukin tulemaan pettymys.

Oi, kovasti onnea matkalle, sitä niin paljon täällä toivoo, kun tietää miten paljon ootte joutunut kärsimään asian takia..

Mitenkäs muiden piinailut menee??
 
Viimeksi muokattu:
Hmm.. Minä ajattelin aloittaa noi minidisperinit siihen pas:eek:on ja sitä greippimehua alan kans juomaan. Oliko jollain vielä jotain muuta luomujuttuja, joista vois olla apua nimenomaan tuohon kiinnittymiseen?? Jos tää on meidän vika yritys, niin käytän kaikki keinot mitä tiedän! :rolleyes:
 
hunter, mulla oli ihan muiden syiden takia Disperin 100 mg päivässä käytössä, ei siitä ainakaan haittaa ollut! Tosin ehkä se vähän pitkittänyt tätä vuotoa, joka nyt onneksi näyttäisi hiipuvan, jippii!
Tein yhden liuskatestin ja viiva vahvistunut melkoisesti viime keskiviikosta eli vähän uskallan tässä vaiheessa iloitakin.
 
Mullakin alotetaan tähän hoitoon disperin 50mg ja prednisolon 10mg ekasta pistos päivästä alkaen. Ootan niin keskiviikkoa et pääsen jo ehkä pistelee ja tää mummotauti oireyhtymä loppuu. Kylillä sit jo kysellään ukolta et onko meille tulossa perheenlisäystä:kieh: mitä helvettiä..varmaan joku kytänny tai nähny kun vähä välii ramppaan polille niin luulleet varmaan et olen menny sinne odottajien puolelle..ärsyttävää..:kieh: vituttaa muutenki aina kulkee niiden maha ihmisten ohitte nöyränä sinne lapsettomuuspuolelle..huomaan aina kun ihmiset mittaa katseella ja koittaa kahtoo et mimmonen maha mulla on..ja kah, ei oo mahaa vaan meenki sinne "väärälle" osastolle:(
 
Onnetonpulu ja Wienna onnea teille hurjan paljon, ihanaa !

Tyty86 onko sulla joku syy minkävuoksin disperin ja kortisoni aloitettu, minä yritin vähän kysellä niin aika nuivaa oli suhtautuminen.

On: pp4, ja outo olotila. Olin työmatkalla ja univelkaa tuli kiitettävästi, mutta tänään olin ihan tapettumato, etovaolo ja oksensin kahdesti, sekä alaselkää särkenyt, mitä ihmettä ? Muut joi viinat ja minä sain darran :) tai sitten tää on jotain muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Wienna ja vähemmän onnetonpulu oikein paljon onnea teille!!! Toivottavasti ne vuodot nyt lakkaa kiusaamasta teitä ja saisitte onnellisen lopun tähän tarinaan :) Ehkä sitä voitte jo hieman iloita, eihän se iloitseminen sitä keskenmenoa aiheuta, eiks nii? Eikös sitä murhetta ole kannettu jo aika iso taakka, jos vähäksi aikaa siitä hellittäisi..
Jos itse joskus tuohon pisteeseen pääsee, niin edes sen hitusen haluaisin iloita kävi miten kävi, voisi sanoa joskus että sen pienen hetken oli onnellinen ja iloinen, jos huonosti käy.. Mutta niin kliseistä kuin se onkin, tarrasukkia ja enkeleitä matkaan teille molemmille!!

Hunter Olen niin pahoillani siitä negasta :hug: Miten oot jaksellut? Kiva kun kuitenkin vaikuttaa että olet jo suunnannut katsetta tulevaan :)

tyty Etköhän sinä pistelemään pääse, kun kuulostais ainakin se synarela jollakin lailla vaikuttaneen ja vuotokin kerta alkoi. Ei enää montaa päivää!

Rowan Voihan kelju sinun oloja :( Toivoisin niiiiiin kovasti että ne ei tarkota huonoa, mutta kuten olemme todenneet niin helppoahan se on toiselle sanoa kuin itse uskoa. Jaksuja :heart:

Lutinus Hei tuohan kuulostaa nyt tooooosi hyvälle!! Tapettu mato -mikä sanonta :LOL: Tsemppiä hurjasti :)

Hitsin vitsi kun ei näy enempää teksejä ja muista enää, joten jää varmaan kommentoimatta joillekin.. No anyways, hyvää loppu viikonlopun jatkoa kaikille tasapuolisesti! :)

Omaan napaan ei kuulu mittää, tässä välikiertoa vietetään ja ollaan vaan rennosti :cool: Ens kierrossa sitten pas :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lutinus
Lutinus, siellähän kuulostaa oikein lupaavalta! =) Kiva kun joku muukin piinailee, vaikka muutaman päivän jäljessä ootkin. Tsemppiä ja käyhän ilmoittelemassa täällä oloja! ;)

Melargia, sinne vaan nyt rentorentoiluja. Onneks pääsette vielä PASsiin ennen kesää! :heart:

tyty, juu eiköhän ne pistelyt ala sit ensi viikolla, kun noin mallikkaasti etenee :)! Ja joo, tuo polille ilmoittautuminen on aina niin tympeää, yksin ilman vauvamahaa niiden joukossa... Siitä vaan haluaa aina päästä niin äkkiä pois "omiensa" joukkoon... :ashamed:

hunter, meinaatko kumminkin lääkäriltä kysyä siitä disperinin käytöstä vai ihan ominpäin? Itekin oon miettiny, että jos tää nyt ei tärppää, niin jotain lisäapuja pitäis kiinnittymiseen saada. Jos ei kerran Luget riitä ja "erinomainen kohdun limakalvo ja olosuhteet" niinku nuo lääkärit aina kehuu...

ON: Eilen aamulla vielä valittelin täällä niitä menkkaoloja. Sitten ne loistivatkin eilen koko päivän poissaolollaan. Ei tuntunut mahassa yhtään miltään. Illalla pikkuisen painetta alavatsalla. Yöllä sitten taas heräsin pariin otteeseen viiltävään kipuun alamahassa, mutta ne onneksi hävisivät melkein yhtä nopeasti kuin tulivatkin. Nytkään ei oikeestaan mitään. Jotenkin tiedostaa tuon alamahan olemassaolon muttei varsinaisesti koske *koputtaa puuta*. Yksi omituinen juttu tässä on ollut *eritevaroitus*: parina päivänä on tullut tilkka sellaista ihan kirkasta, väritöntä vetistä vuotoa pikkuhousunsuojaan. Vähän oon sitä ihmetellyt, en ainakaan muista tuollaista aiemmin olleen. Sit eilen illalla just kun olin menossa nukkumaan tunsin kunnon holahduksen ja olin ihan varma, että nyt ne menkat alkoi! Vessassa kuitenkin huomasin, että oli tullut sitä kirkasta nestettä ihan kunnolla ja sen mukana tietysti sitten lugemömmöjä. Onko kellään tällaista ollut, siis ihan muutenkin kuin vaan hoitojen aikana? Että ennakoiko tuo kuitenkin vaan menkkojen tuloa... Tissi-indeksi ennallaan, eli nänninympärykset kipeenä ja tissit omaavat kiinteämmän olomuodon kuin normaalisti. Mies tykkää :LOL: Päänsärkyäkin on nyt ollut jonkin verran, mutta se voi viitata myös PMS-oireisiin tai Lugeihin.
 
Viimeksi muokattu:
Lutinus mulla menny raskaus ihan alussa kesken jo sata kertaa, sit selässä on reuma..ja toi kohdun limakalvo on oudon näköinen ( vaikka kaavittu ja tähystetty eikä mitään virallista vikaa löytynyt ) niin se limis ei vältsin oikeen oo vastaanottavainen alkiolle. Siinä päälimmäiset syyt. Toi reuma voi tehä immuniteetti tasolla hallaa, siksi prednisolon eli kortisooni. Ei ne polilla varmaan alottele noita lääkkeitä jos ei selkeetä syytä kuten mun tilanteessa. Tosin itsehän voi kokeilla tota disperiiniä=)
Melargia me taijetaan piinailla sit yhessä..=)jos sulla hoitot toukokuussa.Meillä ois punktio näillä näkymin toukokuun toisella viikolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Lutinus
Rowan79 Mie en siuna noista kivuista säikähtäs, sillä jokainen kierto on erilainen ja nytkin meni teillä tuo hoito vielä erilaisella kaavalla, lääkkeillä jne. Miusta tuntuu et suurimmalla osalla nuo menkkaolot tulee kun plussaa.Millon meinasit testata? Mie niin toivon että teillä onnistuu :heart: Pakko lisätä vielä!! Kerran kun olin laittanu luget ni miula tuli semmosta ihan vetistä "jotain", ei ollu mitään lugemössöä ja ihan säikähdin et alkoko sillon vuoto!!Tuo on tosi hyvä oire!! :)

Mie en tajuu mikä tätä miun konetta vaivaa kun välillä en nää kaikkien kirjotuksia.Nytkin kirjotuksen jälkeen huomasin et onhan täällä muitakin käynyt.

Mie just mietin et mitä kaikkee mie tein erilailla tässä kierrossa kun normaalisti.Ensinnäkin, sitä ubiquinonii söin, en tiiä oliko sillä vaikutusta munasolujen laatuun, mut niinhän ne väittää. Pellavansiemenöljyä kans tuli syötyä päivittäin. Multivitan raskausvitamiinit ja foolihapot on ollut useamman kierron mukana. Sitten sitä asaa meni pienellä annoksella, siitä tuskin oli apua, ainakaan miula kun ei niissä hyytymistekijöissä ollut vikaa. Ja hyi minuu, pakko myöntää:kortisonia söin omin lupineni :p En ymmärrä miks helvetissä kortisonia on nii nihkeetä saada hoitoon mukaan!Okei, ei ehkä oo joittenkin mielestä näyttöö et se tehoaa, mut pienillä annostuksilla siitä ei oo mitään haittaakaan. Ja just tällasilla selittämättömillä oon kuullut tulevan plussia kun kortisoni ollut mukana. Ompahan sekin testattu :D Ja mitä olen lueskellut, niin joissain klinikoilla sitä käytetään automaattisesti kaikilla tukihoitona.
 
Viimeksi muokattu:
Melargia: kiitos sullekin, hyvin oon jaksanu. En ole edes itkeny niin paljo ku edellisillä kerroilla. Ja kyllä aattelin et ei saa jäädä tuleen makaamaan, ei se surkuttelu nyt auta vaikka pahalta tuntuukin. Siksipä ajattelin valmistautua pas:eek:on ihan eri menetelmin, jos se jää meidän viimeiseksi mahdollisuudeksi. Luomuna ei ikinä voida lasta saada, joten kaikki mahikset ois nyt tässä. Mikä kp sulla on nyt? Mulla on varmaan kans ens kierrossa pas, mikäli menkat ehtii tulla ajallaan.

Rowan: aattelin omin päin kokeilla sitä Disperiniä. Tosin kyselen polilta onko mitään muuta tehtävissä, kun soitan sinne ma. Mulle on kuitenki tehty viis siirtoo jo ihan TOP-alkioilla, aina on limikset ollu kuulemma erittäin hyvät ja silti tulos on ollut aina sama; ei edes yritystä kiinnittäytyä!
Ja tuosta vuodosta, mulla on joka kierrossa ollu ilmeisesti oviksen aikaan (en ole saanu tikuilla kiinni kuitenkaan) aina tuollasta kirkasta eritettä, joka välillä tuntuu että hulahtaa housuihin :eek:.. Oli sillon pakko ite kuuklettaa ja ton löysin: Ovulaatio - Oireet . Mulla oli kans samankaltaisia oireita ku sulla, luulin et rinnat oli kasvanu ja nännit oli tosi arat ja taisteluvalmiudessa koko ajana :O, (ei haitannu miestä). Harmi vaan ku ei yhtään tehny mieli sillä hetkellä.. Mutta toivon sulle parasta, ettei oireet tarkota sitä pahinta!

pulu: mistä sait hankittua sitä kortisonia? Enpä tässä kyllä nyt aatellu lääkkeitä lisäämään, ainaki sen disperinin otan käyttöön..

Lutinus: noi oireethan kuulostaa hyviltä! Joillekinhan tulee jo tosi alkuvaiheessa tuollaisia oireita, tsempit piinailuun!

tyty: onko ollut tukalaa oloa jo mahassa, etkös pistelekin pitkällä kaavalla? (sori en muista ja jaksa kelata taaksepäin..)

ON. Ajatukset on vähän levällään nyt. Kun saan yhteyden polille niin meinaan selvittää mitä vielä voidaan tehdä ja voinko itse mitenkään vaikuttaa tuohon kiinnittymiseen (tod. näk en). Ja että voidaanko sitä tutkia mitenkään, miksi sinne ei vaan jää mitään kiinni.

Kävin monta hiton kertaa vyöhyketerapiassa ja viimesillä kerroilla se hoitaja sano, että keho vastaa hyvin hoitoon, ja että solmukohtia ei pitäs olla. Just. Tää oli siis ennen viimesintä ivf:ää.. Nyt ajattelin muuttaa ruokavaliota hieman, ja ehdottomasti jumppaan lantionpohjalihakset vahvoiksi (mitä olis pitäny tehdä jo ajat sitten, mut ei vaan saa aikaseks), mikä kuulemma lisää verenkiertoa kohdussa. Ja sit se disperin ja greippimehu.. Ja käyn tulta päin! :kieh:
 
Lisäys vielä: musta on alkanu tuntumaan, että mulle siirretään alkiot liian aikaisessa vaiheessa. Mulla on luonnollinen kierto 40-50 päivää, ja ovis siis jossain muualla kuin normaalisti olisi. Kaipa ne sitten osaa siellä ultrasta sanoa, koska se ovis tapahtuu..
 
pulu, kiitos rohkaisusta! :heart: Mie vähän googlailin tuota vetistä vuotoa ja voi hitsi kun palstoilla moni oli kertonut sellaista olleen alkuraskaudessa ja just jo ennen plussaa. Nyt toiveet nousi vähän väkisinkin! Miulta pitäs netti kieltää piinapäivinä :D. Toisaalta nyt aamuluget ei menny niin syvälle ku aiemmin ja sitä on valunut aika paljon pois. Se ei voi olla hyvä merkki, vaan vois viitata kohdunnapukan (vai mikä se nyt olikaan) laskeutumista ja menkkojen alkua. Mie meinaan testata keskiviikkona, jolloin on pp 13. Tietty jos vuoto alkaa ennen sitä tai tapahtuu jotain muuta radikaalia, testaan aiemmin. Miekin nyt oon syöny niitä ubikinoneja ja aattelinkin, paraniko miun munasolujen laatu tässä hoidossa osaksi siitä... Lisäks tietty raskausvitamiinit ja foolihapot niinku ennenkin. Mites sie olet voinut? Onko kivut ja vuoto pysyneet poissa? Mie niin toivon, että sie ja Wienna pääsisitte nyt rauhassa viettämään odotuksen aikaa. Te ootte sen todellakin ansainneet! :heart:

hunter, joo kyllä miulla oviksen aikaan tulee useinkin kirkasta vuotoa, mut sillon se on sellasta paksumpaa ja venyvää eikä tollasta vetistä. Paitsi joskus kun, anteeks nyt näin intiimit tunnustukset, tulee orgasmi, niin sillon valahtaa tuollasta ihan juoksevaa nestettä. Mutta nyt ei tod. ole kyse siitä :LOL:. Mie muuten lupasin itelleni, että tän kierroksen jälkeen varaan ajan vyöhyketerapiaan. Miun kroppa, vaikka ei toimikaan niinku mie haluisin, on joutunu viime kuukausina sellaseen rääkkiin, että on ansainnu vähän hemmottelua. :) Saako kysyä hunter, missä kävit ja olitko tyytyväinen? Ja oliko minkä hintainen? Yksärilläkin voit laittaa tietoja, jos et tässä halua. Oisin kiitollinen tiedoista! Ihana lukea, miten sie oot kuitenkin niin monen pettymyksen jälkeen noin positiivisella mielellä :heart: Ja kannattaa muuten nyt ottaa siellä lääkärin kanssa puheeks tuo ovisasia, mikä sinua mietityttää!
 
Viimeksi muokattu:
Rowan: no tuohan vaikuttais sit hyvältä! Ja ne luget ei kerro kaikkee, mulla meni usein kyllä aika hyvin paikalleen eikä paljoo tullu takas, ja siltikään ei tullu tulosta, eli ei kannata siihen luottaa! Joten hyvältä vaikuttais selkeästi sun kohdalla! =) Voi hitsin hitsi, kun sinäkin plussaisit nyt!

Mä olen täältä vähän kauemman välimatkan päästä (120 Joensuuhun), ja kävin täällä paikallisella yrityksellä vyöhyketerapiassa. Se makso 40€/kerta, ja kävin muistaakseni viikon välein viis kertaa. Teki tosi kipeetä, sano just että kaikki munasarjojen, kohdun ja käpyrauhasen -vaimikäsenytoli- heijastepisteet jaloissa oli kipeimpiä ja niissä oli eniten kiteytymiä. Olin kyllä tyytyväinen, ja vaikka en osannu omaa kehoa kuunnella niin, et oisko se vaikuttanu vai ei, niin ainaki se tuntu jaloissa tosi hyvältä. Ja nesteet lähti liikkeelle, sitä se ainaki teki! Suosittelen kyllä, on se sellasta hemmottelua minkä kaikki meistä ansaitsee. Ja ei ainakaan haittaa siitä ole.

Pakko olla positiivinen, mies aina sanoo ja tsemppaa kun huolehdin noista raha-asioistakin, että niille ei stressaamisella mitään mahda, ja että kyllä me selvitään, kun on tähänkin asti selvitty. Mä oon luonteeltani melko huolehtijatyyppi, mut kohta kymmenen vuoden yhdessäolo tuon ukkoni kanssa on saanu mut ajattelemaan rennommin asioita. Mitä niitä murehtimaan kun ei pysty kuitenkaan itse tekemään enempää kuin mitä tekee, ei ne ainakaan sillä miettimisellä mihinkään muutu.

Ja ubiquinonit lähti nettikaupasta hakuun, kiitos vinkistä! Teen kohta sellasen cocktailin noista lisäravinteista että kiinnittyy jo hedelmöittymättömät munasolutkin. Hittolainen.
 
tyty Jos nyt yhtään ei kierto oo sekasin, niin toukokuun toisella viikolla odottelisin tädin saapuvan, niin menee sit enemmän loppukuuta kohti se pas. Voip olla että on jo piinaviikot sinulle menossa tai jo tulos tiedossa kun minä pääsen piinailemaan, mut se näkee sitte :)

Voi että Rowan kun minuuu jänskättää sinun tilanne!!!!! Jospa se ois nyt sitä ihtiään ;)

Hunter Kuulostat ihan minulta!!!!! Tuli tuossa kun luin sinun tekstiä, että ihan kuin olisin sen ite kirjoittanut!! En minäkään jaksa kauaa murehtia ja märehtiä, se kun ei hyödytä minua yhtään ja oikeestaan vaan pahentaa. Sitä mieluummin lähtee tekemään jotain kivaa ja koittaa jättää sen ikävän asian taakse ja unholaan. Ja kans meilläkin mies on silleen, että minkäpä sitä asioille voi ja mentävä sen mukaan mikä tilanne on ja näin olen sitten itekin elänyt :)
Nyt on menossa ovisaika tässä kierrossa, en oo ees kp:tä laskenut, mutta tosiaan toukokuun toisella viikolla odotan vuodon alkavan. Ootko sinä joutunut testailemaan ovista niissä paseissa vaan pelkän ultran perusteella menty? Kun sanoit ettet oo saanu ovista testeillä kiinni koskaan, minulla on kans vähän sama homma etten ole saanut ovistesteihin koskaan plussaa.. Mutta sinun sotasuunnitelma kuulostaa erinomaiselta!!!!
 
Hunter mä vielä sumuttelen :) ja keskiviikkona tulossasiis se 0-ultra. Olo on sikälis tukala, että hikoile hikoilen ja hikoilen:kieh: voi luoja..onnek ei päätä koske eikä mielialaan oo vaikuttanu mitenkä..tosin karvat kasvaa vauhilla..:LOL: ukko eilen suihkussatokas " taasko sulla karvat rehottaa" ja mä nauroin ja sanoin et helvetti ajoin ne toissapäin..mulla jopa naamaan meinaa rueta kasvaa karvoja..:LOL: ei helvetti..äkkiä sitä estrogeeni kehiin tai munatki kasvaa!
 
Melargia, sen todellakin on huomannu et eipä elämästä mitään tule, jos naama on aina mutturalla kun vähä jostain puristaa. Toki huonot olot on tunnettava ja käytävä läpi, mutta ei saa jäädä koskaan siihen tilaan, elämän on jatkuttava! :wave:
Mua ei ole koskaan pyydetty testaamaan ovista, olen vaan omaksi iloksi sitä joskus tikutellut että mikä se mun ovisolotila oikein on. Mutta ajattelin kysyä polilta, voisko se ollakin sit se mun ongelma, että jos ovista ei ookaan, ja siirretään alkio niin keho ei vaan ole valmis!? Mulla on ollu Zumenonit kaikissa pas:ssa, sehän vissiin vahvistaa limakalvoa, mut ei tee muuta? Eipä se auta jos ei omat hormonit ole kohdillaan, ja minä kun uskon enemmän omiin voimiin ku lääkkeellisiin apuihin. Joita nyt kuitenki tarvii käyttää.

tyty, joo mul oli samat oireet, siis hikosin yöllä, mut ei voinu olla ilman peittoo ku tuli kylmä. Ja sit töissä tuli aina sellaset kuumat aallot, teki mieli ottaa vaan kaikki vaatteet pois! :LOL: Kyl se siitä, kun pääset pistelemään niin vähä helpottaa.
 
Nyt on eloa. On tuntunut nyt joka päivä vuodonloputtua nippailuja munasarjasta vasemmalta eli uskon sieltä seuraavaksi tulevan siis ovulaation :D ... Huomenna lekuri. Koktaili sekoitus jatkuu ja enää ei ole koskenut samalla tavalla päähän ja hartiajumikin vaivaa vähemmän, uskon että veri virtaa siis paremmin. Olen sitten alkanut liikkua joka lähes päivittäin ja olen yllättynyt miten paljon paremmin voin, nukun rauhallisemmin ja en tunne turvotusta samalla tavalla :)...
 
Viimeksi muokattu:
hunter, kiitos kun kerroit vähän tuosta vyöhyketerapiasta! :) Mie asun Jns:ssa ja aattelin sit tästä jostain lähistöltä etsiä jonkun, jonka luona kävisin kokeilemassa. Mie oon niin jumissa koko akka, että varmaan tulee tekee kipeetä.

simpli, liikunta kyllä parantaa oloa, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin! Hyvä sinä! :)

ON: Mie uskalsin eilen olla jopa vähän toiveikas, kun menkkaolo pysyi poissa. Sitten sitä taas oli yöllä ja nyt aamullakin. Aamulla oli lisäksi julmettu päänsärky, oli pakko ottaa lääkettäkin kun piti yrittää keskittyä lukemaan. No, eihän siitä taas oikein mitään tullu. Nyt ei sit voi olla varma onko menkkakipuja vai ei kun se särkylääke on voinu vaimentaa ne. Viimeksi päänsärky meinas kyllä negaa... Varasin jo ajan P:n luo, pakko päästä sit purkaa ajatuksia tästä hoitokierroksesta, joka on ollut ihan liian vuoristorataa. Pp11 nyt ja ylihuomenna testi.
 
Rowan: Täällä jännitän kovasti puolestasi ja pidän peukut pystyssä plussan puolesta! Itse tulin siihen tulokseen, että oman kropan kuuntelusta ei kyllä saanut alkuunkaan selvää onko plussa tulossa vai ei... Mutta ne päivät kuluu vaan niiiiiin hitaasti... Vyöhyketerapiasta vielä vinkkaisin (itsekin siellä välillä kävin), että kannattaa varata aika alkukiertoon, mielellään ihan ekoille vuotopäiville (joita sulle ei toivottavasti tule nyt sit ainakaan 9 kuukauteen). Mutta raskaana ollessa sitä ei yleensä suositella, kuin sitten loppuvaiheessa synnytyksen käynnistyksen apuna... Vyöhyketerapialla voidaan ainakin mun terapeutin mukaan aiheuttaa myös keskenmeno, jos hoito tehdään väärään aikaan... Jotkut käyttävät sitä kuulemma ihan ehkäisykeinonakin... Mutta nää on taas niitä juttuja, toiset uskoo toiset ei...

Lutinukselle kans plussaonnea ja kärsivällisyyttä piinapäiviin. Lupaavia oireita ainakin ;)

Wienna ja Onnetonpulu: Muistan hyvin, miten piinapäivät aikanaan tuntuivat kamalan pitkille... mutta herranjestas miten hitaasti se aika kuluikin sen plussan jälkeen. Jokainen ultra tuntui olevan ikuisuuden päässä ja varsinkin kun vuotojen lisäksi mulla ei juuri ollut raskausoireita, niin olin aivan hermoheikkona. Kaikki oli ihan ihmeissään kun toivoin mahdollisimman paljon raskausoireita ja olisin halunnut vaikka kuinka pahan pahoinvoinnin, jotta olisin tiennyt olevani raskaana :D Kävinkin koko alkuraskauden sitten viikon-kahden välein ultrassa varmistuttamassa, että vauvat ovat hengissä... Yrittäkää kaikesta huolimatta nauttia alkuraskaudesta!

Nippe + tuplat 24+6
 
Hellurei !!

Täälläpäin ei sen kummempia olotiloja, pp 5. Eilen vatsakipuilua, mutta eipä muuta niin ja pinna aika helv.... kireellä :)

Kuultiin eilen taas vauvauutisia lähipiiristä ja sekös pisti itkettämään ja pohtimaan että miks ei meille :( ihan perseestä suoraan sanottuna !!! Onnellinen toki olen heidän puolestaan, mutta silti, ja tämäkin uutinen kuultiin kiertoteitä, meille ei ole asiasta jostain kumman syystä kerrottu ja la jo kesäkuussa. Noh näin se elämä menee... tasan ei käy onnenlahjat !!! Sori vuodatukseni näin maanantai aamuun, mutta helpottaa hieman kun saa jonnekin purkautua.
 
Joo, tosiaan tuosta vyöhyketerapiasta, mä kävin paljon ennen hoitojen alkamista ja se hoitajakin sanoi, että ei kannata hoitojen aikana käydä. Ja siksikin kävin niin paljo aikasemmin, että keho olis ollu valmiimpi vastaanottamaan tulevan ja solmut auenneet..

Lutinus: nii-in tuttu tunne.. Tuntuu että ne uutiset vaan lisääntyy koko ajan, tuntuu pahalta ja niin epäreilulta.

Rowan: mukana ollaan jännittämässä sun puolesta! Toivotaan parasta.
 
Hienoa simpli, hyvältä kuulostaa!
Lutinuksen ja Rowanin puolesta täällä jännään, aika menee tosiaan kamalan hitaasti.
Kiva kun käyt kokemuksia kertomassa Nippe82, sinulla on vielä tuoreessa muistissa koko tämä alkuhässäkkä. Onnea tuplaonnen johdosta! Olit muistaakseni saanut huonojakin uutisia raskauteen liittyen?
Nyt kun on tehnyt tarpeeksi monta plussatestiä niin alan uskoa olevani raskaana, nyt tietysti pelottaa että alkiolla on kromosomit ihan sekaisin tai jotain...huoh.:headwall:

ON; jee, vuoto loppui viikonloppuna kokonaan ja testit on edelleen vahvasti positiivisia. Huomenna teen digitestin, toivottavasti viikot ovat nousseet!

Mites pululla menee?
 
Rowan79 jännät paikat on jo, joko oot testaillu ? Tsemppiä !!! Vyöhyketerapiasta/akupunktiosta... Minä kävin vuosisitten akupunktiossa Jns:ssa Hyvän Olon Keskuksella Tuija Tikalla, kannattaa googlettaa. Tosi mukava hoitaja ja varmaan vyöhyketerapiakin onnistuu jos haluaa. Hintaa en muista, mutta oli kohtuullinen per kerta. Käynnit piti sovittaa kiertopäivien mukaan ja en sitten enää jaksanut siellä ravata lopulta.

ON: pp6 ja aamulla tuli punertavan-rusehtavaa vuotoa, VOIHAN VEEEEEEE !!!!! Sen jälkeen ei oo mitään onneks ollut.
 

Yhteistyössä