Melargia: kiitos sullekin, hyvin oon jaksanu. En ole edes itkeny niin paljo ku edellisillä kerroilla. Ja kyllä aattelin et ei saa jäädä tuleen makaamaan, ei se surkuttelu nyt auta vaikka pahalta tuntuukin. Siksipä ajattelin valmistautua pas
on ihan eri menetelmin, jos se jää meidän viimeiseksi mahdollisuudeksi. Luomuna ei ikinä voida lasta saada, joten kaikki mahikset ois nyt tässä. Mikä kp sulla on nyt? Mulla on varmaan kans ens kierrossa pas, mikäli menkat ehtii tulla ajallaan.
Rowan: aattelin omin päin kokeilla sitä Disperiniä. Tosin kyselen polilta onko mitään muuta tehtävissä, kun soitan sinne ma. Mulle on kuitenki tehty viis siirtoo jo ihan TOP-alkioilla, aina on limikset ollu kuulemma erittäin hyvät ja silti tulos on ollut aina sama; ei edes yritystä kiinnittäytyä!
Ja tuosta vuodosta, mulla on joka kierrossa ollu ilmeisesti oviksen aikaan (en ole saanu tikuilla kiinni kuitenkaan) aina tuollasta kirkasta eritettä, joka välillä tuntuu että hulahtaa housuihin
.. Oli sillon pakko ite kuuklettaa ja ton löysin:
Ovulaatio - Oireet . Mulla oli kans samankaltaisia oireita ku sulla, luulin et rinnat oli kasvanu ja nännit oli tosi arat ja taisteluvalmiudessa koko ajana :O, (ei haitannu miestä). Harmi vaan ku ei yhtään tehny mieli sillä hetkellä.. Mutta toivon sulle parasta, ettei oireet tarkota sitä pahinta!
pulu: mistä sait hankittua sitä kortisonia? Enpä tässä kyllä nyt aatellu lääkkeitä lisäämään, ainaki sen disperinin otan käyttöön..
Lutinus: noi oireethan kuulostaa hyviltä! Joillekinhan tulee jo tosi alkuvaiheessa tuollaisia oireita, tsempit piinailuun!
tyty: onko ollut tukalaa oloa jo mahassa, etkös pistelekin pitkällä kaavalla? (sori en muista ja jaksa kelata taaksepäin..)
ON. Ajatukset on vähän levällään nyt. Kun saan yhteyden polille niin meinaan selvittää mitä vielä voidaan tehdä ja voinko itse mitenkään vaikuttaa tuohon kiinnittymiseen (tod. näk en). Ja että voidaanko sitä tutkia mitenkään, miksi sinne ei vaan jää mitään kiinni.
Kävin monta hiton kertaa vyöhyketerapiassa ja viimesillä kerroilla se hoitaja sano, että keho vastaa hyvin hoitoon, ja että solmukohtia ei pitäs olla. Just. Tää oli siis ennen viimesintä ivf:ää.. Nyt ajattelin muuttaa ruokavaliota hieman, ja ehdottomasti jumppaan lantionpohjalihakset vahvoiksi (mitä olis pitäny tehdä jo ajat sitten, mut ei vaan saa aikaseks), mikä kuulemma lisää verenkiertoa kohdussa. Ja sit se disperin ja greippimehu.. Ja käyn tulta päin! :kieh: