Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Täältä kans kahville ilmottaudutaan :wave:
Täällähän on ollu pitkästä aikaa "säpinää" tänään =)

kati tervetuloa taas palstailemaan, toivottavasti ei tarviis syksyllä polille ilmottautua vaan saisit luomuplussan!

Ihana ilma!! Nyt naaatitaaaaaan! :cool:
Hei millos sitä kahvittelua, oisko toiveissa myöhemmin kesällä vai nyt ihan lähipäivinä?Mie tosiaan tarviin vähän etukäteen tietoo kun asutaan täällä hiivatissa asti :LOL:
Mut esim. nyt perjantaina oon tulossa varmaan kaupungille päiväks jne....
 
Ajattelen testata sen negan aamulla altapois niin saan lopettaa nuo lääkkeet...
huh.. ei se sit ollutkaan negatiivinen, vaan todella vahva plussa!

Nyt oon ihan sekaisin.. pelottaa että menkat alkaa kun tätä menkkatuntemusta on ollu jo 5 päivää ja ei oikein tiedä mitä tässä pitäis tehdä... jännä tunne kun on yhtäaikaa maailman onnellisin ja pelokkain :O:heart:

Ja sit tuntuu kurjalle kirjoittaa tästä tänne kun tiedän että kyllä se vähän aina kirpaisee lukea muiden plussista ja mie niin toivon teille kaikille tätä samaa onnellista pelonsekaista tunnetta :heart:

..mie kirjotan myöhemmin lisää, pitää ehkä pyörtyä tässä välissä ja tunkea "tuo" täyteen lugeja että se myttiäinen pysyis siellä matkassa.
 
Olin tulossa vastaamaan tuohon LMLB:n edelliseen viestiin ja HUHHUH mitä uutisia olit ehtinyt tänne jo kirjoittaa! ONNEAONNEA ihan hirmuisesti! :heart: :flower: Ja älä missään nimessä edes mieti tuollasia, että tuntuisi kurjalle tänne kirjoittaa. Kyllä mie ainakin, ja varmasti kaikki muutkin, oon vaan tosi onnellinen siun ja teidän puolesta! Kyllä täällä toivoo joka ikiselle sitä onnistumista ja ehkäpä vielä oikein tuplasti just siksi, kun ollaan kaikki samalla polilla hoidossa, niin kyllähän se toivoa itellekin tuo hieman taas lisää. =) Ihanaa! Juu nyt tunget lugeja oikein urakalla, varmasti ihan mielellään nyt sitä jopa tekeekin. :D Mutta elä sentään pyörry! Voi että kun oli niin ihana tuo siun onnensekainen viesti, tuli itellekin tosi hyvä mieli, vaikka muuten ollu vähän alamaissa ku kauhee räkätauti päällä.

Niin, sitä mie tulinkin alunperin kirjoittamaan, että muuten mulle ois se perjantai (jos siis huomisesta oli kyse) sopinut, mutta voi olla ettei tää räkätauti ehdi kunnolla parantua siihen. Ja voi olla, ettei ehkä muutkaan ihan näin lyhyellä varoitusajalla ehdi, mutta muuten miusta tapaaminen vois olla ihan lähiaikoinakin. Ois kiva, jos taukolaisetkin sattuis lukaisemaan näitä ja halutessaan tulisivat mukaan.

Ihanaa päivää kaikille! :heart:
 
Pitää näköjään hieman manata ketjun epäonnea, niin saa sitten tällasia mahtavia uutisia!!!! Hurrrrrjasti onnea LittleMissLadyBird!!!! :flower::flower: Siis aivan mahtavaa!!
On nyt sit varmaan ihan hyvä että se mies toi sen toisenkin testin ;)
Voin sanoa todella hyvällä omallatunnolla, että ensimmäistä kertaa piiiiiitkiin aikoihin toisen plussa oli kyllä iloinen uutinen, oot sen ansainnut!

Kahvittelutapaamisesta sen verran että minulla taitaa mennä kuun puolen välin paikkeille, kun joutaisisin : /
 
Juu pikkuhiljaa alan toipua tässä... :p Vaikka tosi epäuskoinen olo on kyllä vieläkin.. on noita kahta viivaa odottanut niin pitkään ja hartaasti ja olin jo tässä yrityksessä luopunut toivosta.
Määrääkö ne täällä siihen veritestiin ollenkaan plussan jälkeen? Huomenna pitää polille soitella... jännittää millon ois sit ensimmäinen uä... toivottavasti sinne asti päästään ja kaikki ois myttysellä hyvin.. :heart: Mieskin taitaa olla "lievässä shokissa" vielä... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Rowan79
Niinhän sie Kati sanoit! =) Hienosti ennustettu! Näitä lisää :D

Melargia, mulle ainakin käy varmasti sillon kuun puolenvälin jälkeenkin. Oliskos muita kiinnostuneita? LMLB, vaikka plussasitkin, niin olis silti kiva jos tulisit myös, jos vain haluat. Entäs Kati, kiinnostaisko? Ja Macy (mitähän siulle kuuluu?) ja londi ja kaikki muutkin. Tietty nyt ei kaikki varmaan edes käy lukemassa näitä, jos haluavat pitää täysin vapaata näistä jutuista. Ja on toki sekin ymmärrettävää, että kaikki eivät halua osallistua. Mutta voidaan me miun mielestä nähdä pienemmälläkin porukalla ja jos sit halutaan nähdä useamminkin, niin toki porukkaan on kaikki tervetulleita myöhemminkin. :)

londin tulosta nyt jännätään...

LMLB, tule sit kertoo ku soittelit polille! Ihan kiinnostaa, että mikä on systeemi täällä, jos se plussa pärähtää testiin. Sojahan jo sanoi, ettei veritestiä tehdä. Saakohan sitä jos pyytää..? Siinähän näkyis se raskaushormonin määrä. Mutta kyllähän se kotitestikin kertoo sen tuloksen tietty, ehkä ne ei testaile sit ellei oo jotain erityistarvetta.

Mulla on vieläkin tämä räkätauti päällä, mutta ehkä jo paranemaan päin. Päässä humisee kuitenkin eikä oo oikein energiaa mihinkään. Ihan semmonen olo oli eilen ja nytkin vielä, että ois kuumetta, mutta päinvastoin oonkin alilämpöinen, 35,8 oli lämpö. Ehkäpä se normaalista poikkeava alilämpökin tekee kipeän olon samalla tavalla kuin ylilämpökin. Sais mennä huomiseksi ohi, kun on serkun yo-juhlat. Ja alkaa seinät kaatua päälle, kun en oo koko viikkoon salille päässyt.
 
Rowan Mie oon mukana kahvijutuissa jos miut vielä sinne otetaan, ja vaikka on plussannut niin mikäänhän ei oo vielä varmaa... tuntuu että ihan täysillä uskalla edes iloita vielä...:whistle:
Mut tuo kaks vahvaa viivaa on kyllä meille jo jonkinasteen saavutus..

Tein tänään uuden testin ja tulos oli vielä sama :LOL: teen varmaan seuraavat kaks viikkoa joka päivä testejä :D

Juu soittelin polille, Päivi T. vastas ja sopivasti oli hän ja E paikalla (molemmat olivat sillon kun siirtokin tehtiin) E huuti takana että JES ! hehe.. tuli hyvä mieli.. ja juhannusviikolla on vasta se ensimmäinen UÄ.... pitkät kaksi viikkoa siis edessä... nyt ois siis rv 4+3 jos oikein ymmärsin.. kun oli kolme päivää viljelty alkio....

Mies on varmaan tyytyväinen kun aamulla (kun se kerrankin ois saanut nukkuu pitkään) menin herättämään sitä tuon pissatikkuni kanssa et kato vielä tää on plussaaaa!

Oiskos ne kahvit sillon juhannusviikon alussa mahdollista? tuossa viikko 24 mulla on aika tiivisti töitä. vaan yks vapaa ja sillon tuskin jaksan raahautua keskustaan :confused:

Kiitos kaikille onnitteluista ja kannustuksista, vielä mie kyllä aion tiedän riesana täällä roikkua jos ette pahastu.. :p
 
Tietysti otetaan siut LMLB mukaan :heart: Voi että kun mie täällä vaan yksinään hymyilen kun luin tuota siun viestiä. Alkoi ihan naurattaa ku kuvittelee miten sieltä takaa on kuulunu se E:n jes! :D Jos muille käy niin mullekin pitäis sopia jussin alusviikolla joku päivä. Voiskin varmaan sit vaikka miettii sitä päivää ja kellonaikaa mikä kaikille sopis parhaiten ja lyödä lukkoon, niin ei sit sovi siihen muuta.
 
soja Ihan totta, tuli hyvä mieli kun soitin polille =)

Rowan toivottavasti se tauti pian talttuis niin pääsisit siekii nauttimaan näistä keleistä (jotka toivottavasti jatkuis vielä lämpiminä) :cool:

Londin kuulumisia kovasti odottelen.. testasitko sie?? toivotaan että tuo suolaisenhimo ois se yhdistäväjuttu niinku nää muut täällä meille povas :hug:

Ommoo nappooo: minuu pelottaa kauheesti aina kun tulee noita kuukautiskipuja.. huih.. pitää vessassa ravata tarkistelemassa tilannetta aina (pitää ravata kyllä näköjään muutenkin aika tiuhaan) mut tosiaan on niin sekavat tuntemukset... pelkään vaan sitä pahinta.. Mies tänään alko suunnitella pitkällä tähtäimellä tyyliin että isompi auto tarvitaan (höpönlöpön kun meillä on jo farkku :D) sano sit vaan että haluu miun ajattelevan enemmän positiivisesti etten pelkäis ja stressais.. mut kai tää on joku sisäänasennettu puolustusmekanismi...ja mies tietysti käyttää tilaisuutta hyväkseen mitä autonvaihtoon tulee.. :LOL:
 
Onpa täällä ihania uutisia!!mahtavaa!!ja kovasti onnea <3 ensimmäiset viikot on ne pahimmat..ainakin mulla on olleet..ravasin myös vessassa ja pelko perseessä pyyhkäisin joka kerta.. tsemppiä kaikille muillekkin ja lisää plussatuulta tänne ketjuun!!

Mammy+piippa 29+2
 
LMLB Pistipä hymyilyttämään tuo E:n hihkasu :LOL:
Taitaa se tosi piina alkaakin vasta nyt!

RowanOliko hyvät yo-pippalot? *Hus pois se tauti sinusta!* Pikaista paranemista!!

Minulle taas kävis viikon 24 alku.. Jussiviikosta en osaa sanoa yhtään mitään vielä, kun en tiiä onko töitä tai kulkupeliäkään : / Mutta tuota jos riskillä sopis alustavasti sille viikolle?
 
Miulle käy kyllä tuo viikko 24 myös, mutta jos LMLB:lle se ei vielä sovi. Hmm hmmm...

Mut mie lähen ylihuomenna Helsinkiin! Happy happy :D. Tänään ex tempore päätin, että menen sinne junalla tiistaina ja tuun takas lauantaina. Menen ystäväni luo, hänen mies on reissussa koko viikon ja saadaan olla "rauhassa". Ja samalla näen muitakin sielläpäin asuvia ystäviä. Miun ihana mies on sitä mieltä, että mie oon tämän kevään jälkeen ansainnut pikku reissun ja se tekis miulle hyvää ja lupas maksaa junaliput etukäteissynttärilahjaksi. Mulla kun loppui työt, niin ei oo kauheesti ylimääräistä ja junaliput täältä susirajalta maksaa paljon... Huono puoli on se, että nyt menee vissiin ovis aika sivu suun ja söin femareita turhaan, mutta toisaalta tämmönen täysin "vauvanyritysvapaa" kuukausikin tekee varmasti hyvää. Ja talletellaan vähän varastoon sit nyt huomisen aikana vielä. :) Ihana päästä vähäks aikaa muihin maisemiin ja hyvää tekee välillä parisuhteellekin. Ja josko sieltä löytyis kesävaatteitakin, kun miun suurin osa niistä on menny isoiksi. Voi että miten voi joskus suhteellisen pienistä asioista tulla iloiseksi! :D
 
Eilen alkoi verinen vuoto ja hyytymiä tuli kera kipukramppien...
Tänään Naistentautien päivystyksessä gynekologi ultrasi tyhjän kohdun ja verikokeessa tulos oli että HcG niin matala ettei voi olla kyse normaalisti jatkuvasta raskaudesta... varhaisultra-käynti vaihtuu nyt ilmeisesti (lääkkeelliseen keskeytykseen/jonkinlaiseen kontrolliin) jos torstaina vielä raskaustesti näyttää plussaa...Vuoto loppui aamulla.. nyt vaan pitää toivoa että jatkuisi... Olis aika kamalaa varmaan sillon viikon päästä odotella sitä vuoroa sinne jonka piti olla iloinen ja jännitystä täynnä oleva hetki...

Nyt niin rikkinäinen ja hajonnut olo.. Viikoksi sairaslomalle passitettiin.. se menee varmasti peitto korvilla ja haavoja nuollessa...
 
LMLB :hug: Nyt oon kyllä ihan sanaton... Ja niin surullinen teidän puolesta! Ei voi taas ymmärtää, miksi ihmeessä näin pitää käydä. Voimia teille molemmille ja toivottavasti nyt tulis kaikki itsestään pois.
 
Ihanaa juhannusviikkoa!

Meille sitten tulikin nettikatkos vaikka lupasivat avata linjan jo muuttoa seuraavaksi päiväksi. :kieh: Tässä sitten kesti pari viikkoa odotellessa, mutta aika ei ole kylläkään käynyt pitkäksi. Vieläkin osa tavaroista etsii paikkaansa ja pihalla riittää hommaa. Olen kyllä ihan täysillä nauttinutkin ja pakon sanelema palstataukokin teki hyvää.

LittleMissLadyBird > :hug: Voimia! En osaa oikein muuta sanoa, kun tässä porukassa ikävät uutiset on aina erityisen surullisia.

Kuka ehdottikaan kahvittelua? Minä olisin kyllä kiinnostunut vaikka hieman ujostelenkin kasvojeni paljastamista. Laitan siis asian harkintaan, jos kannatusta tapaamiselle löytyy.

Tilanteen päivitystä: Siinä juuri ennen ovista olin inssin kannalla, mutta miehen kanssa keskusteltuani en kokenutkaan olevani valmis. Teimme siis ratkaisun yksimielisesti, sillä mietityttävä asia oli molemmilla sama. Ehkä olemme valmiita järeämpiin hoitoihin myöhemmin tai plusaamme (toivottavasti) vähemmillä avuilla. Hedelmöitys siis hoidettiin perinteisellä kotimenetelmällä ja dpo13 testasin haamun. Viiva ei kuitenkaan alkanut vahvistua vaan hiipui pois. Lopetin luget kp34 (dpo16) illalla ja kierto jäi 35 päiväiseksi. Pari päivää meni itkiessä, mutta nyt odottelen syksyä toiveikkaana. Jossain kesän kierrossa käytän loput Clomit pois tupla-annoksella ja halutessani voin käyttää loppukierron tukena silloinkin Lugeja, mutta tämä kierto olkoon ihan luomu. Vyöhyketerapiaan meinaan mennä viimein, jos mies suostuu sen kustantamaan. Itselläni on huono rahatilanne toistaiseksi, mutta jospa siihen tulisi kesän edetessä muutos.

Kp7/32-35 on nyt meneillään ja kipuilen kummallisesti. Onhan tämä pco:lle tyypillistä, mutta melkein jo kävin ostamassa testin varmistamista varten. Jotain tuolla munasarjoissani kai tapahtuu. Haluja on ollut paljon, joten mietin voisiko olla poikkeuksellisen aikainen ovis. Viime kierrossa taisi olla Clomien ja Fostimonin kypsyttelemänä ja Pregnylin aikaan saamana kp18, joten kovin realistiselta ajatus ei tunnu. Jään mielenkiinnolla odottelemaan kuinka kierto etenee. :D

Nauttikaa kesästä ja elämästä! Toivottavasti sen myötä tulee plussiakin testeihin vaikka poli kesätauolla onkin. :)
 
Hyvää juhannusta koko porukalle... :hug:

Täällä yritetään suunnata katse tulevaisuuten ja syyskuussa (toivottavasti) olevaan PAS:siin..
Edelleen tuo km käy mielessä joka päivä, jopa useita kertoja.. ja vuorotellen olen surullinen/vihainen... Onnellinen olen kyllä siitä että tuo plussa edes saatiin.. sanoivat poliltakin että tuokin pieni aika raskaana voi parantaa mm. kohdun limakalvoa tjn.. Voisi olla otollisempi myös siis uudelle raskaudelle.. (Jos vielä joskus saan ne maagiset kaksi viivaa, pelkään varmaan hysteerisesti uutta keskenmenoa)... :(

No sen aika ei ole vielä.... taitaa olla taas pitkä taival edessä.. onneksi on kesä ja kärpäset :cool:

Tässä vielä aivan ihana teksti, jota lukiessa olen saanut vollottaa moneen kertaan, surullinen mutta kai samalla vähän toivoakin antava...


Syntymättömän lapsen rukous

Rakas Taivaan Isä.
Miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa
enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä,
äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?
Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa
niin rakkaita Luojalleen on,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti,
kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä,
miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan
siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?

(Tuntematon)


Ehkä jonain päivänä me kaikki saadaan ne pienet tuhisijat syliin asti... :heart: ehkä.....
 
Moi kaikille :wave:

Kiva kuulla sinusta LMLB :) Oonki miettinyt että miten sinulla menee :hug:
Jotenkin tuntuu niin epäreilulle ja väärälle että pitää kokea km, kun ensiksi vielä painitaan lapsettomuuden kanssa. Ei mee nallekarkit tasan.
Jaksamisia sinulle paljon!! Ja kiva tuo teksti :)


Macy Voi vitsi, siellä oli jo toivon pilkahdus :( Hyvä että saitte miehen kanssa sovittua jatkosta ja näyttäähän se aika lupaavalta ettei välttämättä tarvihe järeämpiä hoitoja, toivotaan!
Jännä miten sinulla lääkkeidenkin kanssa menee ovis pitkälle.. Kuulostaa kyllä tuo vyöhyketerapia kiinnostavalta, vaikka ihan vaan rentoutumismielessäkin :)
Hyvää kesää sinulle ja tehokkaita pupuiluja :D

Ite oon vaan ollu ja nauttinut ja tehny ja menny niinkuin huvittanut, kesä:heart: Laittanut ajatuksetki kesälomalle :D

Rentouttavaa kesää kaikille!!!!
 

Yhteistyössä