Tulin taas kurkkaamaan kuulumisia, vaikka tauolla ollaan. Täällähän on hienoja uutisia! Oikein paljon onnea ensinnäkin
Danita joka toi toivotun plussatuulahduksen
Oikein hienoa, hyvä hyvä! Paljon Onnea odotukseen ja käyhän kertoilemassa kuulumisia myös täällä välillä.
LMLB, hyvä että pääsitte inssiin ja nyt sitten pääsette odottelemaan tuloksia. Rennosti ja odottavin fiiliksin, raskaana kunnes toisin todistetaan, eiks nii !
Mitenköhän
mammylla sujuu, meinasitko testailla huomenissa?
Simpli86 ja
carpalo myös piinapäivien vietossa. Toivotaan että tulee hyviä uutisia, aika uskomaton oli tuo
carpalon alkusaalis ja erittäin hyvä että loppuosuuskin sitten suju kadosta huolimatta, kyytiläinen sielläkin siis matkassa ja toivotaan parasta!
Nyt itse täällä olen järkkäillyt noita tulevia häitä, paikat alkaa olla varattu, vieraslistoja mietitty, pukua katsottu ja sovitettu pitkin Suomea... olen tässä vasta yksin touhuillut kun en ole vielä saanut kaasoja sillä tavalla kivaan tilanteeseen jossa voisin kysyä heitä mukaan. Tämä hääjuhlan järjestely on ollut pitkästä aikaa kermanpehmeää balsamia karmeille haavoilleni, joita katkeruus ja lapsettomuuden tuska ovat aiheuttaneet. Olen ollut pitkästä aikaa innoissani, iloinen, onnellinen ... haaveillut, suunnitellut, katsellut kauniita pukuja ja unelmoinut kaikkea ihanaa naisellista kauneutta ympärilleni
Ei yhtään ahdistavaa. En ole luonteeltani mikään kova hössöttäjä, joten kaikki tää on tullut jotenkin vain minua itteäni varten, kun kukaan ei vielä vanhempieni ja teidän lisäksi tiedä juhlasuunnitelmistani! Paitsi mieheni tietysti!
Tässä kaiken keskellä yhtäkkiä huomasin kuukautisten jääneen pois. Ihan oikeasti, näin ei ole käynyt koskaan. Nyt kun hermostuksissani laskin päiviä, mennään jo kp 36/28. Eihän tämä nyt oikeasti voi edes tapahtua, en tiedä yhtään taas että missä mennään. Viikonloppuna olin vielä ihan hyvillä mielin juhlimassa pikkujouluja, ajattelin että sieltä ne menkat kohta tupsahtaa, ei tässä mitään jos ne nyt pari päivää myöhässä on, se on nähty jo monesti. Nyt kuitenkin kun ne alkaa olla jo näinkin radikaalisti myöhässä, alkaa ihan pienen pieni toivonkipinä syttyä mieleen, että olisiko sittenkin mahdollista että meitä olisi kohdannut joulun ihme?? Yritän olla toivomatta mitään, ottaa asiat asioina.
Tänään kun tarvoin lumessa eteenpäin kohti kotia, en oikein osannut kuin kääntää kasvot kohti taivasta ja sanoa hiljaa hämärtyvään iltaan : "Tapahtukoon sinun tahtosi." Uskon että jos on tarkoitettu, niin on tarkoitettu. Se tietäisi sitä että häät perutaan, kaikki menisi taas uusiksi, mutta jotenkin alkaa olla jo tottunut siihen että kaikki menee kokoajan ihan uusiksi ja sekaisin. Olotila on kieltämättä vähän sekava tällä hetkellä. Huomenna pitää varmaan terästäytyä ja käydä shoppaamassa raskaustesti.
Katsotaan miten tässä käy, mutta aikamoiseen jännitysnäytelmään olen joutunut... anteeksi jos täällä kerron turhaan tällasia asioita, tuntuu vain etten kohta enää kestä kun on liikaa kaikki eväät levällään